Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Μεταλλική αποθήκη με συμμικτη πλακα


 
stefanidis

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Είμαι νέος μηχανικός και έχω αναλάβει τη στατική μελετη μια μονοόροφης  μεταλλικης αποθηκης με συμμικτη πλακα σκυροδεματος και χαλυβδοφυλου.

Την επιλυση την κανω στο steel. Η αποθηκη ειναι σε κάτοψη 15 επι 20 μετρα και εχεις υψος 4 μετρα. Στην πλευρα των 20 μετρων υπαρχουν ανοιγματα 10 μετρων λογω αρχιτεκτονικων λογων ενω στη μικρη πλευρα το ανοιγμα ειναι 6,75 μετρα. Εβαλα διαδοκιδες για την πλακα διατομης IPE 160 ανα 1 μέτρο και τους μετέφερα το μονιμο και το κινητο φορτιο της πλακας. Οι κυριες δοκοι διατομή IPE 300, οι στυλοι IPB 300 και οι συνδεσμοι δυσκαμψιας κοιλοδοκοι τετραγωνικης διατομης. Εκανα χθες μερικες αναλυσεις αλλα οι δοκοι και οι διαδοκιδες δεν πληρουν τους ελεγχους και μου αλλαζει διατομες. Της ταξης του ΙPE 500 για τις κυριες δοκους και πανω απο IPE200 για τις διαδοκιδες.Το πιο σημαντικο πρόβλημα φανηκε να το εχουν οι κυριες δοκοι που καποιες εβγαιναν πραγματικα τεραστιες. Εχει κανεις να μου προτείνει κατι που μπορει να με βοηθήσει γενικότερα πάνω στο θέμα? 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Μήπως η απόσταση των κύριων φορέων σου (πλαίσια) είναι μεγάλη με αποτέλεσμα οι διαδοκίδες και οι δοκοί σου να παραλαμβάνουν μεγάλη ένταση?

Link to comment
Share on other sites

Τα 10 μετρα ειναι μεγαλη αποσταση .Για  δοκιμασε και  οριζοντια δικτυωματα αντι για δοκους .

Edited by KF
Link to comment
Share on other sites

 

Καλησπέρα,

Είμαι νέος μηχανικός και έχω αναλάβει τη στατική μελετη μια μονοόροφης μεταλλικης αποθηκης με συμμικτη πλακα σκυροδεματος και χαλυβδοφυλου.