Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μεταλλική αποθήκη με συμμικτη πλακα


 
stefanidis

Recommended Posts

"Μήπως κάνεις δουλειές μέσω ίντερνετ σε εξωτερικό ή ασκήσεις ? Γιατί δεν λες την αλήθεια και μας πρήζεις μια βδομάδα ? Είναι δουλειά που σου ανέθεσε κάποιος αρχιτέκτονας εδώ Ελλάδα, δουλεύεις σε εργοστάσιο ?"

 

Αυτο είναι βοήθεια;; Πλακα μου κάνετε;

 

Προσωπικά εσύ Terry με βοηθησες οπως και καποιοι αλλοι συναδελφοι και το εκτιμώ πολύ αλλα τετοια ειρωνικα σχολια δεν δέχομαι απο κανένα. Σκοπος αυτου του forum ειναι η αλληλοβοηθεια και οχι να εξευτελιζουμε ο ενας τον αλλον. 

Δεν προκειται να σχολιασω κατι αλλο.

Να είστε καλα συνάδελφοι.

Edited by stefanidis
Link to comment
Share on other sites

Φίλε για γέλια πραγματικά. Κανείς δεν σε ειρωνεύτηκε! Σε ρώτησα κάτι. Την άλλη φορά εδώ ένας μας ρώταγε πόσες σελίδες για έναν πρόβολο 10μέτρα...και στο τέλος κατέληξε ότι ήταν άσκηση καθηγητή. Ένα "όχι" αρκούσε αντί να γκρινιάζεις. 

 

Εγώ όταν ρωτάω εδώ κάτι και είμαι χρόνια μέλος, ανεβάζω σχήμα, λέω συγκεκριμένα τι ζητάω και απαντάω σε ότι με ρωτάνε. Ηρεμία λοιπόν. 

Link to comment
Share on other sites

Τέλος πάντων για να αποφεύγουμε τις όποιες διενέξεις που δεν οδηγούν πουθενά, σχετικά με το θέμα σου, γνώμη μου είναι τα δοκάρια σου να τα λύσεις ως σύμμικτα.(Έχω μία αμυδρά υποψία ότι δεν έλαβες υπόψη σύμμικτη δράση μία και σου βγαίνουν τέτοια γομαροστοιχεία). Όπως και η δοκίδα αν έχει 8μ άνοιγμα και σύμμικτη να είναι διερεύνησέ το. Όσο για την κύρια δοκό αντί για IPE γιατί δε δοκιμάζεις ΗΕΑ? Μιά και από ότι κατάλαβα έχεις επίπεδη στέγη και είναι και λιγότερο ευαίσθητες σε φαινόμενα στρεπτοκαμπτικού.

Αλλά κυρίως θα εστιάσω σε αυτό που προανέφεραν οι συνάδερφοι :

Η κοινή πρακτική είναι στη στέγη να τοποθετήσεις πανέλο ή φύλλο αυλακωτής λαμαρίνας και αυτομάτως έχεις μικρότερες και "ανθρώπινης τάξης μεγέθους" διατομές. Επιπλέον, εσύ είσαι ο μηχανικός και εσύ θα κατατοπίσεις τον πελάτη σου ώστε να κινηθεί στη σωστή και πιό οικονομική για αυτόν κατεύθυνση.

Link to comment
Share on other sites

Να σου θυμίσω συνάδελφε, ότι δουλειά του μελετητή μηχανικού είναι να πετύχει το βέλτιστο συνδυασμό ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και οικονομίας, συμβουλεύοντας σωστά τον πελάτη.

Και να μην εφαρμόζει αβασάνιστα τις όποιες επιλογές του εργοδότη. Και μόνον όταν έχει εξαντλήσει όλα του τα επιχειρήματα και δεν έχει βρει ανταπόκριση, να "φορέσει τσαρούχια στο Χριστό". 

 

Επιπλέον, εσύ είσαι ο μηχανικός και εσύ θα κατατοπίσεις τον πελάτη σου ώστε να κινηθεί στη σωστή και πιό οικονομική για αυτόν κατεύθυνση.

 

Αγαπητε συναδελφε, ολοι να βοηθησουν θελουν.

Σου τονιζουν απλα, τη λαθος λογικη στο σχεδιασμο σου : "ετσι θελει ο ιδιοκτητης".

 

Θεωρώ οτι κακώς την "πέσατε" με αυτόν τον τρόπο στον συνάδελφο. Δεν είμαστε "μητέρες τερέζες". Θέλει ο ΚΤΕ σύμμικτη πλάκα? Υπέροχα. Θα την έχει αλλά θα πληρώσει πολλά παραπάνω για το καπρίτσιο του. Σιγά μην αγχωθούμε και για την οικονομία του πελάτη,όταν αυτός δεν δείχνει να την επιδιώκει,δηλαδή να ακούει την γνώμη του μηχανικού.

Edited by atsalovergas
Link to comment
Share on other sites

...είναι και λιγότερο ευαίσθητες σε φαινόμενα στρεπτοκαμπτικού.

 

Με σύμμεικτη δοκό και δοκίδες ΙΡΕ200 ανά 1m, δεν υπάρχει περίπτωση να έχει στρεπτοκαμπτικό...

 

Αλλά το ΙΡΕ500 δεν το γλιτώνει με τίποτα.

 

Edited by AlexisPap
Link to comment
Share on other sites

Στην IPE500 την κύρια δοκό αναφερόμουν κι εγώ Αλέξη

 

atsalovergas, από τη μία έχεις ένα δίκαιο όσον αφορά στα οικονομικά του πελάτη. Από την άλλη όμως αν δεν του κρούσεις τον κώδωνα του κινδύνου και ο άλλος πάει από μόνος του σαν το γίδι στην αντιοικονομική επιλογή (που άλλωστε μπορεί να μην έχει τεχνικές γνώσεις αλλά να το είδε κάπου και να νομίζει ότι αυτή είναι η πρακτική), θα πει στο μηχανικό : "ΑΑΑ δεν με προειδοποίησες!!!!" και θα λεει μετά παραέξω για το χουνέρι που έπαθε εξαιτίας του μηχανικού και και...

 

Εάν και εφόσον βέβαια θέλουν να ανακατευτούν οι πελάτες στο στατικό κομμάτι.

Γιατί από στατικής άποψης τι θα σου πει ο πελάτης? "Θέλω οικονομία και ασφάλεια!!" Και οικονομία όμως!! Στα αρχιτεκτονικά καίγεται η γούνα του συνήθως!

Link to comment
Share on other sites

Με σύμμικτη λειτουργία το έλυσα και κατέληξα σε διατομές IPE450-IPE500 για την κύρια δοκό.

Διαδοκίδες IPE220.

 

Συγγνώμη για την εκρηξη μου τις προάλλες. Θελει ντέ και καλα πλάκα απο πάνω γι αυτο το ελυσα ετσι και προσπαθησα να κάνω οσο δυνατον οικονομία στις διατομές αλλα εκ των πραγματων τετοια ανοιγματα δεν βγαίνουν με μικρότερες διατομές. Απλα είναι η γεωμετρία περίεργη γιατι είναι προσθηκη σε ηδη υπάρχον κτίριο και θέλει τα υποστυλώματα στην πλευρά που γίνεται η προσθήκη να συμπίπτουν ωστε να έχει τα ιδια ανοιγματα αναμεσα στα δυο κτίρια.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση: Κύρια δοκός γιατί ΙΡΕ? Εφόσον έχεις μεγάλο στρεμπτοκαμπτικό και προφανώς δεν μπορείς να θεωρήσεις ότι υπάρχει πλήρης πλευρική στήριξη, δοκίμασε ΗΕΑ, ΗΕΒ ή ακόμα καλύτερα κοιλοδοκό και τελείωσες...

(Αν ανεβάσεις ένα σχήμα θα διευκολύνεις...)

Link to comment
Share on other sites

Αν υπαρχει διατμητικη συνδεση, δεν τιθειται θεμα.

(Εγω προτιμω τις ΗΕΑ αν δεν ειναι κατα πολυ βαρυτερες απο τις αντιστοιχες ΙΡΕ)

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.