Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Όροι δόμησης εν μέρει εντός και εν μέρει εκτός οικισμου


Recommended Posts

Αγαπητοί συνάδελφοι είμαι νέος μηχανικός και η απορία μου είναι η εξής,

 

Έχω ένα ενιαίο οικόπεδο το οποίο έχει εμβαδόν 3115 τ.μ. το οποίο βρίσκεται σε περιοχή κάτω των 2000 κατοίκων εκ των οποίον τα 1113 τ.μ. τέμνονται από τα όρια του οικισμού(συνεκτικό τμήμα με αρτιότητα 1000 τ.μ.) και τα υπόλοιπα 2002 τ.μ. είναι εκτός οικισμού .

Επίσης όλο το οικόπεδο(3115 τ.μ.) βρίσκεται εξ ολοκλήρου εντός ζώνης των 500 μ από ακραία όρια παλιού οικισμού που προϋφίσταται του έτους 16/08/1923 και προϋφίσταται με τις διαστάσεις και το εμβαδόν του προ της 24/04/1977(ΠΔ/4/77/ΦΕΚ/133Δ).

 

 

Σύμφωνα με το ΦΕΚ289/4/11/2011 άρθρο 1 παρ.2.β.2 για το εντός οικισμού τμήμα(1113 τ.μ.) του οικοπέδου μου η μέγιστη επιφάνεια του κτιρίου (κατοικία) και των ορόφων είναι 400τ.μ.

 

Για το εκτός οικισμού τμήμα(2002 τ.μ.) σύμφωνα με το ΦΕΚ 270Δ/31/05/1985(ΠΔ/24/5/85) άρθρο 1 παρ.1 2.ΙΙ.α και άρθρο 6 παρ.1.β  που βρίσκεται εντός ζώνης των 500 μ από ακραία όρια παλιού οικισμού που προϋφίσταται του έτους 16/08/1923 έχω μέγιστη επιφάνεια του κτιρίου (κατοικία) και των ορόφων άλλα 200 τ.μ.

 

1.Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος

2.Επίσης θα  ήθελα να ξέρω  αν μπορούν να προστεθούν οι μέγιστες επιφάνειες του εντός και του εκτός τμήματος του οικοπέδου (δηλ 400τ.μ. + 200τ.μ. = 600 τ.μ.) και αν θα μπορούσα να τοποθετήσω τα κτίρια μέγιστης επιφάνειας 600 τ.μ. οπουδήποτε μέσα στο οικόπεδό (3115 τ.μ.) τηρώντας τους όρους δόμησης και αποστάσεις για τα εντός οικισμού για το εντός τμήμα(1113 τ.μ) και όρους δόμησης και αποστάσεις για τα εκτός οικισμού για τα εκτός τμήμα(2002 τ.μ.).

 

Παρακαλώ όπως βοηθήσετε  γιατί είναι η πρώτη άδεια που προσπαθώ να βγάλω μπας και γίνει κανένα θαύμα και καταφέρω να πληρώσω τις ασφαλιστικές μου εισφορές.

 

Ευχαριστώ !

 

Link to comment
Share on other sites

απο τον φιλο  παυλο