tirbouson Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2016 (edited) Καλησπέρα σας. Εδώ και 2 μήνες έχω πλέον ηλεκτρονικό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων και αποδείξεων παροχής υπηρεσιών που το έχω φτιάξει μόνος μου. Μία εταιρία μου επέστρεψε κάποια τιμολόγια που είχαν κοπεί προ δεκαημέρου. Η ερώτησή μου είναι η εξής: - εκδίδω ακυρωτικό τιμολόγιο με ίδιο νούμερο και ημερομηνία σημερινή ή - εκδίδω τιμολόγιο που γράφει επάνω άκυρο; Edited Δεκέμβριος 13 , 2016 by tirbouson Link to comment Share on other sites More sharing options...
SOTHRIS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 13 , 2016 Καλησπέρα σας. Εδώ και 2 μήνες έχω πλέον ηλεκτρονικό πρόγραμμα έκδοσης τιμολογίων και αποδείξεων παροχής υπηρεσιών που το έχω φτιάξει μόνος μου. Μία εταιρία μου επέστρεψε κάποια τιμολόγια που είχαν κοπεί προ δεκαημέρου. Η ερώτησή μου είναι η εξής: - εκδίδω ακυρωτικό τιμολόγιο με ίδιο νούμερο και ημερομηνία σημερινή ή - εκδίδω τιμολόγιο που γράφει επάνω άκυρο; 1. Πετάς τα τιμολόγια που επεστράφησαν , αν δεν έχεις αλλαγές στην αρίθμηση των παραστατικών. 2. Εκδίδεις πιστωτικό τιμολόγιο στο οποίο αναγράφεις τον λόγω της ακύρωσης και το βάζεις μαζι με το πρωτότυπο στο αρχείο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα