Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Υπογράφηκε η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A.


Engineer

Recommended Posts

Υπεγράφη σήμερα η σύμβαση πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A., έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατομμυρίων ευρώ. Τη σύμβαση υπέγραψαν, μετά από έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Αντώνης Λεούσης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrovie dello Stato Italiane Group, Renato Mazzoncini.

 

Η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων των αρμόδιων ευρωπαϊκών αρχών, ενώ εκκρεμεί το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους άνω των 700 εκατομμυρίων ευρώ.

 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Αντώνης Λεούσης, ευχαρίστησε όλους όσοι συνεργάστηκαν με το Ταμείο για την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας που οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά από σχεδόν 4 χρόνια και δήλωσε: «Η Ferrovie dello Stato Italiane Group αναλαμβάνει μια μεγάλη δέσμευση: να ενισχύσει και να αναπτύξει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την τεχνογνωσία και την εμπειρία της, δημιουργώντας ένα σημαντικό πάροχο σιδηροδρομικών υπηρεσιών».

 

Στην τελετή της υπογραφής παρέστη και η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εκπροσωπούμενη από τον Πρόεδρο του ΔΣ, Παναγιώτη Θεοχάρη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Φίλιππο Τσαλίδη.

 

Πηγή: http://www.documento...to-italiane-spa

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

ότι πληρώνεις παίρνεις

δηλαδή ούτε 1,5 ποδοσφαιριστή

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4120746/Chelsea-players-urge-Diego-Costa-stay-30m-year-offer-China-threatens-tempt-striker-away.html

 

κατά τα λοιπά έπεται και η αγορά των FS από την DB

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που είναι η Τραινοσέ , είναι μια άδεια λειτουργίας τρένων επί ενός δικτύου που ανήκει στον ΟΣΕ . Τίποτα άλλο . Και τα βαγόνια το Κιολείδικα που λένε , βλέπω οι σιδηροδρομικοί στο ΦΒ να τα κράζουν , οι μηχανές έχουν θέματα , ήδη από χτες ένα ζεύγος στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη γίνεται με τα εξαιρετικά κόκκινα AEG του 1990 . Η τραινοσέ θέλει επενδύσεις μεγάλων ποσών και οι Ιταλοί δεσμεύτηκαν να βάλουν μισό δις χτες σε τροχαίο υλικό και να διπλασιάσουν την κίνηση μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης . 

 

Για την αγορά της Φεροβία από τους Ντόιτσε Μπάν δεν έχω ακούσει κάτι , γιατί η Φεροβία είναι αρκετά δυνατή εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο . Βέβαια στρατηγικές συμμαχίες και ανταλλαγές μετοχών , γίνονται πάντα .

 

Ελπίζουμε για το καλύτερο πάντως ως τρενόφιλοι....

Link to comment
Share on other sites

Απόσπασμα από την Έκθεση Οικονομικών Στοιχείων της Τραινοσε για το 2015, σελ. 50 από 61

 
Στις 15 Ιουνίου 2011 υπογράφηκε μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ η σύμβαση για την παροχή δημόσιας υπηρεσίας με την οποία ενεργοποιήθηκαν οι Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος (Υ.Γ.Ο.Σ.), που αποσκοπούν στη χρηματοδότηση των ελλειμματικών υπηρεσιών της εταιρείας και δη σε χρηματοδότηση ελλειμματικών δρομολογίων. Συγκεκριμένα , με την εν λόγωσύμβαση ανατέθηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ η παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών έναντι αποζημίωσης, η οποία με βάση την παράγραφο 2 της εν λόγωσύμβασης δεν υπερέβη το ποσό των ευρώ 50.000.000,00 ετησίως για τα έτη 2011, 2012 και 2013,σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στο άρθρο 12 του Ν. 3891/2010.
Η σύμβαση αυτή παρατείνεται με τοννόμο 4337/2015 μέχρι την 31.12.2015. Την 17.12.2015, υπογράφηκε νέα σύμβαση μεταξύ τουΕλληνικού Δημοσίου και της εταιρείας Τραινοσε Α.Ε. Στην σύμβαση αυτήορίζεται μεταξύ άλλων το εύρος των παρεχόμενων υπηρεσιών, τα δρομολόγια που καλύπτονται από τη σύμβαση, η μεθοδολογία υπολογισμού της αποζημίωσηςτης ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο τρόπος παρακολούθησης της εκτέλεσης τηςσύμβασης, οι μηχανισμοί ελέγχου και κάθε άλλο σχετικό θέμα.
Το συνολικό ποσό αποζημιώσεων τηςΤΡΑΙΝΟΣΕ από το Δημόσιο για την εκτέλεση υπηρεσιών ΥΔΥ(Υποχρέωση Δημόσιας Υπηρεσίας)δενμπορεί να υπερβεί το ποσό των πενήντα εκατομμυρίων (50.000.000) ευρώ ετησίως για τα έτη 2016έως 2020.

 

 
Αν κατάλαβα καλά, για 5-6 χρόνια, επιδοτούσε το δημόσιο μέσω της σύμβασης ΥΓΟΣ με 50 εκ ετησίως την Τραινοσε, και τώρα την πουλά, για ποσό μικρότερο από την ετήσια επιδότηση !
 
Υποθέτω ότι η ετήσια επιδότηση θα συνεχιστεί, ε;
Link to comment
Share on other sites

Πολύ λιγότερα γιατί καταργήθηκε η Πελοπόνησσος και η Ανατολική Μακεδονία - Θράκη έχει μόνο 2 ζεύγη . Αλλά ακόμα και αυτό δεν έχει σημασία , διότι η επιδότηση είναι για άλλους λόγους από το κόστος .

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει απάντηση

http://sidirodromikanea.blogspot.gr/2017/01/blog-post_614.html

 

 

 

Γιατί ο ΟΣΕ δεν μπορεί να «ζήσει» χωρίς άδεια για μεταφορές.

Ως μέγα ολίσθημα και αμαρτία η οποία δεν ξεπλένεται ούτε με... δέκα ολονυκτίες στην Πλατεία Κολοκοτρώνη εμφανίζεται η πρόθεση του ΟΣΕ να ζητήσει σιδηροδρομική άδεια, ενώ πουλάει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Θα διαταραχθούν δήθεν οι σχέσεις με τους Ιταλούς της FS υποστηρίζουν οι αναλυτές. Δεν εξηγούν, όμως, πως η άδεια είναι απαραίτητη για τον ΟΣΕ για πολλούς λόγους. Πρώτον, κάποιος πρέπει να λειτουργεί γραμμές και δρομολόγια που δεν ενδιαφέρουν τις ιδιωτικές εταιρείες (όπως θα είναι σύντομα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Οι ιδιώτες μπορούν να πουν πως δεν θέλουν την επιδότηση για μια άγονη γραμμή και να τη σταματήσουν.

Η επίσημη πολιτεία, όμως, οφείλει να παρέχει υπηρεσίες ενίοτε για λόγους πέραν του άμεσου κέρδους.

Αρκετοί, επίσης, αναρωτιούνται ποιος θα εκπαιδεύει/πιστοποιεί νέους μηχανοδηγούς αν ο ΟΣΕ δε διαθέτει άδεια.

Ο οργανισμός εξακολουθεί να έχει την υποχρέωση να «σπρώξει» μια αμαξοστοιχία που χάλασε σε κάποιο σημείο του δικτύου. Θα το κάνει χωρίς την απαραίτητη άδεια;

Οι ψύχραιμοι υποστηρίζουν πως άλλη μια ιδιωτικοποίηση προωθείται «στο γόνατο» και τώρα κάποιοι τρέχουν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Οι πιο κακεντρεχείς περιμένουν να δουν τι θα συμβεί με την εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (ROSCO) για την οποία δήθεν υπήρχε ζωηρό ενδιαφέρον.

Οι Ιταλοί ήδη την κοπάνησαν…

Πηγή: euro2day.gr

Υπενθυμίζω ότι η Τραινοσέ είναι μία άδεια και τίποτα άλλο . Αλλωστε διάβασα ότι τα τρένα είναι ιδιοκτησίας άλλης εταιρείας του οσε και είναι μισθωμένα στην τραινοσέ . Ακόμα οι Ιταλοί σίγουρα θα δουλέψουν πολύ στον ΠΑΘΕ , αλλά για τους άλλους προορισμούς δεν ξέρουμε τι θα γίνει ενώ οι Ιταλοί στην Αγγλία αγόρασαν μια τοπική γραμμή . 

 

Γενικά το παιχνίδι είναι πολύ ανοικτό και για παράδειγμα σκεφτείτε τους γερμανούς των αεροδρομίων να πάρουν τις γραμμές της Πελοπονήσσου και της Βόρειας Ελλάδας και της Θεσσαλίας ώστε να έχουν πακέτο αεροπλάνο-τρένο σε τουρίστες ιδιαίτερα τον χειμώνα . Μέχρι το 2020 θα έχει ολοκληρωθεί το δίκτυο ΠΑΘΕ και Θεσσαλίας με ηλεκτροκίνηση , ενώ υπάρχουν και άλλες επιλογές για τα υπόλοιπα . 

 

ΑΝ μείνουμε στην Ευρώπη , θα έχουμε αλλαγές μεγάλες στο μέλλον , όταν οι κορμοράνοι της πολιτικής θα έχουν χάσει την πολιτική ηθική τους ....

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.