Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Μπλοκάκι χωρίς ΤΣΜΕΔΕ


Makis Pagratis

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Είμαι νέος μηχανικός και θα προσληφθώ τις επόμενες μέρες με μπλοκάκι, σε θέση πού όπως καταλαβαίνω δεν χρειάζεται την υπογραφή μου. Το τελευταίο το αναφέρω καθώς οι εξετάσεις του τεε ήταν τις προηγούμενες μέρες και οι επόμενες είναι τον Ιούνιο. Το ερώτημα μου είναι το εξής, από την στιγμή που δε μπορώ να γραφτώ στο τεε (αρα και στο ΤΣΜΕΔΕ) που θα πρέπει να με ασφαλίσει ο εργοδότης μου; Υπάρχει κάποια επιλογή που να με συμφέρει πιο πολύ;

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Κανονικά για να είσαι με μπλοκάκι μηχανικός πρέπει να γραφτείς ΤΕΕ. Όσο για την ασφάλιση το θέμα όπως θα έχεις διαβάσει κι εδώ είναι λίγο θολό. Μέχρι κι σήμερα οι περισσότεροι πλήρωναν τις ασφαλιστικές τους εισφορές μόνοι.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν απαιτείται η υπογραφή του όμως, δεν είναι "υποχρεωμένος" να μπει στο ΤΜΕΔΕ.

 

θα μπορούσες να γραφτείς στον ΟΑΕΕ μέχρι (αν το αποφασίσεις) να περάσεις εξετάσεις από το ΤΕΕ και να γραφτείς τελικά στο ΤΜΕΔΕ.

Λεπτομέρειες θα σου δώσουν άλλοι συνάδελφοι όμως, μιας και δεν έχω γνώση επί του θέματος (ΟΑΕΕ).

Edited by thodoris85
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό Φίλε δεν το ξέρω ακριβώς.

 

Θα σε βάλει σαν μισθωτό (πρώην ΙΚΑ) μέχρι να δώσεις εξετάσεις ?

Θα σου πει να ασφαλιστείς σαν Ελεύθερος Επαγγελματίας (στο πρώην ΟΑΕΕ) αλλά με τι ΚΑΔ στην εφορία ?

 

Τι σου έχουν πει?

Edited by Vasilis T.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό Φίλε δεν το ξέρω ακριβώς.

 

Θα σε βάλει σαν μισθωτό (πρώην ΙΚΑ) μέχρι να δώσεις εξετάσεις ?

Θα σου πει να ασφαλιστείς σαν Ελεύθερος Επαγγελματίας (στο πρώην ΟΑΕΕ) αλλά με τι ΚΑΔ στην εφορία ?

 

Τι σου έχουν πει?

 

Μπορεί να σε έχει μισθωτό ΙΚΑ με σύμβαση ορισμένης διάρκειας ή αορίστου.... Αυτό συμφέρει και σένα

Link to comment