Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Απορία σχετικά με μεταλ κτηριο στο Robot Structural Analysis


Theofilos_P

Recommended Posts

       Καλημέρα σας και συγχαρητηρια για το forum σας. Είμαι φοιτητής και ξεκινάω την πτυχιακή μου στις μεταλικές κατασκευές χρησιμοποιώντας το Robot Structural Analysis 2014. Ο καθηγητής μου προκειμένου να μου δώσει θέμα μου είπε οτι πρώτα πρέπει να μάθω το προγραμμα καλά απο μόνος μου ( εξάσκηση στο σπίτι). Επειδή δυστηχώς δεν μπορώ να τον συναντώ συχνά για τις όλες απορίες μου λόγω απόστασης είπα να ρωτήσω εδώ πέρα με την ελπίδα ότι κάποιος θα μπορέσει να μου λύσει τις πολύ βασικές απορίες μου.

       Λοιπόν αφού έκανα τους υπολογισμούς διατομών για όλο το δικτύωμα πάνω στην στέγη ( 1η εικόνα http://imgur.com/a/dCARD) , οι μόνες ράβδοι που δεν ικανοποιούν τον έλεγχο είναι του 1ου και τελευταίου πλαισίου(κοκκινισμένες στην εικόνα). 'Εχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα μεγέθη της διατομής αλλά οι ράβδοι συνεχίζουν να αστοχούν στην δυσμενή περίπτωση vx (http://imgur.com/a/dCARD). Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τί κάνω λάθος?Διαστάσεις κτηρίου 65m x 20m. Yψος υποστηλώματος 10m και απόσταση υποστηλώματος απο κορυφή δικτυώματος 3m. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

       Καλή σας ημέρα.

 

 

      post-109151-0-29293400-1487842251_thumb.pngpost-109151-0-99251800-1487842272_thumb.png

Edited by Theofilos_P
Link to comment
Share on other sites

Άνοιξε το calculation note για κάθε διατομή να δείς ποιός έλεγχος αστοχεί. Μπορεί να σου δώσει αναλυτικούς ελέγχους για κάθε διατομή. 

Δες τι παραμέτρους bar type έχεις ορίσει και τι ελέγχους κάνει. Έλεγξε αν τα στοιχεία που έχεις βάλει είναι truss (παίρνουν μόνο αξονικά φορτία) ή κάτι άλλο. Επίσης τι σύνδεση έχεις των μετωπικών υποστυλωμάτων με τον ελκυστήρα του ζυγώματος.