Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

παρκινγ ξεκουρασης ΕΟ


george68

Recommended Posts

 

 

Ας μη ξεχνάμε ότι τελευταία έχει μπεί και άλλος ένας ένας παράγοντας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στο σχεδιασμό (βλέπε εκούσια σύγκρουση αυτοκτονίας με μεγάλη ταχύτητα) 

 

Καλημέρα,

 

που έχει μπει αυτός ο παράγοντας? υπάρχει κάποιος κανονισμός?

Link to comment
Share on other sites

Ωραία λοιπόν ας μεταφέρουν τα πάρκινγκ 50 μέτρα μέσα από την ΛΕΑ για να μην έχουμε φαινόμενα εισερχομένων σουμαχερ

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν γίνεται να βάζουμε προδιαγραφές πίστας f-1, γενικά σε τέτοιους δρόμους προβλέπονται ταχύτητες το πολύ μέχρι 150 - 160 χλμ/ώρα (είναι το όριο ταχύτητας + 20 χλμ/ώρα) και γίνεται ο ανάλογος  σχεδιασμός.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει σημασία πόσα μέτρα μέσα θα μπουν αλλά το να υπάρχει ένας υποχρεωτικός "μαιανδρισμός" που θα προστατεύει τον κόσμο που είναι μέσα. Στο σημείο αυτό θα μπορούσε να είναι κάποιος πεζός φορτηγατζής που επιθεωρεί το αυτοκίνητό του. Πρόσφατα είχε γίνει νομίζω και τέτοιο ατύχημα αλλά πέρασε στο ντούκου.

 

Βελτιώσεις μπορούν να γίνουν σε πολλά επίπεδα.

 

Πχ το κτέο έπρεπε να είχε απορρίψει το αυτοκίνητο με αυτά τα ελαστικά.

Το όχημα θα έπρεπε να έχει power commander - traction control που να κόβει τον ψεκασμό όταν δει ότι ο έλεγχος αρχίζει να χάνεται. Αν η συγκεκριμένη porsche είναι παλιό μοντέλο και δεν έχει τέτοιο "εγκέφαλο" το κτέο πρέπει επίσης να την κόψει.

Edited by georgios_m
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει σημασία πόσα μέτρα μέσα θα μπουν αλλά το να υπάρχει ένας υποχρεωτικός "μαιανδρισμός" που θα προστατεύει τον κόσμο που είναι μέσα. Στο σημείο αυτό θα μπορούσε να είναι κάποιος πεζός φορτηγατζής που επιθεωρεί το αυτοκίνητό του. Πρόσφατα είχε γίνει νομίζω και τέτοιο ατύχημα αλλά πέρασε στο ντούκου.

 

Βελτιώσεις μπορούν να γίνουν σε πολλά επίπεδα.

 

Πχ το κτέο έπρεπε να είχε απορρίψει το αυτοκίνητο με αυτά τα ελαστικά.

Το όχημα θα έπρεπε να έχει power commander - traction control που να κόβει τον ψεκασμό όταν δει ότι ο έλεγχος αρχίζει να χάνεται. Αν η συγκεκριμένη porsche είναι παλιό μοντέλο και δεν έχει τέτοιο "εγκέφαλο" το κτέο πρέπει επίσης να την κόψει.

 

Το συγκεκριμένο μοντέλο με βάση των όσων άκουσα αλλά και όσων είδα από φωτογραφίες ήταν μία 911 Turbo σειράς 996 του 2005-2006. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που θα μπορούσε κανείς να περιμένει ABS,ESP,TC κτλ τα οποία  "αναφέρονται" στο PSM (Porsche Stability Management), ένα σύστημα που φροντίζει για την αρμονική τους λειτουργία και εποπτεία. Βεβαίως (κι εδώ είναι όλο του ζουμί της υπόθεσης) όλα αυτά μπορούν να απενεργοποιηθούν αφήνοντας το αυτοκίνητο αποκλειστικά στα χέρια του οδηγού. Ας μην ξεχνάμε πως το συγκεκριμένο μοντέλο έχει τον κινητήρα και την κίνηση πίσω (χρησιμοποιεί σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη που μεταφέρει ποσοστό της ισχύος στους μπροστινούς τροχούς εφόσον αυτό χρειαστεί) που σημαίνει πως σε απώλεια πρόσφυσης των πίσω τροχών και εφόσον δεν έχουμε ενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα το αυτοκίνητο ξεκινάει να κάνει έναν συντονισμό εκκρεμούς με διαρκώς αυξανόμενο πλάτος ταλάντωσης που έχει ως τελικό αποτέλεσμα την απώλεια του ελέγχου ο οποίος για να επανέλθει απαιτεί "ανάποδο τιμόνι".  Όλο αυτό φυσικά λαμβάνοντας υπόψιν την ομολογουμένως πολύ υψηλή ταχύτητα δίνουν μηδενικά περιθώρια αντίδρασης σε έναν οδηγό (φαντάζομαι ακόμα και σε οδηγό αγώνων). Το γιατί έχασε την πρόσφυσή του και πώς είναι άλλο θέμα, θα το δείξει η πραγματογνωμοσύνη. Επίσης εφόσον τα λάστιχα είναι χειμερινά τότε φοριούνται μόνο χειμώνα και σε δρόμους με μειωμένη πρόσφυση λόγω χιονιού και είναι πολύ πιθανό όταν πέρασε ΚΤΕΟ να φορούσε τα κανονικά του λάστιχα που να είναι εντός προδιαγραφών. Όλα αυτά θα φανούν σίγουρα στην πορεία καθώς έχει γίνει τόσος ντόρος γύρω από την υπόθεση που θεωρώ αδιανόητο να μην μάθουμε το τί πραγματικά συνέβη. Κρίμα για όλους αυτούς τους ανθρώπους. Ακόμα ένα δυστύχημα που μας "ξεβρακώνει" ως μία τριτοκοσμική χώρα εκτός των άλλων και στην οδική και οδηγική συμπεριφορά.

Edited by project.breeze
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Στην Γερμανία που πάνε πάνω από 200 στην εθνική τι προδιαγραφές έχουν τα πάρκινγκ; Προφανώς η άσφαλτος έχει τελείως διαφορετικές προδιαγραφές από τις δικές μας που να δικαιολογεί τέτοιες ταχύτητες...

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο θανατηφόρο τροχαίο στην Ελλάδα έγινε όταν υπήρχαν μόλις επτά αυτοκίνητα

http://www.newsbeast.gr/weekend/arthro/2601248/to-proto-thanatiforo-trocheo-stin-ellada-egine-otan-ipirchan-molis-epta-aftokinita

 

Αυτο που παιζει ρολο τελικα είναι η ταχυτητα,οχι σε πραγματικα νουμερα αλλα σε ιδανικες συνθηκες.

Link to comment
Share on other sites

Η ταχύτητα παίζει ρόλο όταν είσαι εσύ ο οδηγός και μπορείς να την ελέγξεις. Όταν είναι οδηγός κάποιος άλλος, δυστυχώς το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να είσαι συνεχώς προστατευμένος.

Link to comment
Share on other sites

Πως να προστατευτείς; Να μην κυκλοφορείς όταν κυκλοφορεί κάποιος άλλος. Λοιπόν το θέμα κούρασε...είχαμε μια τραγική κατάληξη σε ένα ακραίο γεγονός και ασχολούμαστε με βλακείες

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αμα στον δρόμο προς το πάρκινγκ και στο τελευταίο μισό του δρόμου υπήρχαν και 2-3 σαμαράκια θα σωζώταν κανένας?

Edited by AMHxaNos
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.