Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Ρύθμιση στροφών κινητήρα


gio90

Recommended Posts

@νικοστρι: εφόσον αναρωτιέσαι, εκφράζω την άποψή μου όπως ακριβώς μου έμαθαν οι καθηγητές μου με επιχειρήματα, απαντώντας στο ερώτημα του νηματοθέτη που είναι : ¨"Ρύθμιση στροφών κινητήρα" και όχι μετατροπή τριφασικού σε μονοφασικό.

Σε παρακαλώ πολύ αν κάτι από αυτά που έγραψα παραπάνω είναι λάθος να μου το  υποδείξεις .

 

Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω τον φίλο που έβαλε το θέμα : θέλεις μια άρτια τεχνικά λύση ή θέλεις πατέντα  με το μικρότερο κόστος .

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και ακόμη φθηνότεροι τρόποι : συνδέεις τον άξονα του ανεμιστήρα με πετάλια σε ποδήλατο άσκησης και έτσι κάνεις και γυμναστική και γλυτώνεις και το γυμναστήριο!!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σας,

Σας ευχαριστω ολους που μπηκατε στο κοπο να με βοηθησετε, τελικα επισκευτηκα εναν τεχνικο στην περιοχη μου για μια περεταιρω γνωμη, και ολα οσα εχει πει ο ΝΙΚΟΣΤΡΙ παραπανω ειναι ολοσωστα. Γυρισα τον κινητηρα σε μονοφασικο, τοποθετησα πυκνωτη και εβαλα και ενα ρυθμιστη 2,5kw (ελληνικο) και ολα δουλευουν ρολοι. Μου ειπε κ αυτος το ιδιο να ξεκιναει ο κινητηρας για να παρει τις πληρης στροφες και μετα να ρυθμιζεται, και συν το οτι κατασκευαστικα πρεπει να δουλευει τριφασικος δεν ξερει τι συμπεριφορα θα εχει με την παροδο του χρονου, αλλα ως εχει δουλευει μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σας,

Σας ευχαριστω ολους που μπηκατε στο κοπο να με βοηθησετε, τελικα επισκευτηκα εναν τεχνικο στην περιοχη μου για μια περεταιρω γνωμη, και ολα οσα εχει πει ο ΝΙΚΟΣΤΡΙ παραπανω ειναι ολοσωστα.

Εγω σ ευχαριστώ για την επιβεβαίωση  , φαίνεται ότι  στα τελευταία 32 χρόνια που ασχολούμαι με τα ηλεκτρολογικά - τα 26 ως επαγγελματίας - κάτι έμαθα κ κάτι θα αφήσω στους νεώτερους εάν κ εφόσον με ρωτήσουν.  Μπορεί τώρα να ασχολούμαι επαγγελματικά με ποιο ενδιαφέροντα πράγματα από την ηλεκτρολογία  εντούτοις , η ηλεκτρολογια  θα είναι πάντα το σαράκι μου.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ,

  • στην χαμηλή ρύθμιση ταχύτητας ξεκινάει ??? το ρωτάω αυτό διότι μπορεί κάποια παρόμοια εφαρμογή να χρειάζεται και θερμοστάτη, οπότε να ξεκινάει αυτόματα (χωρίς να είναι εκεί άνθρωπος για να ξεκινήσει σε μέγιστες στροφές και μετά να τις μειώσει ).
  • πόσο στοίχισε συνολικά η εφαρμογή (πυκνωτής + ρυθμιστής)??
  • χρειαζόταν απλώς να μειώσεις στροφές π.χ.  30 % ή 50 % εφάπαξ (δηλ. αν είχεις απλώς ας πούμε τις μισές στροφές πάντα ήσουν καλυμμένος , ή πρέπει να  έχεις την δυνατότητα να αυξομειώνεις τις στροφές κατά βούληση ???). Το ρωτάω αυτό για να συγκρίνουμε το κόστος με αλλαγή τροχαλίας του ανεμιστήρα με μεγαλύτερη.
Link to comment
Share on other sites

Tι ρωτάς τώρα ρε συ  asterios , ο άνθρωπος μπήκε, ρώτησε , άκουσε  3-4 ιδέες κ αποφάσισε αφού πρώτα ρώτησε δικό του . θα σου πω εγώ κάποια πράγματα από αυτά που ρωτάς ,  που τυγχάνει να τα γνωρίζω .   1: Ναι, μπορεί να ξεκινήσει κ με χαμηλές στροφές αλλά σίγουρα  θα κάψεις πηνίο κ αν το κάψει  θα δουλεύει πάντα με σταθερά χαμηλές στροφές  δλδ, δεν θα μπορείς να τις ανεβοκατεβάζεις  . 2: Το κόστος  είναι πάνω κάτω αυτό που είπα παραπάνω . 3: Με την αλλαγή τροχαλίας δεν θα καταφέρεις τίποτα , αν χρειαστεί να αυξήσεις  στροφές ?                                                    

edit .  

Τον giο90 δεν τον γνωριζω κ δεν  είμαι εγώ ο τεχνικός που του το έφτιαξε . όπως είπα κ παραπάνω ασχολούμαι με αλλα πράγματα , ασχολούμαι με πανέμορφες  ιταλίδες που τις στέλνω για κονσομασιόν  στην Ζυρίχη μέσω Μιλάνου . κ για να μην παρεξηγηθώ αυτες είναι  οι ιταλίδες μου

post-47725-0-02023200-1489612125_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ ΝΙΚΟΣΤΡΙ . Ρωτάμε για να μαθαίνουμε.

Πέρα από πανέμορφες είναι και αποδοτικές (για εσένα)  και νόστιμες (για τον πελάτη) ???

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και παλι,

Δεν εχω μπει καν στη διαδικασια να τον ξεκινησω στις χαμηλες μιας και ο τεχνικος (περιελιξεις κινητηρων) μου ειπε να ξεκιναει παντα με πληρης στροφες γιατι προφανως οπως τονισε και ο νικοστρι θα εχει θεμα. Το κοστος εφτασε τα 60€ συνολο (τεχνικος+ρυθμιστης+πυκνωτης). Ο κινητηρας στο ελαχιστο που δουλευει ειναι το 50% και πανω, πρωτον γιατι αρκει για τη δουλεια που κανει και δευτερον αν κατεβει πιο κατω αυξανοντε περισσοτερο απ οτι πρεπει τα αμπερ και θα εχει θεμα (λογια τεχνικου).

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.