Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Έρχονται 11 νέοι διαγωνισμοί για 994 μόνιμες θέσεις -δείτε τις θέσεις μηχανικών & τεχνικών


Engineer

Recommended Posts

εδω ζητάνε την πιστοποιηση της πιστοποιησης. Πιστοποιηση για Αγγλικα, δλδ καποιος που εχει proficiency πρεπει να παρει την πιστοποιηση δλδ ντροπη

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 40
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

 

 

 

Δεν χρειαζονται εξετασεις αδερφε.

Εχεις δωσει τόσες κι τοσες τοσα χρόνια για να γεμίσεις κ******χαρτα.

Αυτη ειναι η μπιζνα.

Γεμισε με κ******χαρτα που σου δίνουν μορια. Μια πετρα να πεταξεις μεταπτυχιακο θα πετύχεις, και σε λίγο ακομα και τα δέντρα θα εχουν διδακτορικα. Γι΄αυτο ολοι τωρα ψαχνονται για μετα-διδακτορικα.

 

 

Α καλά..Στυλ ECDL. Εχεις φάει 4-5-6 χρόνια σε σχολή τεχνολογική-θετική, έχεις γράψει εργασίες το γουορντ, εξελ, έχεις μαθει autocad, γλώσσες προγραμματισμού και σου λένε θέλεις πιστοποίηση...Ξεφτιλες...

 

Φυσικά, ερωτήσεις κλειστού τύπου που θα διορθώνονται με υπολογιστή...

 

Τώρα να κάνεις μεταδιδακτορικό (που ΔΕΝ είναι αναγνωρισμένος τίτλος...) δύο χρόνια μόνο και μόνο για μόρια, ε καλύτερα πήγαινε να αυτοκτονήσεις...

Edited by dimamp
Link to comment
Share on other sites

Το μεταδιδακτορικο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τιτλος ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ (κακος δινουν μορια). Μετα -διδακτορικο μπορουν να κανουν μονο οι κατοχοι Ph.D, ετσι πρεπει να χωριζονται οι δουλειες, οτι κυριοι αυτο ειναι το ελαχιστο ζητουμενο για την συγκεκριμενη θεση πχ. διδακτορικο, μεταπτυχιακο κλπ.

Edited by george_RES
Link to comment
Share on other sites

Παιδια, ανεφερα το μεταδιδακτορικο για να δειξω πώς πάει το πράμα.

Αυτη την περίοδο εργαζομαι σε εταιρεια που κανε ενα πολυ μεγαλο εργο στη χώρα.

Σας διαβεβαιω πώς οσοι εχουν μεταπτυχιακα-διδακτορικα και πάει λέγοντας, ειναι οι χειρότεροι επαγγελματιες. Το εργο στηρίζετε απλα σε σπουδαγμέμνα αλλα ΙΚΑΝΑ ατομα που δεν εχουν τιποτε αλλο περα απο το πτυχίο τους.

Αυτο ειναι το προβλημα

Οι τιτλοι σπουδων δεν λενε απολυτως τιποτα απο μόνοι τους, αλλα δεν υπαρχει και αυτο που λεγεται human resourses management, καποιος που να αξιολογει δηλαδη ποιος κανει και ποιός οχι, ανεξαρτήτως τίτλων.

Τωρα, οταν στο δημόσιο οι τιτλτοι ειναι το Α και το Ω της πρόσληψης και μαλιστα αυτο πλασαρεται σαν αριστεία, ε καταλαβαινει κανει γιατι ειμαστε εκει που είμαστε.

Και αυτη η κατασταση ειναι που εχει δημιουργήσει την ακαδημαϊκη φάμπρικα του "δωστου πτυχια- μεταπτυχιακα" και παει λέγοντας.

Link to comment
Share on other sites

Το διδακτορικο στην Ελλαδα δεν μπορεις να το χρησιμοποιησει ουτε ο διδακτορας, και πολλες φορες ουτε η εταιρια.

 

Δεν ειχαμε, δεν εχουμε και ουτε ποτε θα εχουμε αγορα καταλληλη για τετοια προσοντα. Επαναλαμβανοντας, ολες οι δουλειες χρειαζονται ελαχιστα προσοντα. Εαν η εκδηλωση ενδιαφεροντος ζητα πτυχιο ή διπλωμα τοτε σαφως και η θεση δεν ειναι καταλληλη για διδακτορα, για M.Sc ισως να ειναι.

 

Στην Ελλαδα ποτε δεν μπορουμε να ξεχωρισουμε τι κανει καθε βαθμιδα και ειδικοτητα. Και να ξεχωρισουμε τι θεσεις θελει η ταδε υπηρεσια, αρα και τι προσοντα

 

Το μετα-διδακτορικο ειναι εργασια ο τιτλος σου ειναι ερευνητης, ακομα και 30 χρονια προυπηρεσια να εχεις μετα-διδακτορικη επιστημονικη θεση ΔΕΝ θα παρει κανεις χωρις το κριτηριο.

 

Το διδακτορικο δεν ειναι ενα ακομη πτυχιο, ειναι ιδιοτητα. Μην ισοπεδωνουμε τα παντα 

Edited by george_RES
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Παιδια, ανεφερα το μεταδιδακτορικο για να δειξω πώς πάει το πράμα.

Αυτη την περίοδο εργαζομαι σε εταιρεια που κανε ενα πολυ μεγαλο εργο στη χώρα.

Σας διαβεβαιω πώς οσοι εχουν μεταπτυχιακα-διδακτορικα και πάει λέγοντας, ειναι οι χειρότεροι επαγγελματιες. Το εργο στηρίζετε απλα σε σπουδαγμέμνα αλλα ΙΚΑΝΑ ατομα που δεν εχουν τιποτε αλλο περα απο το πτυχίο τους.

Αυτο ειναι το προβλημα

Οι τιτλοι σπουδων δεν λενε απολυτως τιποτα απο μόνοι τους, αλλα δεν υπαρχει και αυτο που λεγεται human resourses management, καποιος που να αξιολογει δηλαδη ποιος κανει και ποιός οχι, ανεξαρτήτως τίτλων.

Τωρα, οταν στο δημόσιο οι τιτλτοι ειναι το Α και το Ω της πρόσληψης και μαλιστα αυτο πλασαρεται σαν αριστεία, ε καταλαβαινει κανει γιατι ειμαστε εκει που είμαστε.

Και αυτη η κατασταση ειναι που εχει δημιουργήσει την ακαδημαϊκη φάμπρικα του "δωστου πτυχια- μεταπτυχιακα" και παει λέγοντας.

 

 

Θα σου δώσω ένα παράδειγμα...Γνώστο μου πρόσωπο και φιλικό μάλιστα, τελείωσε ΑΤΜ, 2 μεταπτυχιακά, πάνω από 8 βαθμός πτυχίου, 2 ξενες γλώσσες (Γ2+Β2), και μπλα, μπλα.

Όταν ήμουν φαντάρος, χτυπάει το τηλέφωνο και ακούω μία τρεμάμενη φωνή να μου λέει: Ρε συ, ξέχασα πως κάνουμε όδευση και πως λύνουμε δίκτυα και προέκυψε μία μελέτη που έχω την ευθύνη...

 

Με το που εξηγώ 3-4 πράγματα, λέω ότι πρέπει να ανοίξει ένα βιβλίο να το διαβάσει...Και μου απαντά: Πάλι βιβλίο να ανοίξω;

 

Το κατά τα άλλα συμπαθές άτομο, με ένα τηλέφωνο κατέδειξε την νεολλεηνική μιζέρια: Βιομηχανία τίτλων και διπλωμάτων και μηδενική κριτική σκέψη...

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα στην Ελλαδα ειναι οτι δινονται πτυχια χωρις αντικρυσμα, χωρις επιστημονικη και τεχνικη καταρτιση για μηχανικα εργα, οτι τα πανεπιστημια μας ποτε δεν κοιτανε να εκπαιδευσουν κοσμο βαση του τι γινεται στην καθε επιστημη. Αντιθετως μενουμε ακομα σε γνωσεις κ τεχνικες του 1950.

 

Αυτο δυστυχως ειναι ενα απο τα μειονεκτηματα, τωρα τα μορια απλα ειναι για να δικαιολογησουν το ποσο αποκομμενη ειναι η Πανεπιστημιακη εκπαιδευση, και με τα μορια δικαιολογουν την στρατια τους

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Το θεμα στην Ελλαδα ειναι οτι δινονται πτυχια χωρις αντικρυσμα, χωρις επιστημονικη και τεχνικη καταρτιση για μηχανικα εργα, οτι τα πανεπιστημια μας ποτε δεν κοιτανε να εκπαιδευσουν κοσμο βαση του τι γινεται στην καθε επιστημη. Αντιθετως μενουμε ακομα σε γνωσεις κ τεχνικες του 1950.

 

Αυτο δυστυχως ειναι ενα απο τα μειονεκτηματα, τωρα τα μορια απλα ειναι για να δικαιολογησουν το ποσο αποκομμενη ειναι η Πανεπιστημιακη εκπαιδευση, και με τα μορια δικαιολογουν την στρατια τους

 

 

Δεν συμφωνώ απόλυτα, αλλά το έθεσες σωστά. Τελείωσα όλες τις σπουδές μου σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Οι γνώσεις που μας δίνονται είναι ικανοποιητικές και βαθειές, αρκεί να το ψάξεις και να μην μπεις στην λογική <θέματα από το φωτοτυπάδικου στη Μελενίκο (Θεσσ.)>...

 

τώρα υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις από μέρους μου:

 

1. Μηδενικός προγραμματισμός (γλώσσες, λινουξ, γιούνιξ)

2. Μεγάλο μέρος θεωριών, που ενώ μπορούν να εμπεδωθούν μέσω της πράξης, αδυνατούν να μεταλαμπαδευτούν στος φοιτητές

3. Κομματοκρατία και αλισβερίσι: Η μεγαλύερη σαπίλα

4. Απουσία σοβαρής ερευνητικής παραγωγής από το 80% των ιδρυμάων. Μισθοί πείνας των τυχερών Διδ.+Μετ. που μπαίνουν (300 Ευρώ) και κανουν δουλεια άσχετη με την εργασία τους.

Link to comment
Share on other sites

Και να προσθέσω και ένα ακόμα πολύ σοβαρό πρόβλημα της τριτοβάθμιας στην Ελλάδα. Η εσωστρέφεια. Πολύ μικρή σε έκταση ανταλλάγη γνώσεων, εργαλείων και ιδεών με πανεπιστήμια του εξωτερικού. Καμία διασύνδεση του πανεπιστημίου με διεθνείς οργανισμούς και εταιρίες για πρακτική εκπαίδευση των φοιτητών είτε μετά το πέρας των σπουδών είτε κατά την διάρκειά τους.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

Δεν συμφωνώ απόλυτα, αλλά το έθεσες σωστά. Τελείωσα όλες τις σπουδές μου σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Οι γνώσεις που μας δίνονται είναι ικανοποιητικές και βαθειές, αρκεί να το ψάξεις και να μην μπεις στην λογική <θέματα από το φωτοτυπάδικου στη Μελενίκο (Θεσσ.)>...

 

τώρα υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις από μέρους μου:

 

1. Μηδενικός προγραμματισμός (γλώσσες, λινουξ, γιούνιξ)

2. Μεγάλο μέρος θεωριών, που ενώ μπορούν να εμπεδωθούν μέσω της πράξης, αδυνατούν να μεταλαμπαδευτούν στος φοιτητές

3. Κομματοκρατία και αλισβερίσι: Η μεγαλύερη σαπίλα

4. Απουσία σοβαρής ερευνητικής παραγωγής από το 80% των ιδρυμάων. Μισθοί πείνας των τυχερών Διδ.+Μετ. που μπαίνουν (300 Ευρώ) και κανουν δουλεια άσχετη με την εργασία τους.

 

 

 

Και εγω ετσι το εθεσα, αλλα πρεπει να αλλαξει η νοοτροπια. Δυστυχως ομως το ικανοποιητικες δεν κανει το μεσο Ελληνα μηχανικο ετοιμο για την μηχανικη του τομεα του (υγ εξαιρεσεις απο ανθρωπους που το θελουν υπαρχουν, αλλα συνηθως αυτοι καταληγουν αλλου)

 

Για 1 & 2 με βρισκεις απολυτα συμφωνω, σε γενικες γραμμες το επιπεδο applied engineering στην Ελλαδα ειναι αστειο. 

 

Για το 3, δυστυχως μετα απο τοσα χρονια δεν βλεπω να αλλαζει 

 

το 4 με εξαιρεση ορισμενα group απο καθηγητες οπου κατι γινεται, ερευνα στην Ελλαδα ειναι πραγματικα μηδενικη. Ακομα ασχολουνται με "βασικη" ερευνα, τετοιου ειδους ειναι καταλληλη για μη-μηχανικες σχολες (φυσικο, μαθηματικο) στην Ελλαδα περισυ πηραμε super computer και ακομα δεν ξερω εαν το λειτουργουν.

Τωρα ενα μεγαλο αγκαθι ειναι τα διδακτορικα εντος σχολων, ειναι αδιανοητο να εχεις πτυχιο-μεταπτυχιακο-διδακτορικο απο το ιδιο πανεπιστημιο, αυτο σε σοβαρες χωρες ειναι αρνητικο.

 

Ο λογος που το κανουν ειναι για αν παρουν τους καλυτερους, και οχι τους δικους τους αποφοιτους. Επισης φερνοντας ταλεντο απο αλλου ενισχυει το ερευνητικο σου outreach. 

 

Το οτι φυσικα δεν υπαρχουν καθαρα engineering μαθηματα στα Αγγλικα, προσωπικα το βρισκω επιεικως απαραδεκτο. Ολες οι σχολες πρεπει να εχουν μαθηματα ή εξαμηνα στα Αγγλικα ή σε αλλη μεγαλη ΕΕ γλωσσα. Φυσικα πολλα ακομη μπορουν να συζητηθουν.

 

Το λυπηρο ειναι ομως οτι και εαν παραγεται στην Ελλαδα ηταν-ειναι-και θα ειναι μονο για εσωτερικη καταναλωση, για μορια. Και το προσωπικο που παραγεται απασχολειται σε αλλες χωρες και μετα αναρωτιομαστε για brain drain, γιατι δεν μπορουμε να ξεχωρισουμε τι δουλεια μπορει ο καθενας να προσφερει

Edited by george_RES
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.