Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Αρχιτεκτονική Μελέτη Έλληνα Μηχανικού στο Εξωτερικό


Forma

Recommended Posts

Καλησπέρα συνάδελφοι,

 

είμαι νέος μηχανικός, αρχιτέκτονας για την ακρίβεια και ξεκινάω την επαγγελματική μου σταδιοδρομία λίγο μετά και την τυπική απόκτηση της άδειας άσκησης επαγγέλματος με μια συγκυρία η οποία μου δίνει την δυνατότητα να αναλάβω την εκπόνηση αρχιτεκτονικής μελέτης στο εξωτερικό και συγκεκριμένα εκτός Ευρώπης!

 Αυτό προέκυψε έπειτα από τη συνεργασία με μιαν εταιρία για την οποία ανέλαβα την αρχιτεκτονική σύνθεση / παραγωγή, σχεδιασμό και τρισδιάστατο φωτορεαλισμό (σε επίπεδο concept αρχικά), δουλειά από την οποία έμειναν πολύ ευχαριστημένοι και μου ζήτησαν ενώ δεν το περίμενα να τους παράσχω ολοκληρωμένη την αρχιτεκτονική μελέτη ώστε να προσχωρήσει σε διαδικασία έγκριση άδειας δόμησης / οικοδομικής άδειας / building permit. 

 Αρχικά θεώρησα ότι μου ζήτησαν να τους παραδώσω ολοκληρωμένη αρχιτεκτονική μελέτη η οποία να είναι όμοια με αντίστοιχη μελέτη που παραδίδεται για την αίτηση οικοδομικής άδειας (σαν πρότυπο αναφοράς) με όλες τις παραμέτρους που προβλέπει το κράτος όπου θα υλοποιηθεί, οπότε θεώρησα ότι ζητάνε έτοιμο αρχιτεκτονικό πακέτο όπως αντίστοιχα που έχω δει να πωλούνται μέσω διαδικτύου (έτοιμες μελέτες οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν και/ή τροποποιηθούν με βάση τι επιθυμίες/ανάγκες του χρήστη, οικοπέδου κλπ). Τελικά όμως εννοούνε την οικοδομική άδεια και τυπικά επομένως με σφραγίδα και υπογραφή!

 

Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την οποιαδήποτε βοήθεια / ενημέρωση στο πώς θα πρέπει να κινηθώ ιδιαίτερα όσον αφορά τα διαδικαστικά θέματα, αν υποθέσουμε ότι αυτό καθαυτό τα σχέδια μου είναι πλήρη.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω υπάρχουν δύο επίπεδα του ερωτήματος:

1ον το φορολογικό, κατα πόσο επιτρέπεται να παράσχεις υπηρεσία εκτός ευρωπαικών ορίων ως ελληνας φορολογούμενος, δηλαδη τι έχει δηλωθεί στην έναρξη.