Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Ευρεση συντεταγμενων απο ΕΓΣΑ '87


Recommended Posts

Καλημέρα συνάδελφοι,

είναι η πρώτη φορά που αναρτώ στο forum συγχωρέστε με αν επαναλάμβανω το ίδιο θέμα που ίσως έχει αναλυθεί προηγούμένως. Είμαι νέος μηχανικός και θέλω να συντάξω νέο τοπογραφικό διάγραμμα (υπάρχει ένα παλιό του 89΄χωρίς εξάρτηση) και τώρα πλέον υπάρχει μια νέα αποθήκη στο οικόπεδο και η συμβολαιογράφος μου ζήτησε ένα "υποτυπωδες πρόχειρο" νέο τοπογραφικό με την αποθήκη μέσα εννοείται.Ήθελα να ρωτήσω,

α) εξαρτημένο ή ανεξάρτητο, αν και είμαι σχεδόν σίγουρος εξαρτημένο ότι απαιτείται και να προσθέσω ότι πρόκειται για οικόπεδο δομημένο σε οικισμό εντός οικισμού εντός σχεδίου 

β) ορθοφωτοχάρτες με τριγωνομετρικά σημεία για την συγκεκριμένη περιοχή, εκεί όπου θα βάλω το περίγραμμα του οικοπέδου και στη συνέχεια εύρεση στη κτημανετ, που μπορώ να βρω?

γ) θα συνιστούσατε τη χρήση μετροταινίας γιατί μηχανήματα δυστυχώς δεν υπάρχουν (είναι εύκολο το οικόπεδο λίγες διαστάσεις χωρίς εμπόδια)

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλώς ήρθες στην κοινότητα

 

πες στην/στον συμβολαιογράφο να κάνει ένα "υποτυπώδες πρόχειρο" συμβόλαιο για αρχή 

 

δεύτερον εξάρτηση με μετροταινία δεν γίνεται 

 

Link to comment
Share on other sites

Σωστοοοος!! Ιδιαιτερα στην αντιμετώπιση του συμβολαιογραφικού θεματος.

 

Σταλθηκε μεσω tapatalk

Edited by georgegaleos
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε, πρόσεχε πάρα πολύ το τι θα κάνεις, γιατί αυτά που έγραψες περιέχουν παγίδες για σένα το ν πελάτη και τον συμβολαιογράφο-σφαγέα. Δες τις απαντήσεις και ΜΗΝ γίνεις συνένοχος σε πειστημονικα εγκλήματα. Έχω την εντύπωση ότι δεν έχεις καταλάβει τί εστί τοπογραφική αποτύπωση. Έχεις χρόνο να αλλάξεις άποψη και να αναθεωρήσεις. Διάβασε συγγράμματα!

 

Δες τις απαντήσεις: