Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΔΑΟΚΑ / Γ' - Δυνατότητα τμηματικής νομιμοποίησης και τακτοποίησης αυθαίρετης κατασκευής


Engineer

Recommended Posts

Το έγγραφο είναι παλιό και δεν έχει λάβει υπόψη πολλά πράγματα. Το θέμα είναι γιατί ξαναβγαίνει στον αέρα ; Με δεδομένο ότι περιλαμβάνει λάθη ερμηνείας.

 

Το τεκμήριο νομιμότητας δεν είναι τόσο απλό, ρωτήστε και ένα σοβαρό επενδυτή ή ακόμη και ιδιώτη αν είναι διατεθειμένος να ρισκάρει τα λεφτά του ή την ησυχία του...

Η οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση δίνεται σε κάτι που δεν είναι αυθαίρετο. Ένα κτήριο που δεν είναι ασφαλές είναι αυθαίρετο.

Η νομιμοποιήσεις που δε λαμβάνουν υπόψη τους το προηγούμενο δεν έπρεπε να έχουν εκδοθεί.

Αλλιώς δεν θα υπήρχαμε εμείς αλλά μόνο δημόσιοι υπάλληλοι που βγάζουν νομιμοποιήσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 24
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Κακέ_Λύκε,

σου θυμίζω ότι το είχε βάλει εδώ ο armenopoulos πέρυσι και το είχαμε συζητήσει εδώ : http://www.michanikos.gr/topic/35820-Α23-Δυνατότητα-έκδοσης-Οικ-Αδείας/?p=868414

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι οπως τα λες.

πχ παραβιαση Προκηπιου.

 

Ως συνήθως ο τέρυ δεν θα συμφωνήσει με μένα.

 

Τέλος πάντων, τα εντός προκήπίου συνήθως είναι προ 83' για αυτό το λέω.

Link to comment
Share on other sites

Νικ, προφανως δεν εχω κατι μαζι σου.

 

Υπαρχουν ομως ανα την Ελλαδα, καμποσες περιοχες, με σχεδιο, γεματες ΕΝΤΕΛΩΣ αυθαιρετα, τα οποια δεν πληρουν κατ' αναγκη τους ορους δομησης και ειναι κυριως κατηγορια 4 και 5.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πρόσφατη απάντηση της ΔΑΟΚΑ (εγγ. 3939/17) που απαντά σε ερώτημα της ΥΔ Κορδελιού-Ευόσμου και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης. Σας την παραθέτω:   

 

Σε συνέχεια του σχετικού Εγγρ8386/10117,με το οποίο εκφράζετε τις απόψεις σας επί του Εγγρ11475/31116της ΥΔΟΜ Δήμου Κορδελιού Ευόσμου και ζητάτε επίσης τις απόψεις της Υπηρεσίας μας σχετικά με το θέμα, σας γνωρίζουμε ότι η Υπηρεσία μας συμφωνεί με τα αναγραφόμενα στο (α) σχετικό έγγραφο σας και επιπροσθέτως σημειώνουμε τα εξής:
Τα αυθαίρετα κτίσματα ή κατασκευές, είναι εξ' ορισμού κατεδαφιστέα και επιβάλλονται πρόστιμα στους ιδιοκτήτες τους.
Με το Ν4178/13 δίνεται η δυνατότητα υπαγωγής των αυθαιρέτων κατασκευών στις διατάξεις αναστολήςεπιβολής κυρώσεων, υπό τις προϋποθέσεις και για το χρονικό διάστημα που ορίζονται στο νόμο.
Με το (γ) σχετικό έγγραφο οδηγία,δίνονται σαφώς και τεκμηριωμένα, διευκρινίσεις επί των ισχυουσών,διατάξεων σχετικά με τη δυνατότητα τμηματικής νομιμοποίησης και τακτοποίησης αυθαίρετης κατασκευής.
Ειδικότερα, επισημαίνουμε τα κάτωθι:
1. Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις του Ν4178/13, η συμπλήρωση της Ταυτότητας του Κτιρίου του Ν3843/10 είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση αυθαίρετων κατασκευών της παρ.Δ Κατηγορία 4 του Αρθ9 του Ν4178/13.
2. Σε κτίριο με οικοδομική άδεια που υπάρχουν αυθαίρετες κατασκευές οι οποίες ανήκουν στην κατ.5 για τιςοποίες υποβάλλεται δήλωση υπαγωγής στις διατάξεις αναστολής επιβολής κυρώσεων του Ν4178/13 δύναται, είτε οι αυθαίρετες κατασκευής να εξαιρεθούν οριστικά της κατεδάφισης εφόσον εξασφαλιστούν οι προϋποθέσεις των παρ.γ, δ και  ε της παρ.Ε του Αρθ9 του Ν4178/13, είτε να γίνουν οι απαραίτητες επεμβάσεις στο κτίριο (καθαιρέσεις, ενισχύσεις κλπ)
προκειμένου μετά το πέρας του χρονικού διαστήματος αναστολής επιβολής κυρώσεων να γίνει στατικά επαρκές σύμφωνα και με την οικοδομική του άδεια.
3. Στην παρ.6 του Αρθ4 του Ν4067/12 ορίζεται ότι η προς νομιμοποίηση αυθαίρετη κατασκευή πρέπει να τηρεί (ήδη) τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις. Κατά συνέπεια, για να εκδοθεί διοικητική πράξη νομιμοποίησης αυθαίρετης κατασκευής, πρέπει να διασφαλίζονται όλες οι προϋποθέσεις κατά το χρόνο έκδοσης της πράξης, και δεν είναι δυνατή η έκδοση άδειας νομιμοποίησης αυθαίρετης κατασκευής υπό την αίρεση μελλοντικών δεσμεύσεων ή
εξσασφαλίσεων.
4. Σε κάθε περίπτωση, σας υπενθυμίζουμε ότι με τις διατάξεις του Αρθ25
παρ.5 του Ν4178/13, επιτρέπεται η εκτέλεση εργασιών (καθαιρέσεις, εργασίες ενίσχυσης κλπ) προκειμένου να εξασφαλιστούν οι προϋποθέσεις του (γ)
σχετικού εγγράφου (τήρηση των ισχυουσών πολεοδομικών διατάξεων), ώστε να καταστεί δυνατή η νομιμοποίηση των αυθαιρέτων κτισμάτων.
Συμπληρωματικά αναφέρεται ότι, στο υπό επεξεργασία σχέδιο νόμου για τον έλεγχο και την προστασία του δομημένου περιβάλλοντος υπάρχει πρόταση να συμπεριληφθεί διάταξη για την οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση αυθαιρέτων κατασκευών που ανήκουν στις περιπτ.4αα και περιπτ.4γ του Αρθ9
του Ν4178/13 με τη διαδικασία υπαγωγής στο νόμο αναστολής επιβολής κυρώσεων, χωρίς την προϋπόθεση συμπλήρωσης της Ταυτότητας του Κτιρίου.
Edited by melissa
Link to comment
Share on other sites

Τρεις λαλούν και δυό ....χορεύουν, έτσι απλά γιατί έτσι τους κάπνισε!

Link to comment
Share on other sites

Είναι που οι συντάκτες έχουν πλαστό;;;; πτυχίο. Δεν μπορεί να μην ξέρανε ότι θα μπορούσαμε να αφαιρέσουμε στατικά και λειτουργικά εξαρτημένα τμήματα στο μέλλον. Δεν είπε ποτέ κανείς ότι δεν γίνεται. Πιο ακριβό είναι.

Επίσης διάταξη που αφορά κτίρια και δόμηση, μάλλον πολεοδομική μου κάνει. Το αν η διάταξη προβλέπει προσωρινή διατήρηση της κατασκευής ή μόνιμη, δεν θα έπρεπε να είναι κριτήριο για το αν η διάταξη είναι πολεοδομική ή όχι.

 

Εφόσον διατηρούνται με τον 4178 και κάθε άλλο νόμο, τηρούν κάποιες πολεοδομικές διατάξεις.... όχι απαραίτητα όρους δόμησης της περιοχής του ακινήτου, αλλά κάπως απέκτησαν δικαίωμα να διατηρηθούν.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.