Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Nέα παράταση του Ν.4178/13 για τα αυθαίρετα


D1975

Recommended Posts

στο άρθρο 99 προτελευταία παράγραφος αναφέρει τους 12 μήνες για δικαιολογητικά για όσους δεν μεταφερθούν από τον 4178 στον νέο νόμο

και ποιες δεν μεταφερονται δηλαδη?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 61
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Εννοεί ότι θα είναι προαιρετική η μεταφορά των δηλώσεων από 4178 στο νέο νόμο. Κατ' επιλογήν του ιδοικτήτη και του μηχανικού του, ανάλογα με το τι σύμφερει καλύτερα, κυρίως οικονομικά..

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Θεωρω δεδομένο την προαιρετική μεταφορά. Εξάλλου, εφοσον δεν εχει κριθεί αντισυνταγματικός ο 4178, ειναι δικαίωμα του καθενός να επιλέξει εαν

θέλει να ενταχθεί στον μεταγενέστερο νόμο. Γιατι πχ εαν καποιος εχει σχεδόν εξοφλήσει τις δόσεις του 4178 και τον μηχανικό, να μπεί σε διαδικασία μεταφοράς

σε ενα νέο νόμο και να παρει πχ και την ΜΣΕ??? Αλλο οταν και αν ανοιξει η ταυτότητα...Θεωρω οτι και τους μηχανικούς στις περισσότερες περιπτώσεις δε του συμφέρει

η μεταφορά...Εκτός εαν εχουν κανα κιμπάρη πελάτη ο οποιος καταλαβαίνει το κόστος μεταφορας ΜΣΕ κλπ κλπ...

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα σε όλους!!

τελικά η παράταση είναι 10-15 ημέρες  ή 1 μηνας?????

έχουμε κάτι νεότερο?

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Θεωρω δεδομένο την προαιρετική μεταφορά. Εξάλλου, εφοσον δεν εχει κριθεί αντισυνταγματικός ο 4178, ειναι δικαίωμα του καθενός να επιλέξει εαν

θέλει να ενταχθεί στον μεταγενέστερο νόμο. Γιατι πχ εαν καποιος εχει σχεδόν εξοφλήσει τις δόσεις του 4178 και τον μηχανικό, να μπεί σε διαδικασία μεταφοράς

σε ενα νέο νόμο και να παρει πχ και την ΜΣΕ??? Αλλο οταν και αν ανοιξει η ταυτότητα...Θεωρω οτι και τους μηχανικούς στις περισσότερες περιπτώσεις δε του συμφέρει

η μεταφορά...Εκτός εαν εχουν κανα κιμπάρη πελάτη ο οποιος καταλαβαίνει το κόστος μεταφορας ΜΣΕ κλπ κλπ...

 

Το βασικό δεν είναι αυτό.....η μεταφορά δεν θα είναι υποχρεωτική.

 

Το σημαντικό είναι αν θα παραμείνουν ξεκλείδωτα τα Φ.Κ. για διορθώσεις και προσθήκες ακόμα και διόρθωση ΑΦΜ....

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω οτι εφόσον οι προθεσμίες αφορούν την υπαγωγή και δεδομένου ότι σε υπαγωγή υπάρχει η δυνατότητα τροποποίησησς των ΦΚ δέν θα παγώσουν τα ΦΚ.

Αλλά το θεωρώ. Δεν το υπογράφω.

 

edit: Bάσει του ραδιοφώνου η παραταση είναι έως 23/10 δηλαδή για ενα μήνα ακόμη.

Edited by laxanos
Link to comment
Share on other sites

Θεωρω οτι εφόσον οι προθεσμίες αφορούν την υπαγωγή και δεδομένου ότι σε υπαγωγή υπάρχει η δυνατότητα τροποποίησησς των ΦΚ δέν θα παγώσουν τα ΦΚ.

Αλλά το θεωρώ. Δεν το υπογράφω.

 

Αυτό επιτάσσει η λογική.......θα το πράξουν ομως?

 

Αν ο κώδικας που έγραψαν το σύστημα του ΤΕΕ δεν το προβλέπει, απλά θα παγώσουν όλα

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω οτι εφόσον οι προθεσμίες αφορούν την υπαγωγή και δεδομένου ότι σε υπαγωγή υπάρχει η δυνατότητα τροποποίησησς των ΦΚ δέν θα παγώσουν τα ΦΚ.

Έχω περιπτώσεις που έχουν μεταφερθεί απο 4014 στον 4178 αλλά δεν έχουν ενδιαφερθεί μέχρι στιγμής οι πελάτες μου να πάνε να πληρώσουν το ανταποδοτικό τέλος (άλλοι είναι στο εξωτερικο κτλ) κι έτσι παραμένουν υποχρεωτικά οι δηλώσεις τους σε κατάσταση αρχικής υποβολής. Κάποιοι από αυτούς μάλιστα είχαν κάνει οριστική υπαγωγή στον 4014. Αυτοί θα μπορούν μετά να συνεχίσουν με τον 4178 ή θα πρέπει να μεταφερθούν υποχρεωτικά στο νέο νόμο? Το λογικό είναι να μπορούν να παραμείνουν στον 4178 αφού οι δηλώσεις είναι έγκυρες είτε με την πληρωμή του παραβόλου (για τις δηλώσεις του 4178) είτε με την μεταφορά τους (για τις δηλώσεις του 4014). Για ποιο λόγο να είναι απαραίτητο να βρίσκονται στη φάση υπαγωγή? Τι πιστεύετε?

Edited by pipakos
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα επειδή γνωστός μου μηχανικός είχε στην ίδια φάση δηλώσεις από μεταφορά, έπειτα από παλαιότερη ερώτηση εδώ, κατέληξα και τον έβαλα να τους βρει να πληρώσουν τα 15ρια και να κλείσουν οι δηλώσεις στα πλαίσια του 4178. Και αυτό γιατί εννοείται ότι πέρασαν από 4014 σε 4178 έπειτα από εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη στον μηχανικό για την μεταφορά που σημαίνει ότι άπαξ και τις πέρασες πρέπει να ολοκληρωθούν η αλλιώς να υπαχθούν στον 4178. Ο δικός μου δε είναι πλέον συνταξιούχος και άρα δεν εχει άλλη επιλογή πχ για μεταφορά σε επόμενο νόμο, άσε που για να μεταφερθούν και πάλι θεωρώ ότι θα πρέπει να είναι τουλάχιστον σε υπαγωγή. Η μ@λακια στο όλο ζήτημα είναι που πέρασαν από 4014 στον 4178 πολλες φορες χωρις να ενδιαφερθει ο πελατης αλλά έστω και έτσι το καλό είναι ότι επειδή μένει η αρχική ημερομηνία υπαγωγής στο 4014 μπορεί αν και συνταξιούχος καποιος να τις ολοκληρώσει.

 

Εν τέλει θεωρώ ότι καλό είναι να είναι και οι από μεταφορά σε υπαγωγή με πληρωμένο το ανταποδοτικο για μα μην έχουν θέμα να παραμείνουν στον 4178.

Edited by laxanos
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.