Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποχωρεί το Κατάρ από την Ελλάδα


dimitris GM

Recommended Posts

Λοοζερ τα υπεραπλοποιείς όλα στα ποστς σου και μόνο γκρινιάζεις. "Δεν αφήνεις τα λεφτά να φύγουν..". Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα αν ο άλλος πήγε μεσα στο δάσος να κάνει ξενοδοχεία όσα φαστ τρακ και να βγούνε. Εκτός αν το κάνουμε χούντα και με ΦΕΚ ανοίγει ο καθένας ό,τι θέλει όπου θέλει για να χει λεφτά το κοσμάκι...! Σε ένα κράτος δικαίου και δημοκρατικού, υπάρχουν θεσμοί, δικαστήρια και και....

...και αρχαιολόγοι...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 108
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

δεν  αφηνεις  να  φυγουν  τα  χρηματα  και  να  πανε σε  γειτονικες  χωρες 

αυτό  είναι  εγκληματικο  και  τα  τελευταια 10 χρονια  δεν  κινειται  τιποτα 

 

 

Αυτό. Όλα τα άλλα είναι τούφες κατσαρές.

Δυστυχώς η τύχη μας είναι στα χέρια δημόσιων υπάλληλων που επειδή πέφτει το μηνιάτικο από τα κορόιδα του ιδιωτικού τομέα νομίζουν ο μήνας έχει 9. Ας συνδέσουν το μισθό τους με οικονομικούς δείκτες μπας και γίνει τίποτα σωστό σε αυτή τη χώρα επιτέλους.

Link to comment
Share on other sites

Λοοζερ τα υπεραπλοποιείς όλα στα ποστς σου και μόνο γκρινιάζεις. "Δεν αφήνεις τα λεφτά να φύγουν..". Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα αν ο άλλος πήγε μεσα στο δάσος να κάνει ξενοδοχεία όσα φαστ τρακ και να βγούνε. Εκτός αν το κάνουμε χούντα και με ΦΕΚ ανοίγει ο καθένας ό,τι θέλει όπου θέλει για να χει λεφτά το κοσμάκι...! Σε ένα κράτος δικαίου και δημοκρατικού, υπάρχουν θεσμοί, δικαστήρια και και...

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Θεσμοί, δικαστήρια και και... Τα και είναι πολλά... Δεκάδες υπηρεσίες, πολύ χαρτούρα, ατελείωτη και ακωδικοποίητη νομοθεσία λαβύρινθος, γρηγορόσημα, πολιτικοσυνδικαλιστικά παιχνίδια και και και... 

Link to comment
Share on other sites

 για  να  εχει  το  κοσμακι  λεφτα ....

 

 

οσο  για  τα  δαση και  τις  παραλιες  που  πρεπει  να  σεβεται  το   κρατος 

 πηγαινε  μια  βολτα  εντος ελλαδος  να  δεις  πως  εχουν  καταπατησει 

οι  θεσμικοι  βαρονοι τα  δαση  και  τις  παραλιες  .

επομένως  μην  μιλας  για  κρατος  διοτι  είναι  ανυπαρκτο 

απλως  εμφανίζεται  όταν  είναι  να  βαζει  εμποδια στις  επιχειρήσεις

και   εξαφανίζετε όταν  γινονται  καταπατησεις  από  τους  θεσμικούς

τυχαιο ;;;;

οσο  για  το  κοσμακι   , δεν θα  ηθελες  1,5  εκατ  να  μεταναστευσουν  και  να  μεινεις 

εσυ  να  πληρωνεις  τους  τοκους και τα  δανεια  του ελληνικου κρατους

με  μια  αυξηση  κατά  30 %  στην  φορολογια  , και  μειωση  μισθων  δημοσιου  θα  ηθελες ;;;

Link to comment
Share on other sites

Ο πολιτισμός πάει παράλληλα με την οικονομία. 

 

Αν ανατρέξει κανείς στην ιστορία σε όλες τις περιπτώσεις αναδείχθηκαν πολιτισμοί σε συνθήκες οικονομικής ευμάρειας.

 

Ομοίως ισχύει και για την προστασία του περιβάλλοντος (φυσικού και μη) αλλά και την αξιοποίηση/ ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου. 

 

Μόνο οι οικονομικά εύρωστες χώρες μπορούν να προστατεύουν και να αναδεικνύουν το πολιτιστικό και το φυσικό περιβάλλον.

 

Επομένως, χωρίς οικονομική ανάπτυξη πάπαλα.
Link to comment
Share on other sites

Επίσης, κι ένα ωραίο...  https://www.thepressproject.gr/article/117405/Fakelos-Fraport-Apaitiseis-74-ekat-apo-to-Dimosio

αν και του αξίζει αυτοτελές θέμα. Μήπως υπάρχει κανένας, που μπορεί να δώσει και καμιά πληροφορία παραπάνω;

πράγματι ωραίο.

Μέσα σε 294 ή 997 σελίδες χωράνε πολλά ψιλά γράμματα και εξαιρέσεις.

Ας ελπίσουμε ότι οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ θα έχουν προετοιμάσει άμυνα για κάμποσες από τις αξιώσεις της Fraport.

Εδώ το είχαμε συζητήσει παλιά.

Το κακό δεν θα είναι αν φύγει και η Fraport αλλά αν θα μείνει αυτός που βάζει τέτοιους όρους σε συμβάσεις.

 

Link to comment
Share on other sites

Αφού αρχικά συμφωνήσω απόλυτα με imhotep και Didonis, καθώς και με τον avgoust που μας θύμισε τις περίεργες πτυχές της υπόθεσης, εγώ θυμήθηκα την παλιά καλή ελληνική ταινία

"ΦΩΣ... ΝΕΡΟ... ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ"
Σύνοψη της υπόθεσης:
Ο Μανώλης (Κώστας Χατζηχρήστος), ένας καλοπροαίρετος επαρχιώτης, και ο αγαθός Αρμένης Κρικόρ (Σωτήρης Μουστάκας) εμπλέκονται στην κομπίνα του Σωτήρη (Ζαννίνο), ενός απατεώνα συγχωριανού του Μανώλη. Η επιχείρηση, στην οποία είναι και οι τρεις συνεταίροι, υποτίθεται ότι πουλάει οικόπεδα σε εκλεκτά σημεία. Όταν αποδεικνύεται ότι τα «φιλέτα» είναι στην πραγματικότητα βράχια και αγριότοποι, οι δύο απατημένοι συνεταίροι ιδρύουν μαζί με τα θύματα-αγοραστές το «Σωματείο των Σωτηρόπληκτων».
 
 
Αποδεικνύεται διαχρονικό το "έγκλημα". Όχι μόνο την περίοδο των μνημονιών, αλλά πολύ πριν γεννηθούμε. Το ερώτημα είναι θέλουμε να αλλάξει κάτι, ή μένουμε στα παλιά που μας έφεραν εδώ και θα μας πάνε σίγουρα κατά διαόλου;
 
Επίσης έχω βαρεθεί να ακούω επιχειρήματα που χρησιμοποιούν οι νυν κυβερνώντες σε σχέση με τους προηγούμενους. Του στυλ κι "εσείς αυτό κάνατε"! Μα άμα άρεσε το προηγούμενο εσύ ακόμα στο 3% θα ήσουν!
 
Πρώτα φτιάχνεις κράτος (που δε θέλει παρά μόνο μια μικρή μειοψηφία, γιατί οι υπόλοιποι θέλουν να ισχύουν οι νόμοι για τους άλλους κι όχι γι αυτούς).
Μετά βάζεις στόχο (τι είδους επενδύσεις θέλω, τι θα δώσω - θυσιάσω και τι θα πάρω, που θα οδηγηθώ μακροπρόθεσμα)
Και τέλος ανοίγεις τις πόρτες για τις επενδύσεις με κανόνες που τους τηρείς. Διαχρονικά.
Αυτό θα πει κράτος.
 
Εμείς έχουμε σαλτιμπάγκους πολιτικούς και σαλτιμπάγκους ειδήμονες, που τάζουν λαγούς με πετραχήλια στον οποιονδήποτε ρίξει ένα βλέφαρο. Αναμενόμενο οι επενδυτές να είναι αντίστοιχοι και οι επενδύσεις...
 
Link to comment
Share on other sites

εάν υπαρχει ο ορος με αυτο το περιεχομενο,

δλδ οι απαιτησεις θα στοιχειοθετουνται με βαση την απλη εμφανιση τιμολογιων

 

[χωρις προηγουμενη ειδοποιηση του Δημοσιου]

 

και εάν και εφοσον δεν εγινε ενα αναλυτικο  πρωτοκολλο παραδοσης και παραλαβης,

τοτε, προφανως, αυτοι που υπεγραψαν  δεν ηξεραν [αλλως ηξεραν]   πολυ καλα τι υπεγραφαν

 

Συγκεκριμένα, οι απαιτήσεις της Fraport βασίζονται στη ρήτρα 6.4.3 της Σύμβασης Παραχώρησης, που ψηφίστηκε, παρά τις αντιδράσεις φορέων που την χαρακτήριζαν αποικιοκρατική, από το ελληνικό Κοινοβούλιο τον Μάιο του 2016 (ν.4389). Το συγκεκριμένο άρθρο, προβλέπει ότι εάν η εταιρεία παρουσιάσει έξοδα άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ (προσκομίζοντας τιμολόγια) για «ζημιές που θα προκύψουν σε οποιοδήποτε από τα μεταβιβασθέντα στοιχεία», τότε το Δημόσιο θα αποζημιώσει τον παραχωρησιούχο για το κόστος της αποκατάστασης. Πηγές του TPP σημειώνουν εδώ και μήνες ότι αυτό δίνει την ευκαιρία στην εταιρεία να εμφανίσει ζημιές, ή να ανεβάσει το κόστος της επισκευής ή αντικατάστασης περιουσιακών στοιχείων των αεροδρομίων, επιβαρύνοντας έτσι τα δημόσια οικονομικά. Σημειώνεται επίσης, ότι τα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις πηγαίνουν στον ειδικό λογαριασμό του ΤΑΙΠΕΔ κι από εκεί κατευθείαν στην «εξυπηρέτηση» του δημοσίου χρέους της χώρας. Τα έξοδα, βγαίνουν από τα κρατικά ταμεία...

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.