Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η πρώτη επίσημη «βόλτα» του ηλεκτρικού τραίνου στη Σήραγγα Καλλιδρόμου

τραινοσέ

  • Please log in to reply
7 απαντήσεις στο θέμα

#1 Engineer

Engineer

    Διαχειριστής

  • Administrators
  • 3.658 Μηνύματα:
Offline

Δημοσίευση 12 Ιανουάριος 2018 - 20:00

Video της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την δοκιμαστική λειτουργία της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα-Λιανοκλάδι.



Πηγή: http://www.ypodomes....gga-kallidromou

[url=http://www.michanikos.gr/_/%ce%95%ce%b9%ce%b4%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82/webtv/%ce%b7-%cf%80%cf%81%cf%8e%cf%84%ce%b7-%ce%b5%cf%80%ce%af%cf%83%ce%b7%ce%bc%ce%b7-%c2%ab%ce%b2%cf%8c%ce%bb%cf%84%ce%b1%c2%bb-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b7%ce%bb%ce%b5%ce%ba%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%8d-%cf%84%cf%81%ce%b1%ce%af%ce%bd%ce%bf%cf%85-r6502]Click here to view the είδηση[/url]

#2 Konstantinos IB

Konstantinos IB

    Διακεκριμένο Μέλος

  • Core Members
  • PipPipPipPip
  • 772 Μηνύματα:
  • Ειδικότητα:Διπλ. Μηχ/γος & Αερ/γος Μηχ/κος
Offline

Δημοσίευση 12 Ιανουάριος 2018 - 22:51

Πολύ ωραίο έργο, σύγχρονο, πρωτοποριακό. Είμαι εθνικά υπερήφανος που χρεωθήκαμε για άλλη μια φορά αυτές τις υπέροχες υποδομές.

 

Αλλά θα τις χαρούν άλλοι.  :mrgreen:



#3 AMHxaNos

AMHxaNos

    Διακεκριμένο Μέλος

  • Core Members
  • PipPipPipPip
  • 602 Μηνύματα:
  • Website URLhttps://www.freebsd.org/
  • ΤοποθεσίαɐᴉʇᴉuɐlԀ ɐᴉlɐpᴉɔ∀
  • Ειδικότητα:Ηλεκτρονικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.
Offline

Δημοσίευση 13 Ιανουάριος 2018 - 15:56

Ελπίζω ή βόλτα να μην είχε (και αυτή) καθυστέρηση και να έφτασε στην ώρα της ή με ±5 λεπτά.

Καλορίζικη, κάλλιο αργά παρά ποτέ.

 

Διπλή γραμμή (και ηλεκτροκίνηση) θα έπρεπε να είχε αρχίσει από την μεταπολίτευση.



#4 imhotep

imhotep

    Διακεκριμένο Μέλος

  • Core Members
  • PipPipPipPip
  • 1.963 Μηνύματα:
  • Τοποθεσίαον δη ρόουντ
  • Ειδικότητα:Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός
Offline

Δημοσίευση 17 Ιανουάριος 2018 - 23:31

Διπλή γραμμή (και ηλεκτροκίνηση) θα έπρεπε να είχε αρχίσει από την μεταπολίτευση.

Το 1975 ή 1976 υπήρχε προσφορά της γαλλικής SOFRETU (https://en.wikipedia.org/wiki/SOFRETU) για ηλεκτροκίνηση και αυτοματοποίηση των σηματοδοτών στο δίκτυο Αθήνα-Eιδομένη (I know βοηθούσα στην μετάφραση της προσφοράς)

Ο σχεδιασμός υπήρχε πριν τη μεταπολίτευση και υπήρχαν μέχρι και προσφορές από την ASEA για την πώληση ηλεκτραμαξών Rb ή πιο σωστά Rc2 ως RC6 (1411) στον ΟΣΕ (αυτών που γέμισαν Τουρκία και Γιουγκοσλαβία https://de.wikipedia...JŽ-Baureihe_441 και πωλούνταν ακόμα και σε Ελβετία, Αυστρία -χώρες με παράδοση στην κατασκευή ηλεκτραμαξών- αλλά και στην Αμερική http://www.wikiwand.com/en/SJ_Rc -"our little Volvo" την έλεγαν στην Amtrak)

Η μεταπολίτευση ήταν που το έθαψε το θέμα.

Αλλά δεν ήταν η πρώτη φορά που οι κυβερνήσεις έθαβαν τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου. Το 1953 υπήρξε δοκιμαστική διαδρομή του VT 10.5 (πρωτοποριακό-πειραματικό τύπου Talgo) https://de.wikipedia...nach_Athen_1953 από τη Γερμανία στην Αθήνα. Καταφέραμε σχεδόν να το εκτροχιάσουμε !! Απλώς τελικά το όλο ζήτημα (μαζί με τις διαπιστώσεις για ανάγκη νέας χάραξης) εκτροχιάστηκε στις διαπραγματεύσεις των Γερμανών με τον Μαρκεζίνη.


Το μήνυμα έχει επεξεργαστεί ο imhotep: 18 Ιανουάριος 2018 - 08:38


#5 ntanos

ntanos

    Παλιό Μέλος

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 Μηνύματα:
  • ΤοποθεσίαΘεσσαλονίκη
  • Ειδικότητα:Διπλ. Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχ/κός
Offline

Δημοσίευση 18 Ιανουάριος 2018 - 09:19

Το θέμα ήταν η χάραξη της γραμμής (ειδικά στο ορεινό τμήμα Τιθορέα - Δομοκός καθώς και στα Τέμπη) και όχι το τροχαίο υλικό. Για το μέγεθος και την ανάπτυξη της χώρας θεωρώ αδύνατο να είχε ολοκληρωθεί αυτό το έργο προ δεκαετιών. Προείχαν άλλα (μετρό, αεροδρόμιο, λιμάνια, οδοποιία).

 

Τα τελευταία 10 χρόνια όμως η καθυστέρηση ήταν αδικαιολόγητη.



#6 imhotep

imhotep

    Διακεκριμένο Μέλος

  • Core Members
  • PipPipPipPip
  • 1.963 Μηνύματα:
  • Τοποθεσίαον δη ρόουντ
  • Ειδικότητα:Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός
Offline

Δημοσίευση 18 Ιανουάριος 2018 - 09:31

δεν προείχαν άλλα έργα

προείχαν τα ΚΤΕΛ και οι μεταφορικές (ως πελατεία από κάθε άποψη των πολιτικών)


Το μήνυμα έχει επεξεργαστεί ο imhotep: 18 Ιανουάριος 2018 - 09:34


#7 ntanos

ntanos

    Παλιό Μέλος

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 Μηνύματα:
  • ΤοποθεσίαΘεσσαλονίκη
  • Ειδικότητα:Διπλ. Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχ/κός
Offline

Δημοσίευση 18 Ιανουάριος 2018 - 09:42

Δεν διαφωνώ ότι υπήρχε η λογική που περιγράφεις.. Όμως η νέα γραμμή που προβλέπει ταχύτητες 180-200 χλμ/ώρα απαιτεί πολύ σκληρή γεωμετρία χάραξης, ειδικά στη μηκοτομή και σε σχέση με μία οδοποιία είναι πολύ ακριβό έργο. Σκέψου μόνο αν ήταν εφικτό να πληρώσουμε - κατασκευάσουμε τις σήρραγες Καλλιδρόμου, Τεμπών κλπ την δεκαετία του 70.

 

Αν είχε κατασκευαστεί κάτι τότε θα είχε φτωχότερα στοιχεία χάραξης.



#8 AMHxaNos

AMHxaNos

    Διακεκριμένο Μέλος

  • Core Members
  • PipPipPipPip
  • 602 Μηνύματα:
  • Website URLhttps://www.freebsd.org/
  • ΤοποθεσίαɐᴉʇᴉuɐlԀ ɐᴉlɐpᴉɔ∀
  • Ειδικότητα:Ηλεκτρονικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.
Offline

Δημοσίευση 18 Ιανουάριος 2018 - 15:20

Ναι, σύμφωνοι για τα 180-200 και τις σήρραγγες, άλλο πράγμα, δεν μιλάμε όμως γι'αυτά.
Διπλή γραμμή, τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος, θα μπορούσε να υπήρχε ή να άρχιζε ή κατασκευή της.
Τότε δυστυχώς οι ηγεσίες διάλεξαν άλλα ή καλό ήταν και έτσι ή το #6 παραπάνω.


Το μήνυμα έχει επεξεργαστεί ο AMHxaNos: 18 Ιανουάριος 2018 - 17:04






Θέματα με μια ή περισσότερες όμοιες ετικέτες: τραινοσέ