Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Λήψη μονοφασικής παροχής από κιβώτιο σύνδεσης τριφασικού κινητήρα


vkalfa

Recommended Posts

καλησπερα σας..εχω ενα μοτερ τριφασικο στο σπιτι..ανοιξα το κουτι του και εχει τρια καλωδια που ειναι οι φασεις και μια γειωση..υπαρχει η δυνατοτητα να να παρω μεσα απο το κουτι αυτο  ρευμα 220 VOLT?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα..θελω να βαλω μια πριζα διπλα στο μοτερ να υπαρχει..αλλα επειδη ειναι μακρυα ο πινακας ειπα να μην τραβαω καινουργια γραμμη..απο μια φαση και την γειωση μπορω να παρω 220?

Link to comment
Share on other sites

Εκτός των άλλων θα σου ρίχνει το ΔΔΕ (ρελέ)!

 

Βέβαια αν μου πείς, "ηλεκτρολόγος είμαι ρελέ δεν χρειάζομαι ή ακόμα πιο καλά έχω by-pass!!!!" ...πάσο!   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Edited by antloukidis
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Εκτός των άλλων θα σου ρίχνει το ΔΔΕ (ρελέ)!

 

Βέβαια αν μου πείς, "ηλεκτρολόγος είμαι ρελέ δεν χρειάζομαι ή ακόμα πιο καλά έχω by-pass!!!!" ...πάσο!   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

δηλαδη γινεται να βαλω πριζα χρησιμοποιωντας την γειωση και μια φαση?

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν σου φτάνει η προηγούμενη απάντηση, αρνούμαι να απαντήσω.... (συνένοχος σε φόνο δεν γίνομαι!)

Edited by antloukidis
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι σωστό να χρησιμοποιήσεις τη γείωση για αγωγό ουδετέρου. Και σωστά όπως ειπώθηκε παραπάνω, θα ενεργοποιείται ο ΔΔΕ.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

για τα 220, μ/τ isolation (και step-down) πειράζει ή απαγορεύεται λόγω κουτιού ή επειδή θα φορτίσει ασύμμετρα?

Edited by AMHxaNos
Link to comment
Share on other sites

@ΑΜΗxaNos Από άποψη κανονισμού απαγορεύεται κάθε σκέψη για δολοφονικές πατέντες όπως η παραπάνω. Δεν είναι το κουτί ενός κινητήρα πίνακας να παίρνεις ρεύμα για ρευματοδότη. Ακόμα και μ/σ απομόνωσης να βάλεις δεν έχεις ουδέτερο. Η ασφάλεια του κινητήρα που θα είναι καμπύλης τύπου Κ ή και έντασης παραπάνω από την επιτρεπόμενη για ρευματοδότες δεν επιτρέπει τέτοιες κουταμάρες. Επιπλέον θα υπάρχει και η ασύμμετρη φόρτιση, που βέβαια μπορεί το φορτίο να είναι μηδαμινό σε σχέση με τον κινητήρα οπότε δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα. Εκτός και αν ενεργοποιεί το θερμικό. Με λίγα λόγια stay safe.

Edited by stayros
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.