Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Οπλισμένο Σκυρόδεμα και αντισεισμικές πατέντες


 

Πειστήκατε από την ευρεσιτεχνία; Ναι ή Όχι.  

22 μέλη ψήφισαν

  1. 1. Πειστήκατε από την ευρεσιτεχνία; Ναι ή Όχι.



Recommended Posts

4.Τί ποιότητα σκυροδέματος αντέχει θλιπτικά 170 τόνους προέντασης;Αυτό που αποτελείται μόνο από τσιμέντο και αδρανή;Θυμάμαι στο Αντίρριο που δοκίμαζαν επί μήνες να πετύχουν τη σύνθεση του C90 και βάλε (συνεχής απόμιξη μέχρι να καταφέρουν να το ''δέσουν για να μην κόψει'')....Εδώ μιλάμε για C200++++++++!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Νομίζω ότι σε σαουδική αραβία μεριά τα έχουν χρησιμοποιήσει κάτι τέτοια σκυροδέματα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 291
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

170 τόνοι δύναμη προέντασης!Αν πετύχει,ΑΥΤΟ θα πεί εξέλιξη της επιστήμης!Θυμάμαι ένα διευθυντή έργων υποδομής την ημέρα που θα τραβάγαμε 60 τόνους που θα ήθελε να το δει από περιέργεια,καθώς δεν είχε ξαναδεί τέτοιο μέγεθος στη ζωή του!

η προένταση δεν θα είναι της τάξεως των 170 τόνων. Η προένταση ίσα ίσα θα παίρνει τα μπόσικα. Στο σεισμό όμως, λόγο των πλάγιων δυνάμεων που θα δέχεται το φρεάτιο, τα 4,6,ή8 συρματόσχοινα θα δέχονται πολλαπλάσιες δυνάμεις 100 τόνων, και για ασφάλεια τοποθετούμε συρματόσχοινα αντοχής 170. Όχι 1 συρματόσχοινο αλλά 4,6,ή 8 συρματόσχοινα θα παραλαμβάνουν τα αναφερθέντα φορτία...............

1.Σε περίπτωση χαλαρών εδαφών ΠΩΣ θα αγκυρωθεί το άκρο ώστε να αποφευχθεί η ολίσθηση ή η αστοχία βολβού σε τέτοια μεγέθη προέντασης;...
Στο σχήμα του URL

Fixed version of 3D Figure1 is: http://antiseismic-systems.com/3DFigure1_Maya2009.mb δείχνει τον πάνω μηχανισμό έλξης, τον μηχανισμό αγκύρωσης, και το συρματόσχοινο που τα ενώνει. ΔΕΝ δείχνει όμως (γιατί δεν είναι ακόμα έτυμο)τον.... σωλήνα αντίστασης... ο οποίος βιδώνετε στο πάνω μέρος του μηχανισμού αγκύρωσης, και φθάνει μέχρι το κάτω μέρος της βάσεως. Αυτός ο σωλήνας σκοπό έχει να παίρνει τα φορτία της βάσεως και να τα μεταβιβάζει στα πρανή της γεώτρησης, έτσι ώστε και το έδαφος να υποχωρήσει, να μην πάθει καθίζηση.......(.Γιάννης Λυμπέρης Παγκόσμιο βραβείο εδαφομηχανικής).......

2.Σε περίπτωση ισχυρών εδαφών σε τί ακριβώς χρειάζεται ο υδραυλικός ελκυστήρας;

Γιαννης-ιος Στην περίπτωση αυτή για να ρίξουμε το κόστος, χρησιμοποιούμε τον απλό ελκυστήρα, που αποτελείτε από μία βίδα έλξης, και μία απλή αγκύρωση. Αυτό γιατί όταν το έδαφος είναι πετρώδες δεν υπάρχει κίνδυνος υποχώρησις του εδάφους, και των πρανών της γεώτρησης, οπότε και ανεπιθύμητη χαλάρωση του συρματόσχοινου. Φυσικά χρειαζόμαστε τους ελκυστήρες, ώστε να πακτώσουν το φρεάτιο με το έδαφος, ώστε αυτό να αντέχει καλύτερα τις πλάγιες δυνάμεις των πλακών......

3.Στ' αλήθεια δεν έχω εμπειρία στην ερώτηση:Τί είδους κονίαμα αγκυρώνει 170 τόνους προέντασης στο έδαφος;(!!!)

4.Τί ποιότητα σκυροδέματος αντέχει θλιπτικά 170 τόνους προέντασης;Αυτό που έχει μόνο τσιμέντο και αδρανή;Θυμάμαι στο Αντίρριο που δοκίμαζαν επί μήνες να πετύχουν τη σύνθεση του C90 και βάλε....Εδώ μιλάμε για C200++++++++!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εξαρτάτε από την διαστασιολογισή του σκυροδέματος.......

Τον rigid_joint γιατί τον έχετε πάλι στην απ' έξω;Ίσως θα μπορούσε να εκφέρει άποψη επί του θέματος!
Ο rigid_joint είναι φίλος μου. Από τότε που έγινε εφευρέτης εξαφανίστηκε? Δεν ξέρω γιατί...μου έλειψε σταλήθεια..

 

First basic animation at youtube: http://www.youtube.com/watch?v=RDP74jBQzk4&feature=player_embedded

 

Παρατήρηση:

Μην διαχωρίζετε διαδοχικες δημοσιευσεις σας οι οποιες γινονται με διαφορά μικρού χρονικού διαστήματος. Κανετε χρήση της εντολής "επεξεργασια”. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ. Acnt

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη από τις τελευταίες σου απαντήσεις άλλαξα γνώμη,ειδικά όταν εξήγησες πώς αγκυρώνεται η ''βάση'' σε χαλαρά εδάφη........θα μας τρελάνεις ρε συ!!Αφού καταλήξαμε στη δύναμη που χρειάζεσαι,γιατί τ' αλλάζεις?.........

 

Ζήτησες τη γνώμη μας και τα σημεία τα οποία καταρρίπτουν την ιδέα του μηχανισμού που προτείνεις,στα είπαμε κ εσύ πιστεύεις ακόμη ότι μπορεί να λειτουργήσει!Χαρά στο κουράγιο σου!

 

Τέλως πάντων,εγώ δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο,ειδικά μετά από την τελευταία απάντηση,μη με παρεξηγείς αλλά δεν έχω άλλο τρόπο να σε πείσω,σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στο πείραμά σου όποτε καταφέρεις να το υλοποιήσεις!

 

Η προένταση που χρειάζεσαι,όπως σου είπαμε ΟΛΟΙ,

1.έχει τεράστιο κόστος

2.απαιτεί τεράστια διατομή στοιχείου σκυροδέματος

3.απαιτεί τεράστια ποιότητα σκυροδέματος και τέλος

4.ΔΕΝ μπορεί να αγκυρωθεί στο έδαφος τέτοιο μέγεθος μάνα μου........υπάρχουν φυσικές εδαφικές δυνάμεις τριβής και αντοχής σε θραύση-αστοχία βολβού συγκεκριμένου μεγέθους που αγκυρώνουν και απαγορεύουν την ολίσθηση του τένοντα.....Ακόμα και να μπορεί,ΔΕΝ συμφέρει οικονομικά για συνήθεις κατασκευές να το κάνεις!

 

Σε χαιρετώ

 

zavi

Link to comment
Share on other sites

Φίλε [email protected] Σεβαστή η άποψή σου, αλλά πιστεύω ότι δεν εκπροσωπείς ΌΛΟΥΣ τους μηχανικούς. Η ευρεσιτεχνία αν κατάλαβες καλά, κάνει το εξής. Αφού κάνετε στατικά ότι κάνετε μέχρι σήμερα, βοηθάει με άλλο ένα στατικό + το κτήριο πριν πέσει. Είναι σαν να περπατάει ένας άνθρωπος στον δρόμο και σκονταφτει, και εμείς τον πιάνουμε για να μην πέσει. Δεν κάνω τίποτε άλλο από το να αγκυρώνω ένα στοιχείο της οικοδομής,( μεγάλων γεωμετρικών διαστάσεων) με το έδαφος, και αρμό (για να μην μπαίνω στα χωράφια σας) για μεγαλύτερη αντίσταση στο Π του κόμβου, στις πλάγιες δυνάμεις του σεισμού. Τώρα πως οι δικές σας διαστασιολογικές οριζόντιες διατομές στις κολόνες αντέχουν 800 και τόνους, και δεν αντέχει το φρεάτιο 100,...αυτό δεν το καταλαβαίνω? Τέλος πάντων, επειδή δεν μου αρέσει να τρώω αναμασημένη τροφή Αμερικάνικης και Ιαπωνικής προελεύσεως, θέλω να κάνω έστω την προσπάθεια, και ας χάσω. Ευχαριστώ για την ψήφο σου, αλλά και το ενδιαφέρον σου.

Link to comment
Share on other sites

η προένταση δεν θα είναι της τάξεως των 170 τόνων. Η προένταση ίσα ίσα θα παίρνει τα μπόσικα. Στο σεισμό όμως, λόγο των πλάγιων δυνάμεων που θα δέχεται το φρεάτιο, τα 4,6,ή8 συρματόσχοινα θα δέχονται πολλαπλάσιες δυνάμεις 100 τόνων, και για ασφάλεια τοποθετούμε συρματόσχοινα αντοχής 170. Όχι 1 συρματόσχοινο αλλά 4,6,ή 8 συρματόσχοινα θα παραλαμβάνουν τα αναφερθέντα φορτία...............

 

Γιαννη-ιος, είχα καταλάβει ότι θα υπάρχει μόνιμη προένταση της τάξης του 20% του βάρους της οικοδομής. Αλλά η παραπάνω παράθεση έρχεται σε αντίθεση. Θέλεις να διευκρινήσεις ποιά θα είναι η μόνιμη προένταση;

Link to comment
Share on other sites

Mε αυτές τις συνθήκες είμαι ο μόνος που μπορώ να πω, ένας σεισμός θα με σώσει. Οι εφημερίδες δεν γράφουν για μένα, γιατί δεν είμαι επώνυμος. Οι επώνυμοι κρύβονται όταν τους ζητώ βοήθεια, ή λένε αερολογίες που δεν στέκουν στην λογική, όπως δεν ξέρω τίποτα από στατική, και να μην ασχολούμαι με αυτά. Ας μου καταθέσουν αυτοί μία καλύτερη πρόταση, για να δικαιολογήσουν τα κονδύλια που παίρνουν για αυτό το σκοπό. Εγώ αμφισβητώ δημόσια τον Ε.Α.Κ σαν ξεπερασμένο,και είμαι έτοιμος να υπερασπιστώ τις απόψεις μου. Αν τα ΜΜΕ θέλουν να βοηθήσουν την έρευνα, ας μου φέρουν δημόσια έναν επιφανή αρμόδιο επιστήμονα σε διάλογο μαζί μου. Τώρα τους αμφισβητώ εγώ. ______________

 

 

Όλα θα πάρουν το δρόμο τους όταν ωριμάσουν.Καλά κάνεις και λές την άποψη σου γιατί κάθε άποψη βοηθάει.Όμως ένας σεισμός μόνο πόνο θα φέρει σε εμάς και τους γύρω μας.Μηχανικοί δεν είναι αυτοί που φαίνονται σε ένα σεισμό, αλλά εκείνοι που δε κλείνουν τα μάτια τους σε ότι τους προβληματίζει.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε CostasV να σου πω την αλήθεια μέχρι τώρα δεν είχα σκεφτεί πόση προένταση έπρεπε να εξασκεί ο υδραυλικός ελκυστήρας στο φρεάτιο. Αυτό θα βγει από την μελέτη που έχω αναθέσει να μου κάνουν. Θα σου πω όμως την γνώμη μου. Επειδή το φρεάτιο του ανελκυστήρα κάνει ένα σχήμα Π, όταν δέχεται την πλάγια δύναμη του σεισμού από τις πλάκες, δημιουργούνται οι εξής δυνάμεις ( εναλάξ, μία από την μία και μία από την άλλη.) α) κρουστικές β) εφελκυσμού,από την μεριά που γίνεται η κρούση, και γ) θλίψης από την άλλη μεριά. Για τις δυνάμεις κρούσης, χρειάζεται η προένταση, γιατί αυξάνετε η ικανότητα αντίδρασις στις πλάγιες δυνάμεις του σκυροδέματος, καθώς και του φρεατίου του ίδιου. Για τις δυνάμεις του εφελκυσμού. Όταν το φρεάτιο δέχεται την πλάγια δύναμη καθ όλο το ύψος του, αλλά κυρίως δέχεται πιο πολλές δυνάμεις στα ανώτερα στρώματα λόγο ταλάντωσης του φέροντος, τότε στο φρεάτιο δημιουργείται μία ροπή εφελκυσμού με αντίδραση της βάσης, και τάση ανατροπής της κορυφής. Τότε χρειάζεται η αντίδραση της προέντασης,για να παραλάβουμε αυτήν την αντίδραση του μονόπλευρου εφελκυσμού. Αυτή η αντίδραση όμως του φρεατίου στις πλάγιες δυνάμεις, δεν εξαρτάτε μόνο από την προένταση, αλλά κυρίως από τις εξωτερικές διαστάσεις του Για τον λόγο αυτό πιστεύω ότι ο ελκυστήρας πρέπει να χρησιμοποιήται πιο πολύ σαν αγκύρωση, παρά σαν προένταση. Ή έστω σαν μία μεσαίου μεγέθους προένταση. Όχι όμως τόσο μεγάλη, ώστε να έχουμε πρόβλημα με το φρεάτιο. Δηλαδή την προένταση την κάνουμε πιο πολύ για την συνοχή του σκυροδέματος έναντι των κρουστικών δυνάμεων, παρά έναντι των εφελκυστηκών. Εξ άλλου στις προτεταμένες γέφυρες η προένταση μικραίνει την διαστασιολόγιση του σκυροδέματος. Δεν την αυξάνει.......... Φίλε Aggelosss1978 φυσικά και δεν θέλω να πάθει κανένας άνθρωπος τίποτα. Για τον λόγο αυτό προσπαθώ. Δεν το κάνω για τα ευρώ. Άλλωστε ξέρω πια ότι οι ριζοσπαστικές ιδέες αργούν να γίνουν, καμιά φορά μερικές δεκαετίες. Είναι δύσκολο για μένα, να πιάνω το μυστρί και το σκεπάρνι στα 51, να έχω τρία παιδιά το ένα με ιδικές ανάγκες και από την άλλη να πρέπει να ασχολούμαι και να πληρώνω για προγράμματα διπλώματα και άλλα. Αν κάποια εταιρεία με έπαιρνε σαν ερευνητή με ένα μισθό καλό να μπορώ να ζήσω την οικογένειά μου, θα ήταν αρκετό για μένα. Αν προκαλώ και προσκαλώ τους επιστήμονες σε διάλογο, αυτό το κάνω όχι για να δείξω ότι είμαι έξυπνος, αλλά για να τους κάνω να ασχοληθούν μαζί μου. Ο λόγος ? γιατί μόνος μου δεν θα τα καταφέρω. Δεν έχω αυτή την οικονομική δύναμη που απαιτεί η ευρεσιτεχνία.

Link to comment
Share on other sites

άμα περνάνε 24ώρες στο thread σου Γιάννη και δεν έχω ενημέρωση για το "τι εξελίξεις είχαμε σήμερα στο μέτωπο του υδραυλικού ελκυστήρα" είμαι σε κατάθλιψη :(

Link to comment
Share on other sites

Απέκτησε δίδυμα τον υδραυλικό καθετήρα και τον υδραυλικό ανεμιστήρα. είναι οι νέες μου εφευρέσεις Όσο για τα νέα του υδραυλικού ελκυστήρα, όταν τα φτιάξω κονσέρβα θα σας τα στύλο από το εξωτερικό. pictures and new geometry at: http://www.antiseismic-systems.com/3DFigure1_Maya2009.mb

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.