Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Στροφή καριέρας από τηλεπικοινωνίες σε ενεργειακά


Recommended Posts

Γεια σας συνάδελφοι,

 

Είμαι πτυχιούχος ηλ. μηχανικός και εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα στις τηλεπικοινωνίες. Είμαι 31 (δεν είμαι και κανα πιτσιρίκι) και σκέφτομαι τώρα που είναι καιρός να κάνω στροφή καριέρας και να σχοληθώ με την ενέργεια γιατί είναι αμαρτία να είμαι μηχανικός και να παίρνω μισθούς πείνας στον ιδιωτικό τομέα και να μπαίνω στην ίδια μοίρα με *** και πληροφορικάριους.

 

Ξέρω ότι είναι πολύ αόριστο αυτό που ζητάω αλλά θα ήθελα να αρχίσω να μελετάω και να καταπιάστω και στην πράξη με κάποια πράγματα. Είναι εφικτό πιστεύετε.. ή πλέον είναι αργά.

 

Θα πρέπει να βρω κάποιο τεχνικό γραφείο να φάω λίγο σκ** στην αρχή μέχρι να μπω στο νόημα.

 

Ρωτάω εσάς που ήδη ασκείται το επάγγελμα.

 

Αλήθεια .. μπορώ με το καλημέρα να βάζω υπογραφή σε κάποια μελέτη ή ανάλογα με τα χρόνια αλλάζει το πτυχίο βαθμό; Αυτό δεν το έχω καταλάβει πολύ καλά .. χρειάζομαι την βοήθεια σας.

 

Ευχαριστώ!

 

Παρακαλώ να συμπληρώσετε το επάγγελμα στο προφίλ σας. Επίσης σας θυμίζω πως το forum απευθύνεται ισότιμα και χωρίς διακρίσεις σε όλους τους μηχανικούς. Παρακαλώ να διαβάσετε τους Κανόνες Συμμετοχής. anka

Link to comment
Share on other sites

Για μενα πιτσιρίκι είσαι!!!!

Ειμαι 44 και έχω πολλούς εδώ στην ηλικία σου συναδέλφους και τους έχω σαν μαθητές μου.

Για τον προιστάμενό μου που είναι 60 είμαι εγώ το πιτσιρίκι!

Οπότε μπορεί να είσε πιτσιρίκι σε σχέση με αυτόν που συγκρίνεσε!

Μου έχει τύχει σε μικρότερη ηλικία όταν δούλευα σε δική μου δουλειά να μην με εμπιστεύονται άλλοι άσχετοι για την δουλειά μου λόγω του μικρού της ηλικίας.

Ολα είναι σχετικά αλλά τελικά όσο ωριμάζεις αποκτάς μεγαλύτερη πείρα άσχετα με τις γνώσεις που κατέχεις από το σχολείο.

 

Καλό είναι να τα ψάχνεις όλα στον τομέα της εργασίας και να μην φοβάσαι τα ανοίγματα.

Link to comment
Share on other sites