Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μελέτες οδοποιίας από Α.Τ.Μ. ή Π.Μ.;


Recommended Posts

Ότι έγραψα ήταν προς απάντηση του tpanag και συγκεκριμένα στο #4 post. Όπως έχω αναφέρει πριν στην οδοποιία (και στους σιδηρόδρομους) χρειάζεται συνεργασία από μηχανικούς όλων των ειδικοτήτων, είναι έργα που πρέπει οπωσδήποτε να γίνονται από ολοκληρωμένες μελετητικές εταιρίες και τεχνικές εταιρίες με μηχανικούς όλων τον ειδικοτήτων ακόμα και από περιβαλλοντολόγους.

Την γεωμετρία της οδού, τις κλίσεις στις στροφές, ορατότητες κτλ κτλ ποιος τα καθορίζει ο τοπογράφος ή ο Π.Μ. μη τρελαθούμε κιόλας.

Με το παΐδι που έκανε την χάραξη δεν έχω τίποτα εναντίον του, το έφερα σαν παράδειγμα. Υπάρχουν και άλλα τέτοια παραδείγματα σε όλοι την Ελλάδα δεν είναι ο μοναδικός κατά καιρούς έχουν αναφερθεί και εδώ στο φόρουμ. Εσείς θα έπρεπε να διαμαρτύρεστε που σας περνούν τη δουλεία και μάλιστα σε ένα τόσο σημαντικό έργο. Ξανά γραφώ: ότι ξέρει ο καθένας κάνει, αν τον καλύπτουν τα δικαιώματα του όλα καλά αλλά εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με τέτοια περίπτωση.

Υπάρχουν τοπογράφοι που βγάζουν οικοδομικές άδειες αυτό όμως δε το θίγει κανένας από εσάς! Θα πιτε αφού έχουμε δικαίωμα μέχρι διώροφο. Το πρόβλημα έχει ξεκινήσει επειδή τα σύνορα των δικαιωμάτων δεν είναι απόλυτα καθορισμένα και οριοθετημένα, απλά λόγο ανάγκης για βιοπάλη αναγκάζονται πολύ μηχανικoi να μπαίνουν σε ξένα χωράφια. Εδώ το ίδιο το κράτος δε τηρεί αυτά που αποφασίζει και νομοθετεί ο απλός πολίτης τι θα κάνει? Είμαστε για γέλια και για κλάματα το έχετε πάρει χαμπάρι?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 26
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σωστος ο geokal

Αφου υπαρχουν τοπογραφοι που βγαζουν αδειες, να μην υπαρξουν πολιτικοι που κανουν τοπογραφικα; Κι αν δε μπορει ο πολιτικος, ε, ας κανει πασα στο φιλο που ειναι ηλεκτρολογος....

Κι αν του κατσει και κανενα προβληματακι στη χαραξη ισως ρωτησει καποιον τοπογραφο. ετσι κι αλλιως αχρηστοι ειναι. Τι κανουν δηλαδη; Τραβανε γραμμουλες στο χαρτι...σιγα το πραμα. Και απο κλισεις, επικλισεις, κλωθοειδεις κλπ κλπ σιγα μην εχουν ιδεα

 

οντως θα τρελαθουμε τελειως.........

Link to comment
Share on other sites

Την γεωμετρία της οδού, τις κλίσεις στις στροφές, ορατότητες κτλ κτλ ποιος τα καθορίζει ο τοπογράφος ή ο Π.Μ. μη τρελαθούμε κιόλας.

 

Η πλήρης άγνοιά σου στο αντικείμενο των Τοπογράφων, είναι εμφανής πλέον, μετά από αυτό το σχόλιο. Ας το αφήσουμε εδώ και ας κρατήσουμε μόνο το ότι η πλειοψηφία των μελετητών Οδοποιίας ακόμα και σε απόλυτα νούμερα, είναι ΑΤΜ.

Link to comment
Share on other sites

συνάδελφε tpanag

κάθε προαπάθεια να πείσεις τους συναδέλφους είναι μάλλον μάταια

μάλλον το θέμα άνοιξε για να συνεχισθεί η αντιπαράθεση και εδώ

προφανώς και δεν γνωρίζουν το αντικείμενο του τοπογράφου μηχανικού,τα προγράμματα

σπουδών και την κατανομή των μελετητών στην αντίστοιχη κατηγορία

για να τελειώνουμε συνάδελφοι

1. ρίξτε μιά ματιά στην στελέχωση των μεγάλων μελετητικών γραφείων με αντικείμενο την Οδοποιία

2. ρίξτε μιά ματιά στους δημιουργούς του ελληνικού αντίστοιχου λογισμικού

3. ρίξτε μιά ματιά στους συγγραφείς βιβλίων οδοποιίας

4. ρίξτε μιά ματιά στο τελευταίο σεμινάριο για σχεδιασμό ανισοπέδων κόμβων,πόσοι πολιτικοί μηχανικοί και πόσοι τοπογράφοι μηχανικοί το παρακολούθησαν

και

τα ξαναλέμε

Link to comment
Share on other sites

συναδελφε geokal δεν ειναι

το παΐδι
:D αλλα
το παιδί
επαναλαμβάνω για το συγκεκριμένο θέμα :η κατασκευαστική εταιρία εψαχνε αλλα δεν εβρισκε για υπάλληλο με συμβαση μερικου χρόνου ,εναν εργοδηγο οδοποιιας.Κανεις δεν πηγαινε ,ολοι ξερουμε οτι οι συνθήκες ειναι απαραδεκτες (ωραριο κλπ),εξάλου η ντόπια αγορά ειναι πολύ ρηχη,δεν ειναι Αθήνα εδω.ο συγκεκριμένος που ειχε χρόνια εμπειρίας σαν εργοδηγός φυσικά, στην εταιρία του πατερα του

,ειχε διαφωνήσει με τον πατερα του και είχε αποχωρήσει.η εταιρία ειχε απευθυνθει σε μένα επανειλημένα,επίσης και το "παιδί" που ηταν ανεργος

ειχε ερθει και μου ζητουσε μήπως εχω δουλεια να τον προσλάβω.οπότε

βολεύτηκαν όλοι και κανείς δεν εχασε γιατι κανείς δεν ενδιαφερόταν για την θεση.εξαλου πρόκειται για πολύ καλο παιδί με ηθος και χαμηλούς τόνους.

Αυτα στο παρελθον βεβαια.και επαναλαμβάνω για θεση εργοδηγου σε κατασκευαστικη εταιρία.

τωρα οσον αφορα την Οδοποιια ας αναφέρουμε το εξης απλο :εχω διαπιστώσει οτι οσοι συμετεχουν σε επιτροπές διαγωνισμού για ανάθεση μελέτης οδοποιίας,και πολιτικοί μηχανικοί να ειναι οι της επιτροπής ,ουτε το συζητάν,προτιμάνε ασυζητητί τους υποψηφίους ΑΤΜ απο τους υποψηφίους ΠΜ. Αυτό τα λεει όλα.χωρίς βεβαια αυτό να σημαίνει

οτι θα αδικηθεί καποιος καλός ΠΜ.

kulosb ....

και η χαραξη δρομου ειναι μια πολυ σοβαρη δουλεια η οποια δε μπορει να γινεται απο εναν ηλεκτρολογο.....

επι της ουσιας ο συγκεκριμένος την ηξερε πολύ καλα την δουλειά μια που ηταν απο μικρό παιδι σε τεχνική εταιρια

επι του τυπικουδεν γνωρίζω κανένα νόμο που να απαγορευει την στελέχωση εταιριων απο εμπειροτεχνες-γενικά ειναι συνηθησμένο χαράξεις σε κατασκευαστικες εταιρειες να τις κάνουν εμπειροτέχνες.θα συμφωνούσα να μην γίνεται αυτό,αλλά ειλικρινά δεν γνωρίζω τον τροπο.αν μπορείς να βοηθήσεις ευχαρίστως.

επι του πρακτέουμπορείς να μου πής ποιός να έκανε την χάραξη ,που δεν ενδιαφερόταν κανείς?να ερχόταν μήπως απο Αθήνα μεσα στον χειμώνα?εδώ δεν ήρθε καλοκαίρι η υπάλληλος Τοππγράφος ΤΕ που είχε προσληφθεί απο την Κτηματολόγιο ΑΕ και εμεινε κενή η θέση και καλύφθηκε αργότερα.Να έχουμε υπόψιν τις συνθήκες,μιλάμε για νησί καί παραμεθόριο περιοχή.

Link to comment
Share on other sites

Από όλα όσα έγραψα αυτό κρατήσατε? Παίδες δεν με ενδιαφέρει τι έχει η κάθε σχολή παρά μόνο η δικια μου. Εγώ ξέρω αυτό που σπούδασα και κάνω αυτό που έχω δικαίωμα παρά πέρα δεν πάω, δε θέλω να κάνω έρευνα δικαιωμάτων ούτε να κοιτάξω το πρόγραμμα των άλλων σχολών δεν με ενδιαφέρει. Στην Ελλάδα μας όλα αυτά αποδεικνύονται ανούσια. Απλά μπαίνω καμία φορά στο φόρουμ και προσπαθώ να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο καθένας . Δεν έχω εγώ το πρόβλημα και δεν ειρωνεύτηκα κανέναν. parist43 << η κατασκευαστικη εταιρια έψαχνε αλλα δεν εβρισκε για υπάλληλο με συμβαση μερικου χρόνου >> αυτό που γράφεις δεν είναι αλήθεια και το ξέρω από πρώτο χέρι όπως επίσης και το π α ι δ ί.

Υ.Γ. ΘΕΟΧΑΡΗ -Πραγματικά σε θεωρώ ξεχωριστό άτομο (μηχανικό) και αυτά που γραφείς προσπαθώ να τα παρακολουθώ.

Αυτά ήθελα να πω και κλείνω εδώ.

Link to comment
Share on other sites

συνάδελφε geokal δεν είπα ότι ειρωνευτηκες ,ουτε αυτό κρατησα μονο.απλά το ανέφερα να ευθυμήσουμε λιγο.και μην το παιρνεις προσωπικά.και εγω κάνω λαθη,παρα πολύ περισότερα απο σενα.

κατα τα άλλα συμφωνώ και επαυξάνω στο δικαίωμα σου να ασχοληθείς με αυτό που σπούδασες.και στο ευχομαι πραγματικά.μια λύση θα ήταν οι δήμοι να κάνουν μελέτες

οδοποιιας για τα έργα που κατασκευάζουν και όχι να αυθαιρετούν οπως ανέφερες.Οποτε

μια λύση θα ηταν να απευθυνθουμε στο τοπικό ΤΕΕ.

Κλείνοντας επαναλαμβάνω οτι απολύτως καμιά αντιπαράθεση σε θεματα οδοποιιας

δεν εχω μαζί σου.

parist43 << η κατασκευαστικη εταιρια έψαχνε αλλα δεν εβρισκε για υπάλληλο με συμβαση μερικου χρόνου >> αυτό που γράφεις δεν είναι αλήθεια και το ξέρω από πρώτο χέρι όπως επίσης και το π α ι δ ί.

σε μένα παντως είχαν επανειλημένα απευθυνθεί και το είχα απορίψει.γιατί να απευθυνόταν επανειλημένα αν υπήρχε και απο αλού ενδιαφέρον?υπάρχει βέβαια η πιθανότητα να ενδιαφερόταν καποιος με τυπικά αλλά οχι ουσιαστικά προσόντα (εμπειρία) ,δυστυχώς οι εταιρείες ενδιαφέροντε να κάνουν την δουλειά τους και οχι για τα τυπικά προσόντα.τελος παντων αυτό είναι αλλο θέμα.αν πάλι ενδιαφερόσουν εσύ η αν εξακολουθείς να ενδιαφέρεσε για εργασία σε κατασκευαστική εταιρία οδοποιιας ,οπως ήταν αυτή,στείλε πμ να το έχω υπόψιν ,ούτως ώστε αν παρουσιαστεί κατι ανάλογο

να βοηθήσω οσο μπορώ.πάντως κατα την γνώμη μου δεν αξίζει.μεσα στον ηλιο,στην σκόνη του δρόμου ,και τα σαβατοκύριακα ,το εβλεπα το παιδί,και το λυπόμουνα.τον είχαν ξεπατώσει .οι οικοδ άδειες που ασχολείσαι ειναι κατα πολύ ανώτερο αντικείμενο.

αλλά επαπαναλαμβάνω επειδή εχω γνωστους με εργοληπτικες εταιρειες

αν ενδιαφέρεσε για το αντικείμενο στειλε πμ θα προσπαθήσω και ισως κατι κανω.

Κλείνοντας ,αν οπως ανεφερες

δε θέλω να κάνω έρευνα δικαιωμάτων ούτε να κοιτάξω το πρόγραμμα των άλλων σχολών δεν με ενδιαφέρει
τοτε να μην λες επιπόλαια
Την γεωμετρία της οδού, τις κλίσεις στις στροφές, ορατότητες κτλ κτλ ποιος τα καθορίζει ο τοπογράφος ή ο Π.Μ. μη τρελαθούμε κιόλας.

γιατί τότε πραγματι θα τρελαθούμε μερες που ειναι

varxo

Τοπογράφος να κάνει μελέτες οδοποιίας ???

τελικά εμαθες και κατι που δεν ηξερες,οτι οι κατεξοχήν αρμοδιοι για μελετες Οδοποιιας ειναι οι ΑΤΜ

Επισης δεν λέω εγώ τι πρεπει να κάνει ο καθενας.εγω απλά αναφέρω τι λένε οι νόμοι.τους οποιους γενικά πρεπει να εχουμε υπόψιν ,διαφορετικά κινδυνευουμε να βρεθουμε προ δυσαρεστων εκπλήξεων.Γενικά μιλάμε αλλά μπορεί να μιλήσουμε και ειδικά.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες χωρίς να θέλω να θίξω κάποιον τον δρόμο με τον κόμβο στη Παγανη (Μυτιλήνη) αλλά και άλλους δρόμος τους έχει χαράξει ένας μυτιληνιός πτυχιούχος ηλεκτρολόγος από το ΤΕΙ Λαμίας.

 

Δεν μου κάνει καμία εντύπωση αυτό που έγινε....

Link to comment
Share on other sites

και δεν ειναι η μόνη περίπτωση-γνωριζω πολλες κατασκευαστικές οδοποιιας-οικοδομικών-υδραυλικών που προσλαμβανουν μηχανολόγους(κυρια ΤΕ αλλα και πολυτεχνείου) και τους χρησιμοποιουν σαν γενικών καθηκόντων σε εργα οδοποιιας-υδραυλικων-οικοδομικών.Πιθανον να γίνεται λογω μεγαλύτερης ανεργιας στους μηχανολογους-λεω πιθανον...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.