Μετάβαση στο περιεχόμενο

AlexisPap

Core Members
  • Περιεχόμενα

    6.167
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    64

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

14.196 profile views

AlexisPap's Achievements

Apprentice

Apprentice (2/15)

  • Well Followed Rare
  • Helpful Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

1,7k

Φήμη στην κοινότητα

  1. Οι κόμβοι σχεδιάζονται ικανοτικά και κανονικά δεν εμφανίζουν σεισμικές βλάβες. Έλεγχος για σεισμικές βλάβες στον φέροντα οργανισμό γίνονται μετά από ισχυρούς σεσμούς. Τυπικά αφού εμφανιστούν μη δομικές βλάβες. Γενικότερα, επιθεώρηση των σιδηρών κατασκευών γίνεται -οπως και για τις κατασκευές Ω/Σ- ανάλογα με τον τύπο της κατασκευής: Γέφυρες, στέγαστρα, ιστοί, κτίρια κ.λπ. Γενικά οι απαιτήσεις επιθεώρησης είναι μικρές.
  2. Κάτι δεν καταλαβαίνω... Οι ροπές είναι της κοιτόστρωσης; Είναι ιδιαίτερα μικρές.
  3. Είναι σαφές ότι καμία φωτογραφία δεν δείχνει λυγισμό. Επίσης, όπως τα βλέπω, όλα μου μοιάζουν για χτύπημα.
  4. Ναι, φυσικά. Αλλά, μιλάμε για πολύ μικρή ποσότητα αερίου, και μάλλον δεν θα πιάνει πάγο άλλες μέρες (με περισσότερη ζέστη και λιγότερη σχετική υγρασία). Ίσως και να είναι φυσιολογικό να χάνει λίγο η τσιμούχα (εκ σχεδιασμού).
  5. στραγγαλισμός πάνω στο τσιμουχάκι:
  6. Πιθανότατα το τσιμουχάκι του εμβόλου δεν κάνει καλή στεγανότητα...
  7. Οι μοχλοί είναι συνήθως 2, και βρίσκονται (συνήθως) στο πίσω αρεστερά μέρος του οχήματος, περίπου στο ύψος που στηρίζεται η αντηρίδα της σέσουλας. Η βαρέλα έρχεται με τους μοχλούς δεμένους με ένα συρματάκι με μολυβοσφραγίδα. Σκοπός της μολυβοσφραγίδας είναι να βεβαιώσει ότι ήρθε όλο το φορτίο και ότι δεν άδειασαν κάποια κυβικά σε ένα άλλο έργο. Συνήθως αν θέλεις να την ελέγχεις θα χρειαστεί να είστε δύο άτομα (ένας να βρίσκεται στο γιαπί για να ελέγχει την σκυροδέτηση κι ένας στην αντλία για να παραλαμβάνει, να κρατάει τα δελτία, να ελέγχει το σκυρόδεμα και τα νερά και να παίρνει δοκίμια).
  8. Αν φαίνονται στην φωτογραφία, δεν είναι τριχοειδείς... Μάλλον όχι, και μάλλον δεν επισκευάζονται. Αλλά, επειδή το θέμα είναι ιδιαιτέρως σοβαρό και οι πιθανές συνέπειες -αν τυχόν κάνω λάθος- τρομακτικές, συνιστώ αυτοψία μηχανικού και εξέταση από κοντά...
  9. Ναι, αυτό φαίνεται να εννοούσε. Οι διαστάσεις αυτές είναι λίγο - πολύ τυποποιημένες για τις συνήθεις κατασκευές (πάρκινγκ, πλατείες κλπ). Όπου εφαρμόζονται μεγαλύτερες διαστάσεις χωρίς εξειδικευμένη μελέτη, το αποτέλεσμα είναι ρηγμάτωση...
  10. Για τις άοπλες πλάκες, συνήθως ανά τρία έως πέντε μέτρα. Λεπτομερέστερος προσδιορισμό μπορεί να γίνει κατόπιν υπολογισμού που λαμβάνει υπόψη την αλληλεπίδραση εδάφους - πλάκας - φορτίου, την συστολή ξήρανσης κ.λπ. Φυσικά, κανείς δεν τον κάνει, εκτός κι αν πρόκειται για αεροδρόμιο.
  11. Μεγαλύτερη σταθερότητα, μεγάλη αντοχή στον άνεμο, μεγάλη αντοχή στα φορτία, πρακτικά μονόδρομος για τα βυζαντινά (μολονότι υπάρχουν στην αγορά κι άλλες λύσεις) αν δεν θέλεις να επιδιορθώνεις κάθε λίγα χρόνια.
  12. Εφόσον η κήρυξη δεν το ορίζει σαφώς, κάθε είδος κεραμιδιού με κεραμιδί χρώμα είναι αποδεκτό. Μπορεί βέβαια να έχει άποψη το συμβούλιο αρχιτεκτονικής.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.