Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Σήμερα
  3. Τι θα ισχύει για τα μεταχειρισμένα; Αν κάποιος έχει πάρει αυτοκίνητο με βενζίνη ή diesel πριν το 2035, θα μπορεί να το πουλήσει ή όχι;
  4. Αδεια αποπερατωσης σε ημιτελές διαμερισμα τετραοροφου με άδεια 1985. Συνάδελφοι καλησπέρα έχω μία περίπτωση όπου ένα τετράωροφο κτίριο κατοικιών εντός σχεδίου, ολοκληρώθηκε με άδεια του 1985 επι υπαρχοντος ισογείου προ 1955. Ολοκληρωθηκε και ρευματοδοτηθηκε μεχρι το 1992 σε όλους τους ορόφους εκτός από τον Β όροφο. Σήμερα μετά από πλειστηριασμό ο νεος ιδιοκτήτης αγοράζει το ένα εκ των δύο διαμερισμάτων του Β ορ.και θέλει να το αποπερατώσει. Εχει ολοκληρωμένο Φ.Ο και λίγες τοιχοποιιες εξωτερ. και εσωτερ. Από την πολεοδομία πήρα τα αντίγραφα της άδειας και έχω κάνει την αποτύπωση. 1. Στον Σ.Δ εχει προσμετρηθει ενας εσωτερικος φωταγωγος για το κλιμ/σιο. Στο κλιμ/σιο και στον φωτ/γο σε ολους τους οροφους υπαρχουν μικρες μετατοπισεις ή διαφορες στις διαστασεις. Αυτα εννοειται οτι ειναι ετσι εξ αρχης της κατασκευης και εχουν ρευματοδοτηθει ολοι οι υπολοιποι. Έχει νόημα να απεικόνιση διαφορές έως 2% επι της κατοψης; Ή πρέπει να κάνω υπαγωγη; Γιατί όπως προανέφερα ότι αφορά στους κοιν/στους χώρους κλιμ/σιου-φωτ/γου, ισχύουν εξ αρχής σε όλους τους ορόφους. 2. Η πίσω όψη του διαμερίσματος προς τον ακαλυπτο, δεν έχει υλοποιηθεί καθολου, το ιδιο συμβαινει και στα εσωτερικα χωρισματα. 3. Όσον αφορά στο θέμα των επιβλέψεων του αρχικού μηχανικού, δεν υπάρχει θέμα είναι πληρωμένες για όλο το κτίριο όπως συνηθιζόταν τότε (τσεκαρισμένο με την ΥΔΟΜ) 4. από την πολεοδομία μου είπαν ότι αυτή είναι μία νέα άδεια αποπεράτωσης κατηγορίας 3 ( πολλοι συνάδελφοι διαφωνούν και λένε κατηγορία 1), μου είπαν ότι πάω με τους όρους δόμησης της αρχικής άδειας και επίσης ότι αν έχουν ολοκληρωθεί οι εξωτερικές όψεις σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σε ποσοστο >75%, δεν χρειάζεται ΚΕΝΑΚ. 5. Έστω ότι υιοθετώ τα λεγόμενα της πολεοδομίας θεωρώντας ότι οι τοιχοποιείες δεν έχουν γίνει καθόλου και λυσω το θέμα του φωταγωγού, τοποθετώντας τα τούβλα στο περιγράμμα του στην εγκεκριμενη θέση και μεγεθος, σαν άδεια κατηγορίας 3 θα πάει με βεβαίωση όρων δόμησης; 6. Επίσης θα απαιτηθεί στο νεο τοπογραφικό και διάγραμμα κάλυψης; Υποθετω πως ναι. Θα πρεπει στο τοπογραφικο να αποτυπωθει ολο το οικοδομικό τετραγωνο; Επειδη υπαρχει συσταση, υποθετω οτι δεν ελεγχω τις υπολοιπες Ο.Ι. Επειδη ο Δήμος εχει πια υποχρεωτικά στους ορους δομησης την έγκριση αρχαιολογίας ( εδώ έχουμε αποπεράτωση στο σταδιο από τούβλα και μετά, στον Β οροφο). Δεν βρισκεται σε αρχαιολογικό τοπο. Υπάρχει κάτι να προσεξω; Συγγνώμη για την έκταση και ευχαριστώ
  5. Ευχαριστούμε πολύ, καλή επιτυχία σε όλους!!
  6. Αυτη η ρυθμιση ειναι για ολο το συστημα...ακομα και αν σου εβγαζε πχ υποτιτλους με ερωτηματικά.
  7. Εγώ βλέπω (ίσως να κάνω λάθος) πως: Ο Χάρτης που μα δίνεις είναι παλαιός και δεν έχει σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση. Οι ισοϋψείς γραμμές δείχνουν έντονη κλίση και σίγουρα δυτικά από το γήπεδό σου να δημιουργούν και "βαθιά Γραμμή" (είναι σχεδιασμένη με διακεκομμένη). Ο δρόμος (που δεν υπάρχει στον χάρτη) κακώς δεν έχει σωληνωτό στο σημείο που τέμνει την Β.Γ. Το νερό πάντως ποτέ δεν ξεχνάει την πορεία του. Βλέποντας ταυτόχρονα και τις φωτογραφίες που μας δίνεις βγάζω το συμπέρασμα (ρώτα τον ιδιοκτήτη) πως δούλεψε και .... τσάπα πριν το φύτεμα των δένδρων. Και οι βατσινιές πάντως βγαίνουν στα ρέματα. Καλάμια έχουμε σε ρέματα που υπάρχουν στάσιμα νερά.
  8. καλημέρα, @GeorgeVasil σε ευχαριστώ πολύ δουλεύει άψογα. καλή συνέχεια.
  9. Έχω μια ισόγεια μονοκατοικία με δώμα (χωρίς κεκλιμένη στέγη) που η δόμηση και η κάλυψη από τους όρους δόμησης (ρυμοτομικό σχέδιο με προκαθορισμένη θέση και προκαθορισμένο περίγραμμα κτηρίου) πρέπει να περιοριστεί στο γραμμοσκιασμένο σχήμα της εικόνας. Ερώτημα: σύμφωνα με τον ΝΟΚ (άρθρα 11,12,17) συνδυαστικά με διατάξεις του κτιριοδομικού ή ο,τιδήποτε άλλο που μπορεί να βασιστεί κανείς, γίνεται να κατασκευαστεί εξωτερική-ανοιχτή κλίμακα (με εμβαδόν 4,25τ.μ.) ανόδου προς το δώμα, στη θέση που φαίνεται στην εικόνα, χωρίς να προσμετρηθεί στη δόμηση αλλά ούτε και στην κάλυψη; Η σκάλα όπως γίνεται αντιληπτό δε θα εξυπηρετεί κλειστό χώρο (όροφο), ούτως ή άλλως δεν επιτρέπεται όροφος, αλλά θέλουμε να κατασκευαστεί για την εύκολη πρόσβαση σε εγκαταστάσεις(ηλιακός) που θα υπάρχουν στο δώμα και για έλεγχο της μόνωσης-υδρορροών κλπ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  10. Εδώ είναι μια φωτό από την αυτοψία μου στην αρχή αυτής της μορφής . Δείχνω και την επαρχιακή οδό αριστερά . Ουσιαστικά βρήκα το πρανές του οδοστρώματος της επαρχιακής οδού και μπόλικα βάτα . Δεν βρήκα καλαμιές κλπ που συνήθως είναι γύρω από ένα ρέμα . Επίσης δεν βρήκα να υπάρχει κάποια βαθιά γραμμή , φρύδι κλπ . Είναι αυτό που βλέπεις , δύο κλίσεις εδάφους να συναντιούνται . Πιθανόν να τρέχει κάποιο νερό όταν βρέχει εκεί , λόγω κλίσης εδάφους. Στο ΦΕΚ οριοθέτησης του οικισμού αναφέρεται ως μισγάγγεια ! Η μισγάγγεια είναι ρέμα ; Θα ρωτήσω και στην αρμόδια υπηρεσία αλλά δεν περιμένω πολλά από αυτούς .
  11. Μπορεί στο χάρτη να μην είναι σχεδιασμένη η βαθιά γραμμή αλλά, η πτύχωση του εδάφους, προϊδεάζει για ρέμα (στην αρχή του). Για να είσαι σίγουρος κάνε ερώτημα στην αρμόδια υπηρεσία της Π.Ε..
  12. Η βασική είδηση και -για να είμαστε ξεκάθαροι- είναι πως το πλαίσιο για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνη/ντίζελ) και φυσικά τα υβριδικά, δεν αλλάζει άμεσα για τα νέα αυτοκίνητα που ήδη κυκλοφορούν ή θα κυκλοφορήσουν εντός των επόμενων ετών — και ότι οι καταναλωτές σήμερα δεν χρειάζεται να αισθάνονται πως «επενδύουν σε τεχνολογία που καταδικάζεται». Τι ισχύει σήμερα σε επίπεδο ευρωπαϊκής πολιτικής Το πλαίσιο της European Commission προβλέπει ότι, για τα νέα οχήματα επιβατικά και van που θα κυκλοφορούν από το 2035 και μετά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ο στόχος είναι «0 g CO₂/χλμ», δηλαδή μηδενικές εκπομπές νέων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παράλληλα, όμως, ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας – μέσω της ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association) – υπογραμμίζει πως οι στόχοι του 2030-2035 είναι σήμερα «μη ρεαλιστικοί» υπό τις παρούσες συνθήκες αγοράς, υποδομών, ενεργειακού κόστους και εφοδιαστικής αλυσίδας. Η ACEA καλωσόρισε κάποια «ευελιξία» στα πλαίσια των κανονισμών CO₂, κάνοντας λόγο για αναγκαία «μεσοπρόθεσμα μέτρα» και «μακροχρόνια στρατηγική». Την ίδια στιγμή η Κομισιόν έχει δεσμευτεί να πραγματοποιήσει αναθεώρηση του πλαισίου, με ειδική έμφαση στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (van) και στην τεχνολογική ουδετερότητα. Τι σημαίνει αυτό για τους αγοραστές βενζίνης, ντίζελ, υβριδικών σήμερα – Για όποιον αγοράζει νέο αυτοκίνητο σήμερα με κινητήρα βενζίνης ή diesel, δεν υπάρχει κανένα νομικό ζήτημα τύπου «απαγορεύεται η χρήση του μετά το 2035». Η απαγόρευση αφορά μόνο την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από εκείνη την ημερομηνία και μετά δηλαδή 1.1.2035 (και εφόσον δε δοθεί παράταση). – Στους κατόχους των νέων αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες δεν προβλέπεται να επιβληθούν «χαράτσια», περιορισμοί κυκλοφορίας ή πρόσθετη φορολόγηση αποκλειστικά επειδή το όχημα είναι βενζίνης/ντίζελ. – Το πραγματικό ζήτημα ενδέχεται να αφορά τον «παλιό» στόλο: οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης που είναι ηλικίας από 10 χρόνια και πάνω, ή που δεν πληρούν τις νεότερες εκπομπές/ προδιαγραφές, κινδυνεύουν από περαιτέρω ρυθμίσεις εκπομπών, χαράτσια, περιορισμούς κυκλοφορίας σε ζώνες χαμηλών εκπομπών (στυλ δακτύλιος κλπ.) . Συνεπώς, για τον καταναλωτή σήμερα η επιλογή ενός νέου αυτοκινήτου βενζίνης, diesel ή υβριδικού παραμένει απολύτως ασφαλής από πλευράς νομοθετικού πλαισίου σε σχέση με το 2035, αρκεί το αυτοκίνητο να είναι σύγχρονης τεχνολογίας και να τηρεί τις ισχύουσες εκπομπές/προδιαγραφές. Τι έρχεται από εδώ και στο εξής – Η ACEA και οι υπόλοιποι φορείς ζητούν περαιτέρω «ευελιξία» στην εφαρμογή των στόχων CO₂ για τα έτη 2030-2035, με πιο μετρημένα βήματα, τεχνολογική ουδετερότητα (όχι μόνο BEV) και περαιτέρω κίνητρα στη ζήτηση – Ειδικότερα, εξετάζονται χρονικά «παράθυρα» για ενδιάμεσους στόχους, κίνητρα για αγορά μικρών EV, και ενισχυμένη ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη μετάβαση. – Στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες της Ε.Ε., αναμένεται να υπάρξουν εθνικές πρωτοβουλίες που θα ενισχύσουν την ηλεκτροκίνηση, αλλά και θα αφορούν την ανανέωση του «παλιού» στόλου κινητήρων εσωτερικής καύσης – κάτι που σημαίνει ότι οι κινητήρες βενζίνης/ντίζελ που κυκλοφορούν λίγο-πολύ «σύγχρονα» θα έχουν ζωή ακόμη. – Τέλος, αν και το 2035 παραμένει η «σημείωση καμπής» για την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η συζήτηση για το πλαίσιο συνεχίζεται και η όποια αναθεώρηση μπορεί να επηρεάσει χρόνους εφαρμογής, τεχνολογικούς όρους ή δυνατότητες (π.χ. χρήση e-fuels, υβριδικών λύσεων). Πρακτικά για την Ελλάδα Για τον Έλληνα υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου σήμερα, το μήνυμα είναι σαφές: αν επιλέξει ένα νέο αυτοκίνητο με σύγχρονη τεχνολογία βενζίνης ή diesel, μπορεί να το κάνει χωρίς να θεωρεί πως «επενδύει σε τεχνολογία που καταργείται το 2035». Ο χρόνος αυτός (2035) αφορά την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την ημερομηνία (και μετά)- όχι την κυκλοφορία ή χρήση καθιερωμένων σύγχρονων μοντέλων σήμερα. Επίσης, αν διατηρεί ή αγοράζει «παλιότερο» αυτοκίνητο (π.χ. 10 ετών ή άνω) με κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ, τότε καλό είναι να ενημερώνεται για πιθανούς μελλοντικούς περιορισμούς, τέλη ή φορολογικές πρωτοβουλίες που ενδεχομένως στοχεύουν στην απόσυρσή του ή περιορισμό της χρήσης του. Για τις εταιρικές αγορές, τα επαγγελματικά οχήματα (van) και τους στόλους, η μετάβαση σε καθαρές τεχνολογίες θα γίνεται σταδιακά, με έμφαση σε υβριδικά/plug-in/EV, αλλά η συμβατική τεχνολογία δεν «καταργείται» άμεσα. Συμπέρασμα Η αυτοκίνητη αγορά στην Ευρώπη διανύει περίοδο μετασχηματισμού. Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί στρατηγική κατεύθυνση. Όμως οι κινητήρες βενζίνης και diesel δεν παύουν να υπάρχουν από σήμερα ούτε πρέπει να θεωρούνται λάθος επιλογή. Το κρίσιμο στοιχείο είναι η σύγχρονη τεχνολογική κατάσταση του οχήματος, η συμμόρφωση με προδιαγραφές εκπομπών και η επίγνωση για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων που θα βρεθούν προ εκπλήξεων από την Ευρωπαϊκή Ενωση, η οποία έχει ήδη αφήσει ξεκάθαρα υπονοούμενα πως θα βάλει δραστικά αντικίνητρα χρήσης παλαιών αυτοκινήτων. Αυτό όταν εφαρμοστεί θα σημάνει και τον μηδενισμό της όποιας αξίας έχουν αυτα τα αυτοκίνητα σήμερα. Με άλλα λόγια, οι καταναλωτές σήμερα μπορούν άφοβα να επιλέγουν βενζίνη, πετρέλαιο ή υβριδικό για νέο αυτοκίνητο, γνωρίζοντας πως η χρήση τους δεν θα επηρεαστεί καθόλου από την απαγόρευση της πώλησης νέων -τέτοιων- αυτοκινήτων από το 2035 και μετά. Το «στοίχημα» για τις εποχές που έρχονται αφορά κυρίως τις πολιτικές ανανέωσης του στόλου, τις υποδομές φόρτισης και τις τεχνολογίες που θα κυριαρχήσουν από εκεί και μετά.
  13. Η βασική είδηση και -για να είμαστε ξεκάθαροι- είναι πως το πλαίσιο για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνη/ντίζελ) και φυσικά τα υβριδικά, δεν αλλάζει άμεσα για τα νέα αυτοκίνητα που ήδη κυκλοφορούν ή θα κυκλοφορήσουν εντός των επόμενων ετών — και ότι οι καταναλωτές σήμερα δεν χρειάζεται να αισθάνονται πως «επενδύουν σε τεχνολογία που καταδικάζεται». Τι ισχύει σήμερα σε επίπεδο ευρωπαϊκής πολιτικής Το πλαίσιο της European Commission προβλέπει ότι, για τα νέα οχήματα επιβατικά και van που θα κυκλοφορούν από το 2035 και μετά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ο στόχος είναι «0 g CO₂/χλμ», δηλαδή μηδενικές εκπομπές νέων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παράλληλα, όμως, ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας – μέσω της ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association) – υπογραμμίζει πως οι στόχοι του 2030-2035 είναι σήμερα «μη ρεαλιστικοί» υπό τις παρούσες συνθήκες αγοράς, υποδομών, ενεργειακού κόστους και εφοδιαστικής αλυσίδας. Η ACEA καλωσόρισε κάποια «ευελιξία» στα πλαίσια των κανονισμών CO₂, κάνοντας λόγο για αναγκαία «μεσοπρόθεσμα μέτρα» και «μακροχρόνια στρατηγική». Την ίδια στιγμή η Κομισιόν έχει δεσμευτεί να πραγματοποιήσει αναθεώρηση του πλαισίου, με ειδική έμφαση στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (van) και στην τεχνολογική ουδετερότητα. Τι σημαίνει αυτό για τους αγοραστές βενζίνης, ντίζελ, υβριδικών σήμερα – Για όποιον αγοράζει νέο αυτοκίνητο σήμερα με κινητήρα βενζίνης ή diesel, δεν υπάρχει κανένα νομικό ζήτημα τύπου «απαγορεύεται η χρήση του μετά το 2035». Η απαγόρευση αφορά μόνο την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από εκείνη την ημερομηνία και μετά δηλαδή 1.1.2035 (και εφόσον δε δοθεί παράταση). – Στους κατόχους των νέων αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες δεν προβλέπεται να επιβληθούν «χαράτσια», περιορισμοί κυκλοφορίας ή πρόσθετη φορολόγηση αποκλειστικά επειδή το όχημα είναι βενζίνης/ντίζελ. – Το πραγματικό ζήτημα ενδέχεται να αφορά τον «παλιό» στόλο: οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης που είναι ηλικίας από 10 χρόνια και πάνω, ή που δεν πληρούν τις νεότερες εκπομπές/ προδιαγραφές, κινδυνεύουν από περαιτέρω ρυθμίσεις εκπομπών, χαράτσια, περιορισμούς κυκλοφορίας σε ζώνες χαμηλών εκπομπών (στυλ δακτύλιος κλπ.) . Συνεπώς, για τον καταναλωτή σήμερα η επιλογή ενός νέου αυτοκινήτου βενζίνης, diesel ή υβριδικού παραμένει απολύτως ασφαλής από πλευράς νομοθετικού πλαισίου σε σχέση με το 2035, αρκεί το αυτοκίνητο να είναι σύγχρονης τεχνολογίας και να τηρεί τις ισχύουσες εκπομπές/προδιαγραφές. Τι έρχεται από εδώ και στο εξής – Η ACEA και οι υπόλοιποι φορείς ζητούν περαιτέρω «ευελιξία» στην εφαρμογή των στόχων CO₂ για τα έτη 2030-2035, με πιο μετρημένα βήματα, τεχνολογική ουδετερότητα (όχι μόνο BEV) και περαιτέρω κίνητρα στη ζήτηση – Ειδικότερα, εξετάζονται χρονικά «παράθυρα» για ενδιάμεσους στόχους, κίνητρα για αγορά μικρών EV, και ενισχυμένη ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη μετάβαση. – Στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες της Ε.Ε., αναμένεται να υπάρξουν εθνικές πρωτοβουλίες που θα ενισχύσουν την ηλεκτροκίνηση, αλλά και θα αφορούν την ανανέωση του «παλιού» στόλου κινητήρων εσωτερικής καύσης – κάτι που σημαίνει ότι οι κινητήρες βενζίνης/ντίζελ που κυκλοφορούν λίγο-πολύ «σύγχρονα» θα έχουν ζωή ακόμη. – Τέλος, αν και το 2035 παραμένει η «σημείωση καμπής» για την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η συζήτηση για το πλαίσιο συνεχίζεται και η όποια αναθεώρηση μπορεί να επηρεάσει χρόνους εφαρμογής, τεχνολογικούς όρους ή δυνατότητες (π.χ. χρήση e-fuels, υβριδικών λύσεων). Πρακτικά για την Ελλάδα Για τον Έλληνα υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου σήμερα, το μήνυμα είναι σαφές: αν επιλέξει ένα νέο αυτοκίνητο με σύγχρονη τεχνολογία βενζίνης ή diesel, μπορεί να το κάνει χωρίς να θεωρεί πως «επενδύει σε τεχνολογία που καταργείται το 2035». Ο χρόνος αυτός (2035) αφορά την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την ημερομηνία (και μετά)- όχι την κυκλοφορία ή χρήση καθιερωμένων σύγχρονων μοντέλων σήμερα. Επίσης, αν διατηρεί ή αγοράζει «παλιότερο» αυτοκίνητο (π.χ. 10 ετών ή άνω) με κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ, τότε καλό είναι να ενημερώνεται για πιθανούς μελλοντικούς περιορισμούς, τέλη ή φορολογικές πρωτοβουλίες που ενδεχομένως στοχεύουν στην απόσυρσή του ή περιορισμό της χρήσης του. Για τις εταιρικές αγορές, τα επαγγελματικά οχήματα (van) και τους στόλους, η μετάβαση σε καθαρές τεχνολογίες θα γίνεται σταδιακά, με έμφαση σε υβριδικά/plug-in/EV, αλλά η συμβατική τεχνολογία δεν «καταργείται» άμεσα. Συμπέρασμα Η αυτοκίνητη αγορά στην Ευρώπη διανύει περίοδο μετασχηματισμού. Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί στρατηγική κατεύθυνση. Όμως οι κινητήρες βενζίνης και diesel δεν παύουν να υπάρχουν από σήμερα ούτε πρέπει να θεωρούνται λάθος επιλογή. Το κρίσιμο στοιχείο είναι η σύγχρονη τεχνολογική κατάσταση του οχήματος, η συμμόρφωση με προδιαγραφές εκπομπών και η επίγνωση για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων που θα βρεθούν προ εκπλήξεων από την Ευρωπαϊκή Ενωση, η οποία έχει ήδη αφήσει ξεκάθαρα υπονοούμενα πως θα βάλει δραστικά αντικίνητρα χρήσης παλαιών αυτοκινήτων. Αυτό όταν εφαρμοστεί θα σημάνει και τον μηδενισμό της όποιας αξίας έχουν αυτα τα αυτοκίνητα σήμερα. Με άλλα λόγια, οι καταναλωτές σήμερα μπορούν άφοβα να επιλέγουν βενζίνη, πετρέλαιο ή υβριδικό για νέο αυτοκίνητο, γνωρίζοντας πως η χρήση τους δεν θα επηρεαστεί καθόλου από την απαγόρευση της πώλησης νέων -τέτοιων- αυτοκινήτων από το 2035 και μετά. Το «στοίχημα» για τις εποχές που έρχονται αφορά κυρίως τις πολιτικές ανανέωσης του στόλου, τις υποδομές φόρτισης και τις τεχνολογίες που θα κυριαρχήσουν από εκεί και μετά. View full είδηση
  14. Χθες
  15. Καλησπέρα! Στους στάδιμους οικισμούς η κατασκευή στέγης είναι υποχρεωτική;
  16. Ευχαριστώ πολύ . Ετσι πιστεύω κι εγώ , αλλά ήθελα να το βεβαιώσω . Δεν είναι να παίζεις με αυτά !
  17. Σωστα Ως προς την σκαλα: Το "πανω" μερος της σκαλας ειναι κοινοχρηστο και χρησιμευει για την "ανοδο" προς τους οροφους Το "απο κατω" ανηκει και αυτο στα κοινοχρηστα αλλα δεν εχει κλεισει με τοιχοποιία και αυτο το "κενο" που δημιουργησε προσαρτηθηκε στο καταστημα, αυξανοντας το εμβαδον του. Οσον αφορα το αλλο θεμα της ΔΔ, αυτη γινεται ανα οροφο, με παραβολο 250 ανα οροφο, ειτε για ολες τις ΟΙ του οροφου, μετα απο συμφωνη γνωμη των ιδιοκτητων του οροφου ειτε για μια ΟΙ σε περιπτωση που δεν συμφωνουν μεταξυ τους. [ παντως στο ερωτημα αναφερεται οτι εχουν συμφωνησει ολοι οι ιδιοκτητες του οροφου] Οσον αφορα το θεμα του αριθμου των αιτησεων, με βαση το αρθρο 99 παρ. α, κατ' επιλογη των ιδιοκτητων, η αιτηση μπορει να ειναι "μια" για το συνολο των αυθαιρεσιων είτε περισσοτερες αιτησεις για καθε μεμονωμενο αυτοτελη χωρο ΟΙ που αποτελει αντικειμενο μεταβιβασης. [γνωμη μου ειναι οτι το σωστο στην ανω ρυθμιση, θα ηταν, να γινονταν αναφορα σε ΟΙ που αποτελει αντικειμενο τακτοποιησης και οχι μεταβιβασης, αφου τακτοποιηση μπορει να κανει καποιος και χωρις να μεταβιβάσει] .
  18. σχεδιαστικά στον Χάρτη του Γ.Υ.Σ. όπως το δείχνει δεν δείχνει ρέμα......
  19. αν πρόσεξες έχω το "και" .... Δεν αναιρεί να μπουν και άλλες υπερβάσεις πχ Σ.Δ. απλά δεν ασχολήθηκα με το όλο διότι δεν έχω και όλα τα δεδομένα.
  20. Καλησπέρα συνάδελφοι Θα ήθελα λίγο το έμπειρο μάτι σας Θέλω να βγάλω μια άδεια στο συγκεκριμένο ακίνητο που βλέπετε. Είναι εντός ορίων οικισμού κάτω των 2000 κατοίκων. Διαβάζοντας το ΦΕΚ οριοθέτησης είδα οτι το ένα όριο του οικισμού είναι η αρχή της μισγάγγειας (έτσι αναφέρεται στο ΦΕΚ). Εκεί άρχισα να ανησυχώ αν αυτή η διακεκομμένη γραμή που βλέπετε στον χάρτη Γ.Υ.Σ είναι ρέμα. Στην αυτοψία μου δεν είδα να υπάρχει κοίτη, φρύδι κλπ. Σε γενικές γραμμές ο,τι φαίνεται και στο απόσπασμα του Google Earth που επισυνάπτω. Εγώ βλέπω μια πτυχή εδάφους οπου δεν καταλήγει σε κάποιο μεγαλύτερο ρέμα κλπ και η πτυχή αυτή έχει αρχή και τέλος άρα δε νομίζω οτι είναι ρέμα. Επίσης η Επαρχιακή οδός που κόβει τη διακεκομμένη αυτή γραμμή δεν έχει κάποιον αγωγό ύδατος για να μεταφέρει νερό απο Ανατολικά προς Δυτικά. Εσείς τι πιστεύετε ;
  21. Εγώ όμως φίλε θα το έβαζα ως Υπέρβαση Δόμησης!!!
  22. Καλησπέρα! Ευχαριστώ για τη συμμετοχή.
  23. @Κατερίνα Κωνσταντίνου πρόκειται για τη λεγόμενη «έκθεση—περιτύπωμα» λόγω της, όχι και τόσο ευρείας χρήσης στην καθομιλουμένη, αρχικής λέξης. Παραλείπω τα γενικά στοιχεία (ιδιοκτήτης, έργο, θέση, αριθμός αδείας) και προχωρώ στο κυρίως θέμα. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ Το περιτύπωμα της οικοδομής στο χώρο και η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του κτιρίου, πραγματοποιήθηκαν βάσει της εγκεκριμένης μελέτης. Η οικοδομή θεωρείται περατωμένη σύμφωνα με το άρθρο 47 του Ν. 4495/2017, καθώς για τις εργασίες που ενδεχομένως υπολείπονται δεν απαιτείται έκδοση οικοδομικής άδειας. Η δεύτερη πρόταση μπορεί να αντικατασταθεί (αναλόγως της περιπτώσεως) από: Έχουν περατωθεί πλήρως όλες οι εργασίες που προβλέπονται στην ανωτέρω οικοδομική άδεια και δεν υπολείπονται άλλες. Ή: Η οικοδομή θεωρείται περατωμένη σύμφωνα με το άρθρο 47 του Ν. 4495/2017, καθώς για τις εργασίες που υπολείπονται δεν απαιτείται έκδοση οικοδομικής άδειας. Οι εργασίες αυτές είναι: …
  24. Για να δουμε. Ευχαριστουμε για την προσφορά.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.