Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ο αξονας προφανως ειναι και η περιελιξη επανω.Τι ακριβως επαθε?
  3. Στο άρθρο 81 παράγραφος 2, αναφέρει ότι δεν συνιστούν αυθαίρετη κατασκευή αποκλίσεις των περιμετρικών διαστάσεων του κτιρίου έως 2%, εφόσον με τις αποκλίσεις αυτές δεν παραβιάζονται κοινόχρηστοι χώροι του σχεδίου πόλεως. Επίσης στο άρθρο 82 παράγραφος 2Θ, όπου σε παραπέμπει στο άρθρο 81 παράγραφος 3, αναφέρει ότι μπορεί να δοθεί βεβαίωση για κατασκευές της κατηγορίας 3. Στην κατηγορία 3 στο ιειε αναφέρει αλλαγές στις εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος του κτιρίου ή της αυτοτελούς ιδιοκτησίας έως πέντε τοις εκατό (5%) και εφόσον δεν μεταβάλλεται η επιφάνεια άνω του ποσοστού πέντε τοις εκατό (5%) και κατά παρέκκλιση των περιπτώσεων α, β και γ της παραγράφου 2 του άρθρου 89. Οπότε θεωρώ πως αν είσαι εντός ορίων του ιειε μπορείς να δόσεις βεβαίωση.
  4. Χημικός Μηχανικός με εμπειρία στην εκτέλεση / διαχείριση έργων και με ΜΕΚ Γ στην κατηγορία Επεξεργασία Νερού & Διαχείρισης Αποβλήτων και ΜΕΚ Β στην κατηγορία Βιομηχανικά - Ενεργειακά, αναζητεί να εργαστεί και να στελεχώσει ή μόνο να στελεχώσει εργοληπτική εταιρεία. τηλ. επικοινωνίας: 6975 - επτακόσια - εννέα μηδέν πέντε
  5. Today
  6. Καλημέρα Στο ebanking της ΕΤΕ, τι επιλέγουμε για να πληρώσουμε ΕΤΕΑΕΠ? (ελεύθερος επαγγελματίας)
  7. Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ άναψε πρόσφατα το «πράσινο φως» για να ξεκινήσει η εμπορική της διείσδυση στις υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης οχημάτων, σε μια αγορά που αναμένεται να αναπτυχθεί με ταχείς ρυθμούς τα αμέσως επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με πληροφορίες, το business plan που έχει εκπονήσει η ΔΕΗ για την επέκτασή της στις υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης σε επιχειρήσεις και δήμους και ιδιώτες προβλέπει τόσο υπηρεσίες υποστήριξης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όσο και σενάριο παραχώρησης μέσω leasing εταιρικού στόλου. Η ΔΕΗ έχει ήδη εδώ και μήνες αποτανθεί σε αρκετούς δήμους, με τις συζητήσεις να έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό με κάποιους εξ αυτών, έτσι που η έναρξη της συνεργασίας να είναι πλέον προ των θυρών. Η πρόταση που έχει κατατεθεί από πλευράς ΔΕΗ στους Δήμους αφορά ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, το οποίο περιλαμβάνει: -προμήθεια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων κατασκευής Solaris -τη συντήρησή τους, -διαχείριση ανακύκλωσης υλικών (μπαταρίες κ.α.), -εγκατάσταση υποδομών φόρτισης -προμήθεια του απαιτούμενου ρεύματος -συνεργεία άμεσης βοήθειας για έκτακτες βλάβες. Επίσης, φιλοδοξία της επιχείρησης αποτελεί, όπου αυτό είναι εφικτό, να εγκαταστήσει και σταθμούς ΑΠΕ για τη φόρτιση των μπαταριών των δημοτικών συγκοινωνιών. Οι επιδοτήσεις αναμένεται να αυξηθούν καθώς η Ηλεκτροκίνηση έχει μπει ως βασικός στόχος της Ευρώπης για την μείωση των εκπομπών άνθρακα αλλά και για την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Σύμφωνα με τους στόχους που έθεσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα CO2 στα νέα αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά, θα πρέπει να μειωθούν κατά 30% έως το 2030, σε σχέση με τις εκπομπές το 2021. Η Ευρωπαϊκή Ενωση για την προώθηση των δικτύων φόρτισης σε χώρες μέλη της υλοποίει το πρόγραμμα eMobility που για την Ελλάδα το συντονισμό έχει το Κ.Α.Π.Ε. συμβάλλοντας σε δράσεις συμπράξεων δημόσιων & ιδιωτικών φορέων για υλοποίηση δικτύων φόρτισης Η.Ο. Στην Ηλιούπολη και σε άλλους δήμους έχουν ήδη εγκατασταθεί Ήδη με το Ν.4233/2014 υπάρχει το νομικό καθεστώς για διάθεση ηλεκτρικής ενέργειας , βιοκαυσίμων, υδρογόνου & άλλων εναλλακτικών καυσίμων από πρατήρια & δημόσιους χώρους στον καταναλωτή. Το 2016 υπεγράφη σύμφωνο συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με το ΔΕΔΔΗΕ για εγκατάσταση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε 120 περιοχές της Αττικής κατόπιν μελέτης επιλογής βέλτιστων σημείων φόρτισης Η.Ο. Η κυβέρνηση της Ιρλανδίας ανακοίνωσε την απαγόρευση της πώλησης βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων ως το 2030. Τέλος στα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία έβαλαν δύο Ολλανδικές πόλεις, το Αιντχόβεν και το Χέλμοντ, αντικαθιστώντας ήδη 43 μεγάλα λεωφορεία με ηλεκτρικά νέας γενιάς, λίγο μετά το Λονδίνο και την δική του ανανέωση στα λεωφορεία. Άμεσα σχέδια για την μηδενική εκπομπή ρύπων από τα λεωφορεία τους έχουν ακόμη το Παρίσι, η Αθήνα, η Μαδρίτη και το Μεξικό, με χρονιά-ορόσημο το 2025. Υπολογίζεται ότι και στην Ελλάδα από το 2025, το 33% των αυτοκινήτων που θα εκτελωνίζονται θα είναι ηλεκτρικά. Η Protergia παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις και στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή στο ευρύ κοινό μέσα από τη συνεργασία της με την Kosmocar – Volkswagen διαθέτοντας την ειδική έκδοση e-up! powered by Protergia,ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο, 4-θεσιο, με 3 οδηγικά προφίλ (normal, eco και eco+) και 5 επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση για βέλτιστη διαχείριση ενέργειας και αυτονομίας. Η κατανάλωση ρεύματος για την φόρτιση των αυτοκινήτων θα είναι δωρεάν. Η Γαλλία θα επενδύσει 700 εκατομμύρια ευρώ κατά την επόμενη πενταετία προκειμένου να δώσει ώθηση στην ευρωπαϊκή βιομηχανία μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να μειώσει την εξάρτηση των αυτοκινητοβιομηχανιών από τις ασιατικές χώρες. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του γαλλογερμανικού σχεδίου για την παραγωγή μπαταριών νέας γενιάς στην Ευρώπη. Τον περασμένο Νοέμβριο η Γερμανία είχε ανακοινώσει επίσης ότι μέχρι το 2022 θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ στον τομέα αυτόν, όχι μόνο για να περιορίσει την εξάρτησή της από τις ασιατικές αγορές, αλλά και για να διαφυλάξει θέσεις εργασίας που μπορεί να κινδυνεύσουν να χαθούν στη μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας από τις μηχανές εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση. Η Γαλλία και η Γερμανία ζήτησαν από την Ευρωπαϊκή Ενωση να δώσει το πράσινο φως σε κρατικά κονδύλια 1,7 δισ. ευρώ για να στηρίξουν τη δημιουργία κοινοπραξίας που θα επικεντρώνεται στην παραγωγή κυττάρων μπαταριών για την ηλεκτροκίνηση.
  8. Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ άναψε πρόσφατα το «πράσινο φως» για να ξεκινήσει η εμπορική της διείσδυση στις υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης οχημάτων, σε μια αγορά που αναμένεται να αναπτυχθεί με ταχείς ρυθμούς τα αμέσως επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με πληροφορίες, το business plan που έχει εκπονήσει η ΔΕΗ για την επέκτασή της στις υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης σε επιχειρήσεις και δήμους και ιδιώτες προβλέπει τόσο υπηρεσίες υποστήριξης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όσο και σενάριο παραχώρησης μέσω leasing εταιρικού στόλου. Η ΔΕΗ έχει ήδη εδώ και μήνες αποτανθεί σε αρκετούς δήμους, με τις συζητήσεις να έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό με κάποιους εξ αυτών, έτσι που η έναρξη της συνεργασίας να είναι πλέον προ των θυρών. Η πρόταση που έχει κατατεθεί από πλευράς ΔΕΗ στους Δήμους αφορά ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, το οποίο περιλαμβάνει: -προμήθεια ηλεκτροκίνητων λεωφορείων κατασκευής Solaris -τη συντήρησή τους, -διαχείριση ανακύκλωσης υλικών (μπαταρίες κ.α.), -εγκατάσταση υποδομών φόρτισης -προμήθεια του απαιτούμενου ρεύματος -συνεργεία άμεσης βοήθειας για έκτακτες βλάβες. Επίσης, φιλοδοξία της επιχείρησης αποτελεί, όπου αυτό είναι εφικτό, να εγκαταστήσει και σταθμούς ΑΠΕ για τη φόρτιση των μπαταριών των δημοτικών συγκοινωνιών. Οι επιδοτήσεις αναμένεται να αυξηθούν καθώς η Ηλεκτροκίνηση έχει μπει ως βασικός στόχος της Ευρώπης για την μείωση των εκπομπών άνθρακα αλλά και για την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Σύμφωνα με τους στόχους που έθεσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα CO2 στα νέα αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά, θα πρέπει να μειωθούν κατά 30% έως το 2030, σε σχέση με τις εκπομπές το 2021. Η Ευρωπαϊκή Ενωση για την προώθηση των δικτύων φόρτισης σε χώρες μέλη της υλοποίει το πρόγραμμα eMobility που για την Ελλάδα το συντονισμό έχει το Κ.Α.Π.Ε. συμβάλλοντας σε δράσεις συμπράξεων δημόσιων & ιδιωτικών φορέων για υλοποίηση δικτύων φόρτισης Η.Ο. Στην Ηλιούπολη και σε άλλους δήμους έχουν ήδη εγκατασταθεί Ήδη με το Ν.4233/2014 υπάρχει το νομικό καθεστώς για διάθεση ηλεκτρικής ενέργειας , βιοκαυσίμων, υδρογόνου & άλλων εναλλακτικών καυσίμων από πρατήρια & δημόσιους χώρους στον καταναλωτή. Το 2016 υπεγράφη σύμφωνο συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με το ΔΕΔΔΗΕ για εγκατάσταση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε 120 περιοχές της Αττικής κατόπιν μελέτης επιλογής βέλτιστων σημείων φόρτισης Η.Ο. Η κυβέρνηση της Ιρλανδίας ανακοίνωσε την απαγόρευση της πώλησης βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων ως το 2030. Τέλος στα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία έβαλαν δύο Ολλανδικές πόλεις, το Αιντχόβεν και το Χέλμοντ, αντικαθιστώντας ήδη 43 μεγάλα λεωφορεία με ηλεκτρικά νέας γενιάς, λίγο μετά το Λονδίνο και την δική του ανανέωση στα λεωφορεία. Άμεσα σχέδια για την μηδενική εκπομπή ρύπων από τα λεωφορεία τους έχουν ακόμη το Παρίσι, η Αθήνα, η Μαδρίτη και το Μεξικό, με χρονιά-ορόσημο το 2025. Υπολογίζεται ότι και στην Ελλάδα από το 2025, το 33% των αυτοκινήτων που θα εκτελωνίζονται θα είναι ηλεκτρικά. Η Protergia παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις και στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή στο ευρύ κοινό μέσα από τη συνεργασία της με την Kosmocar – Volkswagen διαθέτοντας την ειδική έκδοση e-up! powered by Protergia,ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο, 4-θεσιο, με 3 οδηγικά προφίλ (normal, eco και eco+) και 5 επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση για βέλτιστη διαχείριση ενέργειας και αυτονομίας. Η κατανάλωση ρεύματος για την φόρτιση των αυτοκινήτων θα είναι δωρεάν. Η Γαλλία θα επενδύσει 700 εκατομμύρια ευρώ κατά την επόμενη πενταετία προκειμένου να δώσει ώθηση στην ευρωπαϊκή βιομηχανία μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να μειώσει την εξάρτηση των αυτοκινητοβιομηχανιών από τις ασιατικές χώρες. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του γαλλογερμανικού σχεδίου για την παραγωγή μπαταριών νέας γενιάς στην Ευρώπη. Τον περασμένο Νοέμβριο η Γερμανία είχε ανακοινώσει επίσης ότι μέχρι το 2022 θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ στον τομέα αυτόν, όχι μόνο για να περιορίσει την εξάρτησή της από τις ασιατικές αγορές, αλλά και για να διαφυλάξει θέσεις εργασίας που μπορεί να κινδυνεύσουν να χαθούν στη μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας από τις μηχανές εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση. Η Γαλλία και η Γερμανία ζήτησαν από την Ευρωπαϊκή Ενωση να δώσει το πράσινο φως σε κρατικά κονδύλια 1,7 δισ. ευρώ για να στηρίξουν τη δημιουργία κοινοπραξίας που θα επικεντρώνεται στην παραγωγή κυττάρων μπαταριών για την ηλεκτροκίνηση. View full είδηση
  9. Μαλλον κάποιο λαθος εχει η διατύπωση, μηπως το σωστό είναι: 'Στο πλαίσιο αυτό, για τους ασφαλισμένους μηχανικούς του πρ. ΕΤΑΑΤΣΜΕΔΕ με οφειλές από τον κλάδο της ειδικής προσαύξησης, οι οποίοι επιλέγουν τον επανυπολογισμό της οφειλής τους με βάση τους κανόνες του ν.4387/2016 ν. 4611/2019 κατά την ένταξή τους στη ρύθμιση, το ποσό που αντιστοιχεί στην ειδική προσαύξηση για τους μήνες που οφείλονται είναι μηδενικό.' Παντως εμένα μου βγάζει το ποσό απο την ειδική προσαύξηση και μάλιστα με 0% μείωση στον επαναυπολογισμό.
  10. άντε Maneni, σας το άφησα εγώ το θέμα να απαντήσετε, που είστε οι ειδήμονες? Απαντήσετε του του ανθρώπου
  11. Yesterday
  12. Θα μάθω οπωσδηποτε αν είναι αναγνωρισμενη η οδός η οποία θεωρώ ότι είναι κοινοτική αφού ενώνει 2 οικισμους. Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα είναι αναγνωρισμενη γιατί βρισκεται εκτός σχεδίου
  13. Αν δεν έχει γίνει σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών τότε κακώς τα δηλώνουν χωριστά στο Ε9. Το Ε9 δεν είναι αποδεικτικό ιδιοκτησίας, ο καθένας μπορεί να μπει στο σύστημα και να δηλώσει ότι θέλει. Μπορώ αν θέλω να δηλώσω τον Παρθενώνα στο Ε9 μου. Αν ήταν σωστά δηλωμένα θα μπορούσαν οι συνιδιοκτήτες να εντάξουν την κατοικία στο πρόγραμμα εφόσον δεν υπάρχουν αυθαιρεσίες και εφόσον είναι σωστά δηλωμένο το εμβαδό στην οικοδομική άδεια και στο Ε9. Προλαβαίνει ο λογιστής να διορθώσει το Ε9 αλλά ίσως έχει αντιρρήσεις για άλλους λόγους. Συνιστώ να βρείτε μηχανικό στην γειτονιά σας που να ασχολείται με το πρόγραμμα. Θα πρέπει να διαβάσει τα συμβόλαια και να κάνει αυτοψία στο ακίνητο για να σας πει μια πιο εμπεριστατωμένη γνώμη.
  14. Καλησπέρα ! Στο Π.Δ. 41/18 Γενικές Διατάξεις Αρθρο 6.5 αναφερει οτι "Όλα τα κουφώματα (εκτός των εξωτερικών) σε τοίχους πυροδιαμερισμάτων πρέπει να είναι πυράντοχα, με δεί- κτη πυραντίστασης τον απαιτούμενο για τον αντίστοιχο τοίχο μειούμενο κατά 30 λεπτά, αλλά όχι μικρότερο των 30 λεπτών." 6.6.2. Απαιτήσεις για εσωτερικά κλιμακοστάσια Όλα τα εσωτερικά κλιμακοστάσια που αποτελούν πυροπροστατευμένη όδευση διαφυγής πρέπει να είναι μόνιμης κατασκευής και να περιβάλλονται από δομικά στοιχεία με δείκτη πυραντίστασης ως εξής: α) όταν η πυροπροστατευμένη όδευση εξυπηρετεί 4 ή λιγότερους ορόφους, τουλάχιστον 60 λεπτών β) όταν η πυροπροστατευμένη όδευση εξυπηρετεί περισσότερους από 4 ορόφους, τουλάχιστον 120 λεπτών. και στο εγκύκλιο1 10-05-2019 στο Αρθρο 6 "Πυροδιαμερισματοποίηση: Τα δομικά στοιχεία του περιβλήματος ενός πυροδιαμερίσματος, πλην των φερόντων δομικών στοιχείων,εφόσον αποτελούν τμήματα του εξωτερικού κελύφους του κτιρίου (π.χ εξωτερικοί τοίχοι, κουφώματα,στέγες, κ.λ.π) εφαρμόζουν τον κατά περίπτωση δείκτη πυραντίστασης του πίνακα 15 αναλόγως της απόστασης από όρια οικοπέδου – γηπέδου ή όμορα κτίρια." - Η απορία μου είναι εάν σε πολυκατοικία με > 6 ορόφους με πυρ/μενο κλιμακοστάσιο - λόγο υπέρβασης όδευσης διαφυγής (>18μ) -μια τελική έξοδος και μια πλευρά του κλιμ/σιου εξωτερικός τοιχός , σημαίνει οτι τα παράθυρα προς το εξωτερικό περιβάλλον θα πρέπει να είναι Δ.Π. 90 λεπτών ; Χαρά που θα κάνει ο ιδιοκτήτης ......!
  15. Αρα για οποιαδήποτε διαφοροποίηση περιγράμματος βάζω διαμερισμάτωση? Ακόμα και όταν αυτή όμως είναι <5%? Και όταν ο Νόμος λέει ότι διαμερισμάτωση όταν έχω αλλαγές στα μηχανολογικά?
  16. Όχι. Απλά τον δηλώνετε στην καρτέλα με τα λοιπά έξοδα.
  17. Δημήτρη, σ' ευχαριστώ. Ο πελάτης μου ξεκίνησε να τα δηλώνει στο ε9 μετά τον τελευταίο θάνατο. Έχει όμως ε9 του ενός γονιού από παλιά, ΟΣΔΕ και μια παλιά ένορκη βεβαίωση ότι τα είχε ο ένας γονιός και τα καλλιεργούσε. Κι εγώ σκεφτόμουν τις αποδοχές κληρονομιάς, όμως αν μπορεί να εξασφαλίσει το δικαίωμά του με το δικό του το ε9, το ε9 του γονιού, τον ΟΣΔΕ και νέες ένορκες βεβαιώσεις που βεβαιώνουν ότι του τα είχαν παραχωρήσει οι γονείς, ίσως είναι ευκολότερο - εξάλλου μιλάμε για μικρά χωράφια, μικρής αξίας, για να μπουν όλοι αυτοί στη φασαρία με τις αποδοχές. Αν κάνει τη χρησικτησία, τα δηλώνει και ως 100% πλήρη κυριότητα πλέον, έτσι; Αφού αυτό το ποσοστό θα βεβαιώσει και στην ένορκη βεβαίωση. Έτσι κι αλλιώς θα μιλήσει με συμβολαιογράφο, ελπίζω μόνο να μην τον μπλέξει περισσότερο και μου'ρθει πίσω αναστατωμένος για να τον καθησυχάσω... Σ' ευχαριστώ και πάλι
  18. Για όσους είναι κοντά στην σύνταξη , καλή ... Για τους άλλους υπομονή μέχρι την σύνταξη... Στην καλύτερη ένα κόκκαλο ...
  19. επομενως δεν εχουν περασει 20 χρονια απο τον θανατο τους, αρα δεν εκλεισε 20ετια. Μπορουνε, όμως, να πουνε οτι "εν ζωή" απο πριν, πλεον των 20 ετων, οι γονεις τους ειχαν μοιρασει τα ακινητα, και τα καλλιεργουσαν και τα εγραφαν στον ΟΣΔΕ κλπκλπ. αλλα ειπες οτι "μετα τον θανατο τους" τα εγραφαν κατα 100% Καλο θα ηταν να εβλεπες και τον προσφατο θανατο του 2013, όπου υπηρχε το Ε9 του αποβιωσαντα όπου θα ελεγξεις τι ακινητα εγραφε και εγινε απο τους κληρονομους "διαγραφη" ή τι εγραφε αυτος που πεθανε το 2005. Και δξ τι γραφουν οι σημερινοι για ετος κτησης στα δικα τους Ε9... Εχεις και τον θανατο του αδελφου χωρις οικογενεια...απόπου κληρονομους γονεις/γονεας και αδελφια. Εχεις και τον αλλον με συζυγο και τεκνα. Εν τελει, έχεις το μισο κληρονομικο δικαιο Ο σωστος τροπος ειναι με αποδοχες κληρονομιας. Φορο χρησικτησιας δεν εχουν. Εχουν μονον φορο κληρονομιας και πιθανες απαλλαγες/μειωσεις λογω ιδιοτητας αγροτη. Βεβαια, με 4 θανατους ειναι "μπελάς" και χαρτομανι ενα σωρο. Δες τι χαρτια εχουν που αποδειχνουν "χρησικτησια" που σιγουρα δεν εχουν... και τα λεμε υγ εγω θα τους εστελνα στον συμβολαιογραφο τους. Ας αναλαβει αυτος την ευθυνη.
  20. Το 2005 και το 2013. Επίσης, από τα 3 αδέρφια, οι δύο έχουν φυγει απο τη ζωή, ο ένας από αυτούς δεν είχε παιδια ούτε σύζυγο.
  21. τι μας τα θυμισες τωρα ... αρθρο 105 4. Για τις αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης πριν από τις 28.7.2011, που εξαιρούνται από την επιβολή κυρώσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος ή εξαιρέθηκαν από την επιβολή κυρώσεων σύμφωνα με τις διατάξεις των νόμων 3843/2010 (Α62), 4014/2011 (Α209) και 4178/2013 (Α174), δεν οφείλονται αναδρομικά ασφαλιστικές εισφορές (ΕΦΚΑ κ.λπ.) και οποιοσδήποτε φόρος, καθώς και οποιασδήποτε μορφής πρόστιμα και τέλη, όπως το τέλος ακίνητης περιουσίας, καθαριότητας, φωτισμού και άλλα ανταποδοτικά τέλη. Φόροι, τέλη και πρόστιμα που καταβλήθηκαν δεν αναζητούνται. Η αλλαγή χρήσης δεν λαμβάνεται υπόψη για τον υπολογισμό του τέλους του άρθρου 24 του ν.2130/1993 (Α62), καθώς και των τελών του ν.25/1975 (Α74) και του άρθρου 25 του ν.1828/1989 (Α2) και δεν επιβάλλονται αναδρομικά διαφορές που προκύπτουν ως προς το ύψος των τελών ούτε και σχετικές προσαυξήσεις οι οποίες προέρχονται από την αλλαγή χρήσης. Ως χρόνος λήξης της αναδρομικής απαλλαγής των αυθαίρετων κατασκευών και αλλαγών χρήσης είναι η 8.8.2013. Το Τ.Ε.Ε. αποστέλλει ανά εξάμηνο στους κατά τόπον αρμόδιους Ο.Τ.Α. στοιχεία των υπαγωγών προκείμενου να βεβαιωθούν τα αναλογούντα τέλη. Η έκδοση ή αναθεώρηση οικοδομικής άδειας σε δηλούμενο κτίριο ή τμήμα αυτού, σύμφωνα με τις διατάξεις των νόμων 4014/2011, 4178/2013 και του παρόντος, μπορεί να γίνεται μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου ή την εξόφληση ποσοστού τριάντα τοις εκατό (30%) του συνολικού ποσού προστίμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, χωρίς να επιβάλλεται άλλο πρόστιμο.
  22. Καλησπέρα, Σε περίπτωση κληρονομιάς χωρίς διαθήκη, που όμως οι γονείς είχαν μοιράσει δια λόγου τα χωράφια σε κάθε παιδί, και μετά το θάνατό τους κάθε παιδί δήλωνε μόνο τα δικά του στο ε9 του με πλήρη κυριότητα 100%, εγώ τώρα στη δήλωση πώς πρέπει να τους τα βάλω; Έτσι όπως τα δήλωναν στο ε9 ή με τα σωστά ποσοστά που θα προέκυπταν από την κληρονομική διαδοχή; Αλλάζει η απάντηση στην περίπτωση που οι γονείς δεν είχαν ούτε εκείνοι τίτλους, οπότε θα πάμε με χρησικτησία; Το λέω σε σχέση με το ε9 και με τη χρήση του ως αποδεικτικό σε αυτή την περίπτωση. Αν βάλω τα ποσοστά της διαδοχής, μπορώ να χρησιμοποιήσω πλέον το ε9 ως αποδεικτικό; Ζητώ συγγνώμη αν έχει απαντηθεί, αλλά δεν έχω ασχοληθεί πολύ με το κτηματολόγιο και μάλλον ρωτάω προφανή, έχω την αίσθηση ότι τα έχω μπερδέψει κιόλας. Ευχαριστώ!
  23. Εννοείς τα έξοδα που κάνεις για την δουλειά-επιχείρησή σου; Καταλαβαίνω σωστά; Αν κατάλαβα καλά εννοείς ότι για τους ΕΕ μπορούν αυτοί οι κωδικοί να τεθεούν ίσοι με μηδέν , ανεξαρτήτως της πληροφόρησης που υπάρχει από την Τράπεζα; Tότε τι το συζητάμε; Οποιαδήποτε άλλη κίνηση είναι σαν να βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας , όπως έγραψα και πιό επάνω.
  24. Θυμίζω ότι, σταδιακώς οι δήμοι ενημερώνονται για τις υπαγωγές στους νόμους ρύθμισης αυθαιρεσιών.....
  25. Καλησπέρα σας, ως νέος μηχανικός ανέλαβα την πρώτη μου στατική μελέτη. Όντας οργανωμένος, έχω αγοράσει ένα πρόγραμμα για στατικά, έχω μάθει σχετικά να το δουλεύω (με ήδη υπάρχουσες μελέτες κτλ), έχω κάνει κάποια ραντεβού με τον συνάδελφο αρχιτέκτονα για τα σχέδια κ.ο.κ. Η ερώτηση μου είναι η εξής: Αρκεί η προσομοίωση του φορέα με το χ στατικό πρόγραμμα για την κατάθεση των στατικών της μελέτης ανέγερσης; Θεωρητικά το πρόγραμμα κάνει όλους τους απαραίτητους ελέγχους σε θέματα ελέγχου επάρκειας διατομών, αγκυρώσεων κτλ. Δηλαδή αφού εξάγω τα σχέδια από το πρόγραμμα είμαι έτοιμος; Αν όχι, που φαντάζομαι θα πρέπει σαν μηχανικός να κάνω κάποιους ελέγχους(?)/τροποποιήσεις, ποιοι είναι αυτοί;
  26. BAS είσαι αλάνι, έπεσες μεσα στις προβλέψεις. Εγω περίμενα ότι θα το κάνανε 4+1(μαστερ συναφούς αντικειμένου) και έτσι θα υπήρξε και λύση για τους απόφοιτους ΤΕΙ αλλά κι όμως το 5ετες ενιαίο για τους μηχανικούς εντος Ελλάδος δεν άλλαξε. Για πες τι πρόβλεψη έχεις και για τους αποφοίτους 😀
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.