Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Η περίπτωση που αναφέρομαι είναι η ενσωμάτωση μέρους του πλατύσκαλου. Η σύσταση συμφωνεί με την πραγματικότητα και το καταληφθέν τμήμα έχει μετρήσει στο Σ.Δ. Το ερώτημα είναι αν αποφεύγουμε την αλλαγή χρήσης ή πρέπει να αυξήσουμε κατά 40% το πρόστιμο επιλέγοντάς την. Μιλάμε πάντα για την περίπτωση που αντιμετωπίζουμε την παράβαση σαν Υ.Δ. και όχι σαν Δ.Δ.
-
Τελική θεώρηση απαιτεί πρώτα Έλεγχο Φορολογικών Επιβλέψεων. Μετά θέλει Τ.Ε. του Γενικού Επιβλέποντος, Υ.Δ. Μηχανικών και Υ.Δ. ιδιοκτήτη, αν θυμάμαι καλά.
- Σήμερα
-
Μιλάμε για κουζίνα που υπάρχει ή για νέα μελέτη με ΝΟΚ ?
-
Συνένωση μη αρτίων γηπέδων εκτός σχεδίου
deskar replied to DTO's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Καλησπέρα παιδιά!!!Μου φέρανε περίπτωση για έκδοση οικοδομικής άδειας όπου αυτές οι ιδιοκτησίες συνενωθήκαν με συμβολαιογραφική πράξη αρχές του 2023.Τις έχει ο ίδιος ιδιοκτήτης. Το θέμα είναι το κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί ότι καλύπτει τα του άρθρου 33 παρ.6 του Ν.4059/2020 εφόσον ναι μεν θεωρητικά είχες άρτιο και οικοδομήσιμο κατά παρέκλιση του 1 πριν τη γνωστή απόφαση του ΣτΕ και με τη συνένωση έχεις πάνω από 4 στρέμματα αλλά εδώ δε μπορείς να εκδόσεις άδειες σε τυφλά αυτή τη στιγμή θα μπορείς να εκδόσεις στο συνενωμένο λόγω του όσα λέει το άρθρο? -
Οριστική σύνδεση ρεύματος
Aggeliki Tsimponi replied to Aggeliki Tsimponi's θέμα in Λοιπές Αδειοδοτήσεις
Σε ευχαριστώ! Για την τελική θεώρηση της Ο.Α τι δικαιολογητικά πρέπει να προσκομίσω? Χρειάζεται να ζητήσω αυτοψία από την ΥΔΟΜ? -
Το θεμα ειναι πιο περιπλοκο, διοτι εχουμε να αντιμετωπίσουμε διαφορες περιπτωσεις - επεκταση στον διαδρομο, που εχει αποτυπωθει στο συμβολαιο συστασης. - επεκταση που δεν εχει αποτυπωθει, αλλα το "καταληφθεν τμημα" εχει μετρησει στον σδ - ή που το "καταληφθεν" δεν εχει μετρησει στον σδ. - ή ειναι εντος του νομιμου ογκου - ή ειναι εκτος νομιμου ογκου. και εχουμε και εκκρεμοδικια για την "νομιμοτητα" αυτων των τακτοποιήσεων επι κοινοχρηστων https://nomosphysis.org.gr/?s=91%2F2024&swp_category_limiter=0&swp_tag_limiter=0&swp_writer_limiter=0&swp_source_limiter=0&y=0
-
Ειναι κυριος χωρος και ανηκει στην κατηγορια περι παραμονης και εργασιας ατομων πανω απο 2 ωρες. Ετσι ηταν παντοτε. Δες τον νεο κτιριοδομικο "εάν" αλλαξε κατι.
-
"... λευκόδερμης πεύκης ή ερυθρελάτης .... ψυχρόβιων κωνοφόρων ... κουμαριά....κουτσουπιά " Δηλαδή είναι αυτό γνωστικό αντικείμενο πολιτικού μηχανικού, αρχιτέκτονα , μηχανολόγου κλπ ? Με την ίδια λογική να πω σε δασολόγο να μου ξεχωρίσει τον S400 από τον B500C
- 113 απαντήσεις
-
Εάν η κουζίνα είναι στον υπόγειο χώρο του ξενοδοχείου μήπως θεωρείται βοηθητικός χώρος?
-
CHRISTINAMS joined the community
-
Ο διορισμός που ακολουθεί την φοίτηση, μπορεί να είναι κατα την αρχική τοποθέτηση: είτε σε θέση διοικητική είτε και σε θέση τεχνικής υπηρεσίας με την ιδιότητα του μηχανικού. Αν δεν συμβεί εξαρχής το δεύτερο, αλλάζει στην πορεία μέσω κινητικότητας προς άλλη υπηρεσία. Στην πρώτη περιπτωση, γίνεται δηλαδή να είμαι στον εφκα με ιδιότητα όχι μηχανικού ακόμα και προσωρινά, μέχρι την χρήση του θεσμού της κινητικότητας για την τοποθέτηση σε τεχνική υπηρεσία σε δεύτερο χρόνο;
-
Ο κάθε εργοδότης ενδιαφέρεται περισσότερο για τις δυνατότητες του εργαζόμενου, παρά για τις γνωριμίες του. Βέβαια, αν έχεις κάποιο να σε "σπρώξει" η διαδικασία απλουστεύεται...
-
Thomas Androulakis joined the community
-
Συγνώμη για τα κεφαλαία γράμματα.Την άδεια της οικοδομής την ειχα βγαλει το 2000 και με αυτη την άδεια εριξα όλα τα μπετα (ολοκλήρωσα ολο το σκελετό ) και 'εχτισα το ισόγειο και τον πρώτο όροφο . Τώρα αφού αποπληρώσαμε το δάνειο συμφωνήσαμε με το συζυγο να συνεχίσουμε τα χτισιματα στους άλλουσ δύο οροφους. Πρέπει να βγάλω νέα άδεια για να συνεχίσω τα χτισίματα στους άλλους δύο οροφους μου είπε ο μηχανικός, και για το λόγο αυτό πρέπει να τακτοποιηθούν οποιεσδήποτε αυθερεσίες που εχουν οι κάτω ορόφοι και μετά να βγει νέα άδεια για να συνεχισουν τα χτισίματα. Έτσι ότι τερταγωνικά έχω καλύψει παραπάνω στο κάτω διαμέρισμα, αφαίρουνται απο το επάνω διαμέρισμα. Σωστά? Αλλά εφόσον υπάρχει οριζόντια ιδιοκτησία πριν την ανέγερση της οικοδομής δεν μετράει ?, έτσι ώστε να περιορίζεται η αυθερεσία μόνο στο κάθε όροφο ?
-
Εγκύκλιος για την μεταφορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα πλοία
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία
Η νέα εγκύκλιος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ξεκαθαρίζει τι ακριβώς ισχύει τόσο για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο και για τα plug-in υβριδικά καθώς και τα αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο και φυσικό αέριο. Προς το παρόν δύο εταιρείες (Blue Star Ferries και Hellenic Seaways) ανακοίνωσαν ότι εφαρμόζουν άμεσα τα όσα αναφέρονται στην εγκύκλιο με Αρ. Πρωτ.: 2070.0/28541/2024 στις 16/04/2024 και Θέμα: "Επιπρόσθετα μέτρα κατά την μεταφορά οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (AFV) με Ε/Γ-Ο/Γ και Φ/Γ-Ο/Γ πλοία". Τι ισχύει για την μεταφορά ηλεκτρικών και γενικά οχημάτων εναλλακτιών καυσίμων Κατά τη φόρτωση AFV*, καταγραφή του είδους τους και της θέσης στην οποία στοιβάζονται επί του πλοίου και τοποθέτηση από το πλήρωμα κατάλληλης σήμανσης σε εμφανές σημείο των οχημάτων. Σε αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμεvα υβριδικά, έλεγχος θερμοκρασίας συσσωρευτών. Επισήμανση στους επιβάτες-οδηγούς για άμεση ενημέρωση του πληρώματος σε περίπτωση λήψης οποιασδήποτε ένδειξης συναγερμού από το όχημά τους. Σε αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμεvα υβριδικά, το επίπεδο φόρτισης των συσσωρευτών τους να μην υπερβαίνει το 40% της συνολικής χωρητικότητας αυτών. Σε οχήματα λοιπών εναλλακτικών καυσίμων, όπως υγραερίου ή φυσικού αερίου, οι δεξαμενές τους να μην περιέχουν καύσιμο άνω του 50% της συνολικής τους χωρητικότητας. Μη φόρτωση AFVs που έχουν βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας τους και στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές τους, στην περίπτωση που αυτά δεν έχουν αφαιρεθεί. Ειδικότερα, σε περίπτωση ζημιάς με ασάφεια ως προς τη βλάβη ή όχι του συσσωρευτή τους, μη φόρτωση και μεταφορά τους. Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας, στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές του βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών. Συνεκτίμηση κατά τη στοιβασία του βάρους ιδίως των ηλεκτρικών οχημάτων, δεδομένου ότι σύμφωνα με τη σχετική μελέτη του EMSA - Guidance on the carriage of AFVs ίn Ro-Ro spaces - Τελική έκδοση 1.1, 23.05.2022, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι κατά μέσο όρο 25% βαρύτερα από τα αντίστοιχα συμβατικά. Φόρτωση των AFVs σε χώρους καλυπτόμενους από κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης (CCTV) χωρίς την παρεμβολή εμποδίων. Εξασφάλιση της λειτουργίας του συστήματος τεχνητού εξαερισμού του χώρου φόρτωσης (εφόσον είναι κλειστός χώρος φορτίου ro-ro ή ειδικής κατηγορίας όπως ορίζεται στην Οδηγία 2009/4 ΕΚ) κατά την φόρτωση - εκφόρτωση και κατά τη διάρκεια του πλου. Προτίμηση της φόρτωσης σε ανοικτούς χώρους οχημάτων, εφόσον υπάρχουν τέτοιοι και είναι πρακτικά εφικτό. *Στα οχήματα χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (Alternative Fuel Vehicles AFVs) περιλαμβάνονται: α) Τα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν συσσωρευτές (μπαταρίες). β) Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγροποιημένα και συμπιεσμένα αέρια καύσιμα.-
- αυτοκίνητο
- πλοίο
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Η νέα εγκύκλιος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ξεκαθαρίζει τι ακριβώς ισχύει τόσο για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο και για τα plug-in υβριδικά καθώς και τα αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο και φυσικό αέριο. Προς το παρόν δύο εταιρείες (Blue Star Ferries και Hellenic Seaways) ανακοίνωσαν ότι εφαρμόζουν άμεσα τα όσα αναφέρονται στην εγκύκλιο με Αρ. Πρωτ.: 2070.0/28541/2024 στις 16/04/2024 και Θέμα: "Επιπρόσθετα μέτρα κατά την μεταφορά οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (AFV) με Ε/Γ-Ο/Γ και Φ/Γ-Ο/Γ πλοία". Τι ισχύει για την μεταφορά ηλεκτρικών και γενικά οχημάτων εναλλακτιών καυσίμων Κατά τη φόρτωση AFV*, καταγραφή του είδους τους και της θέσης στην οποία στοιβάζονται επί του πλοίου και τοποθέτηση από το πλήρωμα κατάλληλης σήμανσης σε εμφανές σημείο των οχημάτων. Σε αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμεvα υβριδικά, έλεγχος θερμοκρασίας συσσωρευτών. Επισήμανση στους επιβάτες-οδηγούς για άμεση ενημέρωση του πληρώματος σε περίπτωση λήψης οποιασδήποτε ένδειξης συναγερμού από το όχημά τους. Σε αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμεvα υβριδικά, το επίπεδο φόρτισης των συσσωρευτών τους να μην υπερβαίνει το 40% της συνολικής χωρητικότητας αυτών. Σε οχήματα λοιπών εναλλακτικών καυσίμων, όπως υγραερίου ή φυσικού αερίου, οι δεξαμενές τους να μην περιέχουν καύσιμο άνω του 50% της συνολικής τους χωρητικότητας. Μη φόρτωση AFVs που έχουν βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας τους και στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές τους, στην περίπτωση που αυτά δεν έχουν αφαιρεθεί. Ειδικότερα, σε περίπτωση ζημιάς με ασάφεια ως προς τη βλάβη ή όχι του συσσωρευτή τους, μη φόρτωση και μεταφορά τους. Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας, στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές του βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών. Συνεκτίμηση κατά τη στοιβασία του βάρους ιδίως των ηλεκτρικών οχημάτων, δεδομένου ότι σύμφωνα με τη σχετική μελέτη του EMSA - Guidance on the carriage of AFVs ίn Ro-Ro spaces - Τελική έκδοση 1.1, 23.05.2022, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι κατά μέσο όρο 25% βαρύτερα από τα αντίστοιχα συμβατικά. Φόρτωση των AFVs σε χώρους καλυπτόμενους από κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης (CCTV) χωρίς την παρεμβολή εμποδίων. Εξασφάλιση της λειτουργίας του συστήματος τεχνητού εξαερισμού του χώρου φόρτωσης (εφόσον είναι κλειστός χώρος φορτίου ro-ro ή ειδικής κατηγορίας όπως ορίζεται στην Οδηγία 2009/4 ΕΚ) κατά την φόρτωση - εκφόρτωση και κατά τη διάρκεια του πλου. Προτίμηση της φόρτωσης σε ανοικτούς χώρους οχημάτων, εφόσον υπάρχουν τέτοιοι και είναι πρακτικά εφικτό. *Στα οχήματα χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (Alternative Fuel Vehicles AFVs) περιλαμβάνονται: α) Τα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν συσσωρευτές (μπαταρίες). β) Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγροποιημένα και συμπιεσμένα αέρια καύσιμα. View full είδηση
-
- αυτοκίνητο
- πλοίο
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Υπολογισμός "μέσης κλίσης περιοχής ακινήτου" μέσω Google Earth Pro (βλέπε συνημμένο αρχείο jpg) σύμφωνα με την παράγραφο 5.3.1 της Υ.Α. Παρακαλώ για τα σχόλια-παρατηρήσεις σας. Ευχαριστώ. (Το Google Earth Pro δείχνει υψόμετρα κάτω-δεξιά στο "elev")
- 113 απαντήσεις
-
Η επιστημονική προσέγγιση του άρθρου όπως: "Τα κεντρικά δοκάρια δεν πρέπει να πειράζονται ποτέ, διότι στηρίζουν όλο το οικοδόμημα." μου δημιουργεί μία έντονη επιθυμία στην επόμενη ανακαίνιση να αρχίσω να σκαλίζω ένα μη κεντρικό δοκάρι... 😆
- 1 απάντηση
-
- ανακαίνιση
- κτίριο
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Didonis started following Κουζίνα εστιατορίου σε ξενοδοχείο
-
Γενικά οι κουζίνες είναι κύριοι χώροι και απαιτούν από τον κτηριοδομικό έλεγχο επάρκειας φυσικού φωτισμού και αερισμού ....
-
Καλησπέρα, Γνωρίζετε εάν, σε εστιατόριο που βρίσκεται μέσα σε ξενοδοχείο, η κουζίνα του θεωρείται χώρος κύριας ή βοηθητικής χρήσης? Ευχαριστώ
-
@dimitris GMΘεωρείς ότι όταν ρυθμίζουμε με Υ.Δ. την συγκεκριμένη περίπτωση κατάληψης κοινόχρηστου χώρου, δεν καλυπτόμαστε από το άρθρο 100 παρ. 7 που αναφέρει: "Για αυθαίρετες αλλαγές χρήσης από βοηθητική χρήση σε κύρια, εντός νομίμου περιγράμματος κτιρίου, υπολογίζεται η υπέρβαση συντελεστή δόμησης που προέκυψε λόγω της αυθαίρετης αλλαγής και δεν υπολογίζεται ο ειδικός συντελεστής αλλαγής χρήσης κατά το Παράρτημα Α" ώστε να μην τικάρουμε και την αλλαγή χρήσης αυξάνοντας το πρόστιμο; Αναφέρομαι στην κλασική περίπτωση που διαμέρισμα έχει καταλάβει κάποιο τμήμα του κοινόχρηστου σύμφωνα με την άδεια πλατύσκαλου ή προθαλάμου του
-
Άρα, αν κατάλαβα καλά το τσίμπημα οφείλεται στον πυκνωτή που δημιουργείται μεταξύ του ανθρώπου και της γραμμής και όταν ακουμπήσει ένα γειωμένο αντικείμενο ξεφορτίζει και το νιώθει. Γενικά το τσίμπημα με τα χόρτα είναι πιο συνηθισμένο όταν δεν φοράει κάποιος μονωμένα παπούτσια.
-
ALEX ZORMPA joined the community
-
Εκκρεμεί εδώ και ένα 12μηνο η Υ.Α. Όταν εκδωθεί.... θα δωθούν και οι λεπτομέρειες...