Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί κατατακτηρίων εξετάσεων


georgecv

Recommended Posts

που φτύνουν αίμα για 5 χρόνια?
4,5 χρόνια...συν διπλωματική...

Το να αμφισβητείς 4 έτη (3,5 συν πτυχιακή) δεν σημαίνει ακαδημαϊκή οργάνωση.

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Δεν είπε κανείς να παρακολουθήσουν μαθήματα ενός έτους (Δεν γίνεται εξάλλου, υπάρχουν δύο τμήματα μηχανικών στα ΤΕΙ, Υποδομής και Δομικών) αλλά ούτε για αυτά ξεχωριστά δεν έχει βγει πρόγραμμα παρακολούθησης. Για τέτοια ακαδημαϊκή οργάνωση μιλάμε στο Ελλαδιστάν.

 

Οι δυο παραπάνω σχολές έχουν η καθεμία σύνολο 50 μαθήματα...δηλαδή θα κάνουν άλλα 70 στο πολυτεχνείο ??? (120 μαθήματα σύνολο ???) Τότε να πάρουνε απευθείας και δίπλωμα και Msc.

 

Θέλει οργάνωση. Το σύστημα με τις εξετάσεις είναι απαρχαιωμένο. Να δέχεται τους αποφοίτους ανάλογα το πρόγραμμα σπουδών τους και την βαθμολογία του πτυχίου τους. Μετά να τους συμπληρώνουν τα μαθήματα που πρέπει να παρακολουθήσουν. Μπορεί να είναι 20 μπορεί 15 μπορεί 30. Απλά πράματα...και δίκαια...

 

(Το 10ο εξάμηνο αναφέρεται στην διπλωματική, αλλά κάθε σχολή έχει το δικό της πρόγραμμα εννοείται...απλά για πληροφόρηση)

http://www.topo.auth.gr/greek/STUDIES/undergrad.htm#%CE%A4%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%97SEM

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 93
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Πιστεύω ότι άπαντες γνωρίζουν πόσα χρόνια έχουν σπουδάσει, τα οποία δεν είναι της

μορφής [3 + ½ + 2 + ln(3) - π/4].

Παρ' όλο που η συζήτηση δεν οδηγεί -μάλλον- πουθενά· συνεχίζεται.

Link to comment
Share on other sites

Τι αναγνωρίζουν ? Μάλλον δεν τα ξέρεις καλά αγαπητή μου Myri τα πράγματα.

μηπως μιλάς για διαφορετικό θέμα;;

μήπως μιλάς πάλι για επαγγελματικά δικαιώματα και όχι για κατατακτηριες

μπορείς να ξεχωρίσεις τα θέματα μεταξύ τους;;;;

ή όλα αφορούν τα επαγγελματικά δικαιώματα

 

Αυτοί δηλαδή πως σκεφτήκανε ότι μπορεί κάποιος να θέλει να συνεχίσει τις σπουδές του αλλά να εργάζεται να έχει Χ υποχρεώσεις κλπ ?

μας δουλέυεις, τι είναι το Πολυτεχνείο σεμινάρια;;;

οι κατατακτήριες σημαίνουν συνεχείς και εντατικές σπουδες

όποιος νομίζει πως ο μόνος αγώνας είναι να περάσει, κοιμάται τον ύπνο του διακάιου

 

οι κατατακτήριες καλέ μου δεν αφορούν μόνο τα ΤΕΙ ούτε μόνο όσους θέλουν να αποκτήσουν extra επαγγελματικά διακιώματα

αφορούν απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ που θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε άλλο τμήμα σπουδών της αρεσκίας τους

 

Παράδειγμα πτυχιούχος με 3ετές bachelor αρχιτεκτονικής γράφτηκε στο 5ο έτος της αρχιτεκτονικής του Α.Π.Θ. χωρίς εξετάσεις ,

αυτό φίλε μου ήταν ΑΠΑΤΗ

καραμπινάτο παραθυράκι για ορισμένους που ήταν στα κόλπα

Link to comment
Share on other sites

Δεν τίθεται θέμα από εμένα. Το πολυτεχνείο προσφέρει γνώσεις που όποιος θέλει μπορεί να τις αποκτήσει. Είτε με συνέχιση των σπουδών του στην Ελλάδα, είτε με συνέχιση των σπουδών του στο εξωτερικό. Απορώ γιατί όλη αυτή η φασαρία.

Επίσης δεν σημαίνει ότι με το δίπλωμα έγινες και μηχανικός και ούτε μπορείς να μελετήσεις απευθείας γέφυρα καλωδιακή ή κρεμαστή. Με τον καιρό και από τον προσωπικό αγώνα αμείβεσαι και αναγνωρίζεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν τίθεται θέμα από εμένα. Το πολυτεχνείο προσφέρει γνώσεις που όποιος θέλει μπορεί να τις αποκτήσει. Είτε με συνέχιση των σπουδών του στην Ελλάδα, είτε με συνέχιση των σπουδών του στο εξωτερικό. Απορώ γιατί όλη αυτή η φασαρία.

.

 

pappos θα παρατήρησες ότι την φασαρία δεν την κάνουν οι διπλωματούχοι, άλλοι γκρινιάζουν , και συμφωνώ σε αυτο που γράφεις , λίγο πολύ αυτό έγραψα και σε προηγούμενο post

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω διπλωματούχους που δίνουν κατατακτήριες για το ίδιο αντικείμενο που σπούδασαν (εκτός και αν έχεις κανένα παράδειγμα να μου πεις).

Αν πας πχ από ηλεκτρολόγος -> μηχανολόγος είναι εντελώς διαφορετικό αντικείμενο άρα να αρχίσεις στο 2ο έτος σπουδών είναι λογικότατο.

 

Να έχεις όμως σπουδάσει ηλεκτρολόγος ήδη 4 χρόνια και μετά να σου πουν πως θέλεις άλλα 4 χρόνια για το δίπλωμα πάλι σαν ηλεκτρολόγος είναι αστείο.

Link to comment
Share on other sites

Να έχεις όμως σπουδάσει ηλεκτρολόγος ήδη 4 χρόνια και μετά να σου πουν πως θέλεις άλλα 4 χρόνια για το δίπλωμα πάλι σαν ηλεκτρολόγος είναι αστείο.

 

Σε αυτό θέλει ακαδημαϊκή οργάνωση. Δεν υπάρχει στην Ελλάδα είναι γνωστό. Πρέπει να βρεθεί λύση. Αλλά μην ξεχνάμε ότι η αγορά δεν μπορεί να σηκώσει άλλους μηχανικούς. Κάπως πρέπει να βρεθεί λύση, για να ελαττώσει μερικούς. Μια λύση είναι αυτό με τις κατατακτήριες.

 

Ναι το πολυτεχνείο προσφέρει γνώσεις, αλλά να τις προσφέρει και σωστά ακαδημαϊκά.

Μην κόβει την όρεξη των νέων παιδιών. Και μόνο που περνάς στην σχολή τον πρώτο καιρό σε κοιτάζουν εχθρικά. Αυτά τα τριτοκοσμικά πρέπει να αλλάξουν.

Link to comment
Share on other sites

Chilon δεν συμερίζομαι τις προσβολές προς κανέναν, αν και μερικές φορές έχω βγει εκτός εαυτού κι έχω γράψει διάφορα. Ο πολιτισμένος διάλογος είναι πάντα προς το συμφέρον όλων.

Δεν εκπροσωπώ κανέναν, μόνο τον εαυτό μου, η χρήση του "μας" εννοούσα ότι διάφοροι συνάδελφοι έχουν γράψει προτάσεις που κανένας δεν τις θυμάται

Συνεχίζω

Την φασαρία την δημιουργεί το ΤΕΕ και τα Πολυτεχνεία όταν κάποιος προσπαθεί να εναρμονίσει την εδώ νομοθεσία με την Ευρωπαϊκή και όχι οι πτυχιούχοι που ζητάνε ισότιμη μεταχείριση.

Link to comment
Share on other sites

Αν και θεωρώ ότι το θέμα έχει εξαντληθεί, όποιος ενδιαφέρεται για την συνέχιση της συζήτησης επί της

ουσίας και με τοποθετήσεις που αρμόζουν σε επιστημονική κοινότητα και όχι σε νηπιαγωγείο· η

διαδικασία είναι γνωστή (π.μ.).

Το ίδιο μπορεί να πράξει όποιος επιθυμεί περαιτέρω εξηγήσεις ή έχει διαφωνίες, παράπονα, απορίες.

 

_______________________________________________________________________________________

15-03, 18:00

Κατόπιν σχετικού αιτήματος, το θέμα "ανοίγει".

Η συζήτηση μπορεί να συνεχιστεί, αλλά με εντός θέματος δημοσιεύσεις και ευπρεπή σχόλια.

Link to comment
Share on other sites

Οφείλω πρωτίστως να απαντήσω σε ένα σημείο σχετικά με την λανθασμένη ερμηνεία που δόθηκε στα λεγόμενά μου σε ότι αφορά στους συναδέλφους που έδωσαν κατατακτήριες.

 

Διευκρινίζω λοιπόν. Οι όποιες αναφορές μου ΔΕΝ αφορούς τους συναδέλφους αυτούς, ούτε απαξιώνουν στο ελάχιστο τους κόπους τους. Αντιθέτως, ακριβώς επειδή επέλεξαν και κατάφεραν με υπέρμετρες θυσίες να περάσουν επιτυχώς από ένα απαράδεκτο -κατά τη γνώμη μου- σύστημα συνέχισης των σπουδών τους, -απαγορευτικό για τους πολλούς- τους αξίζουν διπλά συγχαρητήρια. Οι αναφορές μου απευθύνονται σε αυτούς που εσκεμμένα δεν αλλάζουν το σύστημα ούτε το προσαρμόζουν ώστε να είναι ευέλικτο (κατά το πρότυπο των μεταπτυχιακών σπουδών), και εν συνεχεία βγαίνουν, χρησιμοποιώντας τους συναδέλφους αυτούς για δικό τους όφελος προκειμένου να επικροτήσουν το απαρχαιωμένο σύστημα των κατατακτήριων εξετάσεων και να ευλογήσουν τα γένια τους.

 

Οι όποιες αναφορές γίνονται για κάποιους που επιτυχώς τα κατάφεραν ΔΕΝ συνιστούν τον κανόνα αλλά την εξαίρεση. Αυτό όμως δεν αναιρεί στο ελάχιστο ότι το σύστημα είναι σχεδόν απαγορευτικό (με ότι αυτό συνεπάγεται...) για όποιον θέλει να συνεχίσει τις σπουδές του και εργάζεται 10 ώρες την ημέρα από τις 9.00 - 19.00. Επίσης, είναι προκλητικό διότι το εν λόγω σύστημα ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ στους αποφοίτους μηχανικούς των Ελληνικών Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, όταν για όλους τους υπολοίπους πτυχιούχους ισοτίμων σχολών εξωτερικού προβλέποτναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικές διαδικασίες.

Τέλος, επαναλαμβάνω πως εκτιμώ ότι για όποιον εργάζεται με πλήρες ωράριο, η σχεδόν εξ αρχής παρακολούθηση ενός προπτυχιακού προγράμματος τον αναγκάζει συχνά ως πρώτη προτεραιότητα να έχει το πως θα περάσει τα υπόλοιπα 40 μαθήματα για να τελειώνει μια ώρα αρχίτερα. Αυτό άλλωστε ισχύει και για αρκετούς φοιτητές, είτε πολυτεχνείων, είτε ΤΕΙ, είτε οτιδήποτε και δεν συνιστά καμιά προσβολή. Θεωρώ λοιπόν πως κακώς θιχτήκατε μερικοί από τις κοινώς παραδεκτές αλήθειες που όλοι γνωρίζουμε.

 

Αγαπητή Myri δεν μπερδεύω τίποτα. Ούτε μίλησα για σεμιναριακές σπουδές. Για τα μεταπτυχιακά προγράμματα μίλησα που είναι διαρθρωμένα έτσι ώστε όποιος επιθυμεί να μπορει τα παρακολουθήσεις χωρίς να χρειάζεται να τον απολύσουν από τη δουλειά του. Επίσης, άλλο πράγμα ο μαθηματικός που έρχεται στο πολυτεχνείο, και άλλο πράγμα ένας πτυχιούχος μηχανικός απολύτως συναφούς αντικειμένου. Η σύγκριση είναι ατυχής, διότι εδώ μιλάμε για σχολές μηχανικών και όχι για τον οποιοδήποτε. Δηλαδή μιλάμε για πτυχιούχος σχολών ΤΕΙ και ισοτίμων εξωτερικού που αντιστοιχούνται με τις αντίστοιχες πολυτεχνικές. Τους μεν των ΤΕΙ τους βάζουν να κάτσουν άλλα 4 χρόνια στα θρανία και να δώσουν 40 μαθήματα + διπλωματική, τους δε πτυχιούχους ΤΕΙ ισοτίμων σχολών εξωτερικού ή ίσης διάρκειας σπουδών τους αναγνωρίζουν με συνοπτικές διαδικασίες βάζοντας τους να δώσουν μερικά ή και ΚΑΝΕΝΑ μάθημα αν έχουν μεταπτυχιακό. Γιαυτό λέμε ότι το σύστημα των κατατακτήριων είναι απαρχαιωμένο και προκλητικό. Δηλαδή, αν κάποιος είναι πτυχιούχος των ελληνικών ιδρυμάτων (ΤΕΙ) με μεταπτυχιακά ή ακόμα και διδακτορικό, θα τον βάλουμε να ξανακάνει όλο το προπτυχιακό σχεδόν από την αρχή και να σηκώνεται στο πίνακα να λύνει καμιά άσκηση ? .. Εκτιμώ ότι προφανής η ανάγκη κατάργησης του απαράδεκτου αυτού συστήματος και αντικατάστασής του από ειδικούς κύκλους σπουδών για πτυχιούχους μηχανικούς. Αυτό λέω. !

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.