Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ενανθράκωση με διάβρωση


 

Recommended Posts

Οκ αλλα διάβασε και θα δείς τις συνέργειες. Είπαμε συνέργεια!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

μα καλα "πλακα" κανουμε τωρα??? χαχαχχα

 

εδω μιλαμε οτι εχει αστοχησει ο τροπος συναρμογης προκατασκευασμενης πλακας με υποστυλωμα!!!

 

ολα τα αλλα δεν λενε τπτ!!!

 

Αρη ηθελες και ξυλοτυπο ...?????

 

 

edit. ευχαριστως να διαβασω.....

 

αλλα δεν εχει σχεση η καταρρευση με διαβρωση!!! οκ μπορει οι πλακες να χανε χασει οπλισμο. ομως η καταρρευση δεν εχει σχεση!!!!!!

Edited by fear1976
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

να σας προτείνω δύο - τρία άρθρα περισσότερο εμπεριστατωμένα σχετικά με την μηχανική επίδοση διαφόρων κατηγοριών χάλυβα και τον δείκτη ποιότητας χαλύβων πριν και μετά απο διάβρωση..

 

και εγώ θα θελα μια περίληψη αν ήταν εύκολο

 

αλλά αυτό που μετράει αν υπάρχει βέβαια καμια μελέτη για το ποσοστό των αστοχιών που οφείλονται αποδεδειγμένα σε διάβρωση οπλισμού

 

Η προσωπική μου εκτίμηση όπως έχω ξαναπεί είναι πως η συνεισφορά της είναι εξαιρετικά μικρή σε σχέση με τα άλλα που χου με πει εγώ Άρης κλπ

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Γενικώς πάντως αγαπητοί συνάδελφοι παρακαλώ μην μας πετάτε στα μούτρα ένα σωρό δημοσιεύσεις.

Δεν μπορούμε να καθόμαστε να τα διαβάζουμε όλα και ούτε να ασχολούμαστε όλη μέρα με αυτά.

Δεν βοηθάει στην συζήτηση.

Στο τέλος θα μιλάτε και πάλι μόνοι σας.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα για S500s και οχι για S400. Επίσης εαν συγκρίνετε τα διαγράμματα δεν προκύπτει απο πουθενά αυτό αλλα μάλλον δείχνει οτι προσπαθείτε να διατηρήσετε μια ψευδαίσθηση για λόγους που δεν γνωρίζω. Η λογική εφόσον δεν μπορώ ή δεν θέλω να διαβάσω άρθρα και συνεπώς δεν με νοιάζει η διάβρωση είναι τουλάχιστον αντι-επιστημονική.

 

Και μελέτες υπάρχουν και επίσημα κείμενα απο το ΤΕΕ και απο την ΕΕ και απο όλο τον κόσμο που δείχνουν την επίπτωση της διάβρωσης. Το ξαναλέω υπάρχει συνέργεια. Τώρα εαν πιστεύετε οτι είστε οι σούπερ μηχανικοί που μπορείτε να σχεδιάσετε άοπλο κτήριο απο μπετόν το οποίο να αντέχει και στον σεισμό τότε ξεκινήστε την διαδικασία της πατέντας.

 

Είπα οτι το μέτρο ελαστικότητας σταματάει στο 320 διότι μετά μπαίνουμε σε μια ψευδο-πλαστική περιοχή λόγω της εγκοπής και άλλων. Αφου λοιπόν δεν θέλετε να διαβάσετε να το εξηγήσω αναλυτικά. Βεβαιώς η εξήγηση είναι η επιστημονική μου άποψη και δέχομαι κάθε κριτική.

 

Να βάλουμε τις βάσεις.

 

1. Τόσο ο s500s, B500c έχουν μια εξωτερική ζώνη μαρτνενσιτη (ζώνη 1) απο την διαδικασία του Tempcoring, φωτό 1 και μια ζώνη φεριτο-περλίτη (ζώνη 2) στο εσωτερικό φωτό 2. Η ζώνη του μαρτνενσιτη διαφέρει σε πάχος σε σχέση με την συνολική διατομή του οπλισμού μια διαδικασία που έχει να κάνει με μετάδοση θερμότητας όγκων (δεν μπαίνω πιο βαθιά) σε σταθερή για όλους τους όγκους θερμική διεργασία και είναι απο 0.8-1.5mm.

 

2. Στην φωτό 3 βλέπουμε τομή στο επίπεδο φόρτισης (αξονική) A χωρίς διάβρωση και Β με διάβρωση λόγω χλωριόντων. Στο Β βλέπουμε μια τυχηματική κατανομή γεωμετρίας εξαχνώσεων που είναι φυσιολογική αφού η δυναμικότητα (dFe2+/dt, t is time) των ανόδων της διαφέρει. Στο Γ βλέπουμε οτι η εξάχνωση δημιουργεί μια κατανομή συγκέντρωσης τάσεων με την φόρτιση. Ας πούμε οτι στα 300MPa τάση υπάρχει διαρροή του υλικού Mises (ζώνη 1) που λόγω γεωμετρίας (πάχος μαρτνενσιτη) επηρεάζει και την ζώνη 2. Με λίγα λόγια στο Δ έχουμε 2 plateau. Ενα του μαρτνενσιτη υψηλοτερο και ενα χαμηλότερο της ζώνης 2. Δεν θα μπώ σε περαιτέρω εδώ διότι θα χαθεί η μπάλα (δημιουργία backstress, residual stress, etc). παρολάυτα ενα κομμάτι της ζώνης 2 παραμένει να φορτίζετε ελαστικά. Εχουμε δηλαδή μια πλαστική περιοχή που παλευει να ισορροπήσει με μια ελαστική. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η φαινόμενη καταστατική εξίσωση του υλικού να αλλάζει (using just a simple rule of mixtures) και η ελαστική γραμμή να αλλάζει γωνία.

post-25466-0-85228900-1328695801_thumb.jpg

post-25466-0-16898000-1328695813_thumb.jpg

post-25466-0-62073600-1328695821_thumb.jpg

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

θα παρακαλουσα παρα πολυ να μας πειτε στην μελετη που αναρτησατε για το parking

που γραφει ως συμπερασμα οτι η καταρρευση επηλθε ως αποτέλεσμα της διαβρωσης του οπλισμου (την οποια δεν αμφισβητει κανεις)

 

το ολο θεμα μου θυμιζει κουβεντα ιατρικη περι καπνισματος και καρκινου.

 

ναι μεν το καπνισμα ειναι παραγοντας εμφανισης αλλα απο κει και περα δεν σημαινει οτι οποιος καπνιζει εμφανιζει, και οτι οποιος δεν καπνιζει δεν θα εμφανισει.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Η λογική εφόσον δεν μπορώ ή δεν θέλω να διαβάσω άρθρα και συνεπώς δεν με νοιάζει η διάβρωση είναι τουλάχιστον αντι-επιστημονική.

 

αυτό είπα? σου είπα ανέβασε τα ροδόπουλε να τα διαβάσουμε, οπότε άσε τις παρόλες

 

 

Και μελέτες υπάρχουν και επίσημα κείμενα απο το ΤΕΕ και απο την ΕΕ και απο όλο τον κόσμο που δείχνουν την επίπτωση της διάβρωσης

 

 

 

ναι, το τεε περιμέναμε να μας πει. αρκεί και η κοινή λογική για να το αντιληφθεί αυτό. και που είπε κάποιος ότι με τη διάβρωση δεν τρέχει τίποτα?

 

[συνεχίζεται σε λίγο γιατί έχω δουλειά................]

Edited by sovatzou
Link to comment
Share on other sites

Κανένας δεν διαφωνεί σε αυτό. Αλλα να το πω διαφορετικά έχει καλύτερη περίσφιξη και απόκριση στον σεισμό με τσέρκια ανα 10 αντί ανα 60? Εχεις. Θα πέσει μόνο απο τα τσέρκια? ΟΧΙ 100% αλλα θα επηρεάσει διαφορετικά κάθε κτήριο. Πάμε τώρα στην διάβρωση. Εχω τσέρκια που είναι διαβρωμένα και δεν λειτουργούν, έχω οπλισμό που έχει χάσει συνάφεια 30%, έχω αλλαγή μηχανικών ιδιοτήτων, κλπ. Θα πέσει απο διάβρωση? ΟΧΙ 100% αλλα θα του αλλάξει ανάλογα το κτήριο την απόκριση.

 

Παρολαυτά σαν μηχανικός θα πρέπει να αφήνω τα τσέρκια ανα 60? ΟΧΙ. Θα πρέπει να αφήνω την διάβρωση?ΟΧΙ. Γιατί διότι πολύ απλά επειδή δεν είμαι Θεός αλλα μηχανικός και θα πρέπει να είμαι συντηρητικός.

 

να το πώ διαφορετικά, Εαν έχτιζα ένα παραθαλάσσιο για την πάρτη μου θα έλεγα στον ΠΜ τα εξής απλά. Το σκυρόδεμα δικό μου απο πλευράς σύνθεσης απο εσένα θέλω να το σχεδιάσεις έτσι ώστε τα κρίσιμα στοιχεία να μην είναι τα εξωτερικά αλλα μόνο τα εσωτερικά. Τα εξωτερικά έτσι ώστε να βλέπει η μικρή τους πλευρά την έκθεση, να αυξήσεις το μήκος αγκύρωσης, να βάλεις και γάντζους, δεν θέλω συγκολλήσεις όλα με το χέρι, το σύρμα όχι απλό σύρμα αλλα ειδικό να μην κάνει γαλβανικό, 5 πόντους επικάλυψη με αποστατήρες σκυροδέματος και οχι πλαστικούς, θα πληρώσω και αυτοσυμπυκνούμενο στα εξωτερικά υποστυλώματα και δοκάρια, κλπ. Θα βάλω και ειδική βαφή, πρόσμικτα στεγάνωσης. Γιατί? διότι ξέρω οτι υπάρχει πρόβλημα. Για την πάρτη μου.

 

Ας βάλει τα άρθρα ο Αποστολόπουλος.

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

Θα πέσει μόνο απο τα τσέρκια? ΟΧΙ 100%

 

ναι, κατά 90%. αφήνω ένα 10% γιατί πιστεύω στα θαύματα

 

Ας βάλει τα άρθρα ο Αποστολόπουλος.

 

σιγά μην σας παρακαλέσουμε κιόλας

 

ροδόπουλε πάρ' το χαμπάρι. τραβούσες s400

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

sovatzou

 

 

τραβούσα S500s και στο λέω επειδή το τράβηξα εγώ και όχι εσύ. Και τράβηξα 18 δοκίμια και βρήκα μαρτενσιτη που δεν είχε ο 400. Θες να με τρελάνεις?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.