Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Ενανθράκωση με διάβρωση


 

Recommended Posts

Μην με προκαλείτε.

Θα το πω πολύ απλά. Ροδόπουλε εσύ ήσουν έξω και μπορείς να το επιβεβαιώσεις.

Στο Ελλαδιστάν αν είσαι καλός θα σε φοβηθούν και δεν θα σε βοηθήσουν. Έξω αν δουν ότι είσαι καλός θα σε βοηθήσουν και θα σε στηρίξουν.

Τα υπόλοιπα απλά για να υπάρχουν...

 

Τα παιδια του ομως δεν θα χτισουν για τον φτωχο πελατη.

Αυτό δεν έχει σχέση με τα ακαδημαϊκά.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,3k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

συμφωνω αλλα υπάρχει και το michanikos.gr!!!!!!!. Μπορει τελικά κατι να κερδισουμε. Να εισαι καλα.

Link to comment
Share on other sites

Ροδόπουλε δεν έχω τίποτα μαζί σου. Είμαι από αυτούς που σε υποστηρίζουν και σέβομαι αυτό που κάνεις (απλόχερα όλες τις γνώσεις σου).

Link to comment
Share on other sites

Τα ποστ θα σβηστουν ή θα μεταφερθουν σε νεο τοπικ...Οποτε συνεχιζω

 

 

Εχει σχεση συναδελφε....Γτ το πανεπιστημιο διδασκει μελλοντικους επαγγελματιες-επιστημονες όχι μονο ακαδημαικους... Αρα ανταποκρινεται στη πραγματικοτητα και στις απαιτησεις της χωρας ... Φανταζεσαι ενα πανεπιστημιο στην Αφρικη να πληρωνε λεφτα για ερευνα πανω στα ΙΩΠ ενω οι ανθρωποι χτιζουν με καλαμια???

 

Δεν ειναι ολα τα εγοστασια ΦΕΡΡΑΡΙ ή ολα ΛΑΝΤΑ....

 

Αν θες να προχωρησεις υπαρχουν επιλογες....

 

Οσο για τις γνωσεις, ναι ειναι καποιοι που τις κρατανε για την παρτη τους....αλλα δεν ειναι μονο αυτοι...Δεν νομιζω να εχεις ορεξη για γνωση και να μην την βρεις...

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω. Προφανως δεν εχεις τιποτα μαζι μου αλλα προσπαθω να διατηρησω εστω και ενα ελαχιστο σεβασμο για το Ελληνικο Πανεπιστημιο. Ξερεις εαν χαθει και αυτο

 

Η γενεαλογία της πολιτικής είναι συνεχής και γνησία κατά τους προγόνους. Η αργία εγέννησε την πενίαν. Η πενία έτεκε την πείναν. Η πείνα παρήγαγε την όρεξιν. Η όρεξις εγέννησεν την αυθαιρεσίαν. Η αυθαιρεσία εγέννησε την ληστείαν. Η ληστεία εγέννησε την πολιτικήν. Ιδού η αυθεντική καταγωγή του τέρατος τούτου. Τότε και τώρα, πάντοτε η αυτή. Τότε δια της βίας, τώρα δια του δόλου... και δια της βίας.

Link to comment
Share on other sites

Αρα ανταποκρινεται στη πραγματικοτητα και στις απαιτησεις της χωρας
Τις απαιτήσεις της χώρας τις διαμορφώνουν οι πολιτικοί. (και γνωρίζεις πολύ καλά τις θέσεις για αυτούς τους γελοίους !!!)

 

Δεν είσαι επαγγελματίας. Θα γίνεις, ΘΑ, αν το επιλέξεις εσύ. Δεν βγαίνεις από την σχολή επαγγελματίας. Ακαδημαϊκός βγαίνεις.

 

σεβασμο για το Ελληνικο Πανεπιστημιο

 

Προσωπικά τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν τα σέβομαι ούτε τα έχω σε εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

Με τη λογικη τη δικη σου θα επρεπε ολα τα ιδρυματα να ειναι ΜΙΤ..

 

Δεν ευλογαω τα γενεια μου, ουτε λεω οτι γ@#$ και δερνουμε...Εχεις τις βασεις αν θες περισσοτερα εχεις επιλογες...Τωρα αν κατακρινεις τη λειτουργια των ιδρυματων , μαζι σου...αλλα στο χερι ολων μας ειναι-ηταν να αλλαξει..

Link to comment
Share on other sites

Μου πηρε 10 χρονια απο λεκτορας να καταλάβω οτι ειμαι ο πιο απλος ανθρωπος και οτι η γνωση μου ειναι για να δινει χαρα, ηρεμια και ασφαλεια. Ξερεις ποσες φορες μου ειπανε γιατι δεν παιρνεις τα τριπλασια για την δουλεια σου? Απαντησα πολυ απλα γιατι η δουλεια μου δεν αξιζει τα τριπλασια. Ο νοων νοειτω

Link to comment
Share on other sites

Είμαι απόλυτα σύμφωνος μαζί σου. Δεν αντιλέγω σε τίποτα από τα παραπάνω. Το θέμα όμως δεν είναι εκεί σε έναν Ροδόπουλο. Γιατί το ίδρυμα δεν είναι όλοι Ροδόπουλοι. Αν ήτανε όλοι Ροδόπουλοι και με το σκεπτικό το δικό σου το ΜΙΤ και το κάθε ΜΙΤ θα το είχαμε να μας κατασκευάζει lego.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το θέμα ξέφυγε...ή μπορεί και όχι (διάβρωση)...

 

Καλό είναι ένα θέμα σύγκρισης Ελληνικών και Ξένων Πολυτεχνείων, δύσκολο όμως, έχει πολύ συζήτηση.

 

Από κάποιον που τέλειωσε ΕΜΠ και πήγε για μεταπτυχιακό έξω:

 

1. Στο ΕΜΠ συνάντησα πολύ καλούς καθηγητές (καλούς και σαν ανθρώπους και σαν ερευνητές). Μερικοί βέβαια ενδιαφερόντουσαν πιο πολύ για το κόμμα ή για τα γραφεία τους παρά για το μάθημα, αλλά αυτοί ήταν σαφώς οι εξαιρέσεις. Σαν μονάδες τους θεωρώ ισάξιους, αν όχι πιο καλούς από αυτούς που γνώρισα έξω. Το διαφορετικό έξω είναι ότι τα άτομα συνεργάζονται και φτιάχνουν ομάδες...Ομάδα καθηγητών στο ΕΜΠ δεν συνάντησα.

 

2. Το μεγάλο κόλλημα που μου έχει μείνει στο ΕΜΠ είναι με τη βιβλιοθήκη...Θυμάμαι να πηγαίνω και να είναι "κλειστόν λόγω απεργίας". Θυμάμαι να είναι κλειστή τα ΣΚ, να κλείνει κατά τις 18:00 κτλ. Αυτά δεν παίζουν έξω, η βιβλιοθήκη ήταν ανοιχτή, πολλές φορές 24ωρο...Όσοι έχουν ασχοληθεί, ξέρουν ότι η συλλογή της είναι επιεικώς απαράδεκτη, πολύ μικρή...Ο αδαής θα έλεγε ότι δεν αγοράζουν πολλά βιβλία γιατί δεν υπάρχουν λεφτά. Κι εγώ το ίδιο έλεγα, μέχρι που είδα σε μια λίστα με αγορές τα βιβλία που διαφήμιζε παλιά το Αlter...

 

3. Για αίθουσα υπολογιστών ούτε συζήτηση. Στο ΕΜΠ, μετά το 2000, έφτιαξαν αρκετές, άρτια εξοπλισμένες, στελεχωμένες με κόσμο που πάλι μέρα παρά μέρα έκανε απεργία. Γενικά έκλειναν πάλι κατά τις 18:00, αν δεν έφευγε ο "υπεύθυνος" νωρίτερα...Έξω έβρισκα υπολογιστή όποτε ήθελα και σίγουρα, το όλο εγχείρημα τους είχε κοστίσει φτηνότερα.

 

4. Οι εγκαταστάσεις του ΕΜΠ (σε αριθμό, έκταση, εξοπλισμό κτλ) υπάρχουν σε ελάχιστα πανεπιστήμια του εξωτερικού. Στο εξωτερικό όμως, οι όποιες εγκαταστάσεις είναι ανοικτές, δεν κλείνουν στις 18:00, δεν κλείνουν τα ΣΚ, δεν κλείνουν από απεργίες...

 

5. Από τα ανωτέρω και άλλα πολλά, έχω την άποψη ότι τα ποσά που δαπανούνται για την παιδεία, όχι μόνο δεν πρέπει να αυξηθούν, πρέπει να ελαττωθούν...Χρειάζεται όμως έλεγχος για το που πάνε...Δεν είναι δυνατό να φτιάχνεις εγκαταστάσεις εκατομμυρίων και να της έχεις κλειστές...Τα λεφτά πρέπει να ξοδεύονται με λογική...

 

6. Τελειώνοντας τις σπουδές, δεν βγήκα ούτε επαγγελματίας, ούτε ακαδημαϊκός. Βγήκα με τον τίτλο του μηχανικού, γνωρίζοντας κάποιες θεωρίες και λίγα όσον αφορά την πρακτική εφαρμογή αυτών. Αυτός ήταν και ο σκοπός...Στη δουλειά μου προσπαθώ να εφαρμόσω αυτές τις θεωρείες σε πρακτικά προβλήματα. Και σπάνια λέω το ανόητο κλισέ "άλλο η πράξη άλλο η θεωρία". Η μεγαλύτερη διαφορά των δύο είναι ότι για να εφαρμόσεις στην πράξη μια θεωρία πρέπει (α) να ξέρεις ότι υπάρχει και (β) να την έχεις καταλάβει.

 

7. Συστήνω ανεπιφύλακτα το πέρασμα από εξωτερικό...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.