Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υπολογισμός αγωγού ύδρευσης


ctsivel

Recommended Posts

Συνάδελφοι όποιος γνωρίζει τι να κάνω ή αν έχει κάποιο σχετικό πρόγραμμα ας απαντήσει.π.χ. έχω μία γεώτρηση και θέλω να μεταφέρω νερό με παροχή 150 κυβικών ανά ώρα.Θέλω να βρώ διατομή αγωγού και σε τι ατμόσφαιρες λάστιχο ,επίσης αν και που θα μπούν εκτονωτικές βαλβίδες

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 29
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Θα είναι καταθλιπτικός ο αγωγός; Θα χρησιμοποιήσεις αντλία;

 

Μια απλή επίλυση κλειστού αγωγού κάνε, διαβάζοντας τα πιο απλά βιβλία της σχολής σου...

Link to comment
Share on other sites

Θα ξεκινάει από γεώτρηση και θα διανύει 7500 km περίπου.θα είναι από πολυαιθυλένιο 3 γενιάς

και κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει τηλεσκοπικός δηλ με διάφορες διατομές.Αυτά θέλω να υπολογίσω καθώς και πίεση λειτουργίας.Σε υπολογισμό που κάνω θέλω να κατεβάσω 150 κυβικά ανά ώρα,βρίσκω διατομή Φ315 στην αρχή.αλλά δεν μπορώ να υπολογίσω μετά απο 1000 μέτρα τη διατομή εκεί θέλω βοήθεια καθώς αλλάζει το υψόμετρο ,άρα και η πίεση και πόσο είναι αυτή:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Να κάνω μία ερώτηση; Πως κάνουμε υπολογισμό παροχής σωλήνα Φ90 κ πίεση 4 bar; Υπάρχουν κάποιοι εμπειρικοί κανόνες γενικά ξέρω αλλά υπάρχει κάποιος πιο συγκεκριμένος τύπος για τέτοιους υπολογισμούς;

 

Thnx.

Link to comment
Share on other sites

Η κλασική μέθοδος στην ύδρευση είναι κατά Darcy – Weisbach.

Υπολογίζεις τις απώλειες κατά Darcy – Weisbach, αφού βρεις με επαναληπτική μέθοδο, βάσει Colebrook και αριθμού Reynolds τον συντελεστή απωλειών. Αν δεν θέλεις να μπλέκεις (και αφού μάλλον αγνοείς την τραχύτητα) κάνεις χρήση των διαγραμμάτων moody του κατασκευαστή. Ας πούμε η Trastic τα έχει ανεβάσει στο δίκτυο...

Link to comment
Share on other sites

Για να αποφύγεις αντλία με υπερβολικά μεγάλο μανομετρικό στην αρχή, που συνεπάγεται μεγάλες τριβές και μεγαλύτερο σωλήνα, εμπειρικά προτείνω να προσθέσεις ένα ή δύο booster στη διάρκεια της διαδρομής.

Link to comment
Share on other sites

Αντι για μια μονο αρχική αντλία, τοποθετούμε 2 ή περισσότερες κατα μήκος της διαδρομής για να ενισχύσουμε τη πίεση και να μην εχουμε στην αρχή υπερβολικές τριβές λόγω μεγάλης πίεσης.

Link to comment
Share on other sites

να μην εχουμε στην αρχή υπερβολικές τριβές λόγω μεγάλης πίεσης.

 

Πώς μπορούμε να έχουμε αύξηση τριβών από μεγάλη πίεση;

Link to comment
Share on other sites

Για να υπολογίσεις τον αγωγό πρέπει να ξέρεις την αρχική πίεση, την παροχή,την διαδρομή που θα ακολουθήσει, το συνολικό μήκος του το υλικό την υψομετρική διαφορά και την απαιτούμενη πίεση ή τις απαιτούμενες πιέσεις στα σημεία λήψης.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.