Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Τμηματική ηλεκτροδότηση έργου


Recommended Posts

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους.

Ονομάζομαι Φωτεινή, είμαι τεχνολόγος μηχανικός έργων υποδομής και έχω το εξής πρόβλημα που θα ήθελα τα φώτα σας.

Ο σύζυγός μου έχει εξ αδιαιρέτου με τον αδελφό του ένα αγροτεμάχιο (εκτός σχεδίου) 5.150μ2 και το έδωσε αντιπαροχή. Ο εργολάβος ολοκλήρωσε τους μέχρι τα επιχρίσματα και τις 4 μεζονέτες (2 δικές του και 2 δικές μας) και συνεχίζει μόνο τα δικά μας. Όταν θα έρθει η ώρα να μας παραδόσει τις κατοικίες θα μπορέσει να σπάσει στα δύο τη θεώρηση της αδείας για ρεύμα, νερό κλπ; Δηλαδή να "κλείσει" τα δικά μας και να μείνουν τα δικά του να τα ολοκληρώσει όταν και άμα μπορέσει;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας και εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Φωτεινή, θα μπορέσει. Κατ΄αρχάς θα πέπει να θεωρήσει την ιοκοδομική άδεια, για τις κατοικίες που έχουν ολοκληρωθεί. Θα προσκομίσει στην εφορία τα τιμολόγια (βάσει του Τελικού Πίνακα του Ε.Κ.Κ.Ο.) για ολόκληρο το έργο, μέχρι και τα επιχρίσματα και για το τμήμα της αντιπαροχής, θα προσκομίσει τα τιμολόγια (αναλογικά), για τις υπόλοιπες εργασίες. Θα ηλεκτροδοτηθούν οι δικές σας κατοικίες και όταν ολοκληρώσει τα δικά του θα προσκομίσει τα υπόλοιπα τιμολόγια που αντιστοιχούν στα δικά του.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντησή σου.

Προβληματίζομαι όμως και για το δικό του τμήμα, που θα είναι ημιτελές και με την κατάσταση που επικρατεί μπορεί να μην ολοκληρωθεί σε λογικό χρονικό διάστημα.

Μπορούμε να "απαιτήσουμε" την ολοκλήρωσή του ως οικοπεδούχοι ή δεν μας πέφτει λόγος αφού θα μας έχει παραδόσει τα δικά μας;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να "απαιτήσεις" μόνο ότι αναγράφεται στο εργολαβικό προσύμφωνο και τίποτε άλλο.

Link to comment
Share on other sites