Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Οικοδομησιμότητα σε οικόπεδο χωρίς πρόσωπο


Recommended Posts

Καλησπέρα,

είμαι νέα μηχανικός και υπάρχουν κάποια θέματα που δεν κατέχω και δεν κατανοώ με ακρίβεια, γι΄αυτό και ζητώ τη βοήθειά σας. Καλούμαι να αποτυπώσω ένα οικόπεδο 343,80 τ.μ. σε έναν οικισμό προ του 1923 <2000 κατοίκων. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι δεν ξέρω εάν το οικόπεδο είναι οικοδομήσιμο, καθώς δεν έχει πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο. Υπάρχει δρόμος που φτάνει το οικόπεδο, αλλά δεν εφάπτεται στην πλευρά του οικοπέδου. Στο οικόπεδο υπάρχει μια διώροφη οικία για την οποία έχω μια άδεια του '78 που αφορά στην προσθήκη κατ' επέκταση υπογείου. Το τοπογραφικό της αδείας ψευδώς αποτυπώνει έναν αγροτικό δρόμο να εφάπτεται σε όλη την πλευρά της εισόδου. Στο τοπογραφικό αυτό βασίζεται το συμβόλαιο γονικής παροχής που έγινε το '85 και δηλώνει το οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο. Εγώ στο νέο τοπογραφικό που μου ζητάνε, όπου έχω αποτυπώσει τον πραγματικό δρόμο που δεν εφάπτεται, απλά φτάνει στο οικόπεδο, τί πρέπει να δηλώσω? Το οικόπεδό μου είναι ή δεν είναι οικοδομήσιμο?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

ο δρόμος που φτάνει στο οικόπεδο είναι 4,0 μ πλάτος? ρωτάω γιατί η πολεοδομία της περιοχής μου δέχεται (προκειμένου να δώσει λύση) σε τέτοια οικόπεδα εντός παλιών οικισμών ότι εαν ο δρόμος που τερματίζει σε αυτά είναι πλάτους 4,0 μ τότε είναι αρτια κατα παρεκκλιση. θεωρει δηλαδή τα 4,0 μ του δρόμου που τερματίζει σε αυτά ώς επαφή του οικοπέδου σε μία πλευρά του με κοινοχρηστο χώρο, λογικό αφού δεν έχω συναντησει κανένα τετράγωνο οικόπεδο σε οικισμό προ του 1923, όλα είναι πολυγωνικής μορφής άρα και η απόληξη του δρόμου είναι μία από τις πλευρές του ακανόνιστου οικοπέδου.

Link to comment
Share on other sites

jiggerman ευχαριστώ για την απάντηση