Pappos Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Στην Γαλλία και την Ελβετία είναι γεμάτο από σαμαράκια γιατί πολύ απλά εκεί οι οδηγοί τηρούν τα όρια ταχύτητας (όπως και στην Γερμανία). Αν πηγαίνεις σε ένα δρόμο που λέει με 30, εσύ πηγαίνεις με 80 καλά να πάθεις. Και εσύ και το αμάξι σου. Απλά πράματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erling Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Ο ΚΟΚ λέει: Mέτρα ρύθμισης oδικής κυκλoφoρίας 5. Σε οδούς, στις οποίες για ειδικούς λόγους επιβάλλεται η αναγκαστική μείωση της ταχύτητας των οχημάτων ή ο περιορισμός της κυκλοφορίας τους, μπορεί να ορίζεται, με απόφαση του οικείου Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου, η δημιουργία ειδικών διαμορφώσεων του οδοστρώματος ή η τοποθέτηση κινητών εμποδίων. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων καθορίζονται οι κατηγορίες των οδών στις οποίες επιτρέπεται η δημιουργία των ως άνω διαμορφώσεων ή η τοποθέτηση κινητών εμποδίων, οι προϋποθέσεις δημιουργίας ή τοποθέτησής τους, οι προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και η ειδική σήμανση που πρέπει να εφαρμόζεται, κατά περίπτωση. Εκείνος που παραβαίνει την παραπάνω υπουργική απόφαση τιμωρείται με φυλάκιση από έναν (1) έως έξι (6) μήνες και χρηματική ποινή από χίλια (1.000,00) έως δέκα χιλιάδες (10.000,00) ευρώ. Με τις ίδιες ποινικές κυρώσεις τιμωρείται και εκείνος που δημιουργεί ειδική διαμόρφωση ή τοποθετεί κινητά εμπόδια πριν από την έκδοση της υπουργικής αποφάσεως. Και η νομοθεσία της ΔΜΕΟ που ανέφερε παραπάνω ο Gousgounis, απαγορεύεις σε δρόμους που κινούνται ΜΜΜ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHRIS_M Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 'Εχω την εντύπωση ότι τα σαμαράκια επιτρέπονται υπό προϋποθέσεις και μόνο μετά από τη σύνταξη μελέτης οδικής ασφάλειας. Σε κάθε περίπτωση η κατασκευή τους πρέπει να ακολουθεί συγκεκριμένα πρότυπα. Αντιγράφω από Αποφ. ΥΠΕΧΩΔΕ ΔΜΕΟ/ε/οικ/690/02.11.92 Την σκοπιμότητα εφαρμογής των ''σαμαριών'' θα κρίνει κάθε φορά , μετά από μελέτη οδικής ασφάλειας (ανάλυση ατυχημάτων που έγιναν στην περιοχή και τις συνορεύουσες ζώνες), η αρμόδια Υπηρεσία, όπως αυτή καθορίζεται στο αντίστοιχο άρθρο του ΚΟΚ (άρθρο 10), με δεδομένο ότι συντρέχουν για την οδό οπωσδήποτε οι παρακάτω προυποθέσεις : α. Εξυπηρετεί αποκλειστικά τοπική και όχι διαμπερή κυκλοφορία οχημάτων. β. Δεν δέχεται συχνή κυκλοφορία φορτηγών , λεωφορείων , οχημάτων που εξυπηρετούν μονάδες άμεσης επέμβασης (νοσοκομειακών , πυροβεστικών κ.λπ.). γ. Εμφανίζει κυκλοφοριακό φόρτο μικρότερο από 30 οχήματα/ώρα. δ. Μπορεί να δεχθεί εφαρμογή ανώτατου ορίου ταχύτητας κίνησης των οχημάτων 30 χλμ/ώρα χωρίς να δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erling Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Σωστά και με το ΦΕΚ B 1720/19.8.2009 αποφασίστηκε η εφαρμογή της σύμφωνα με τα άρθρο 52 και 109 του Κ.Ο.Κ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEaosRGzKxO6XdtvSoClrL8zS83ZvoDVVTnMRVjyfnPUeJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Pu3hxZzkOTz5qZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtclzsvv-mz3eGxrBecxFHeMIH_d11HEIv47Ec1v8h-3I Β1.3 Τύποι υπερυψωμένων λωρίδων σε οδοστρώματα ('σαμαράκια'). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now