Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Νομιμοποίηση αγροτικής αποθήκης εκτός σχεδίου


MarKanELE

Recommended Posts

Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός και έχω έναν υποψήφιο ενδιαφερόμενο για εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος στη στέγη αγροτικής αποθήκης.

 

Η αποθήκη είναι περίπου 280τ.μ.. Βρίσκεται σε αγροτεμάχιο περίπου 40 στρέμματα. Χρησιμοποιείται για αποθήκευση τριφυλλιού και φύλαξη γεωργικών μηχανημάτων. Στη μία γωνία, εντός της αποθήκης, υπάρχει διαμορφωμένο "σπιτάκι" περίπου 30τ.μ., με ένα δωμάτιο, λουτρό και κουζινίτσα (το χρησιμοποιούν στα διαλείματα των αγροτικών εργασιών).

Χτίστηκε μάλλον το 1995 (προηγουμένως υπήρχε μια πλίθινη αποθήκη, πολύ μικρότερη, στην ίδια θέση, καθώς και ένα μαντρί, που τώρα έχουν γκρεμιστεί). Το μαντρί είχε ηλεκτροδοτηθεί, οπότε όταν χτίστηκε η νέα αποθήκη, "κληρονόμησε" τη σύνδεση της ΔΕΗ.

 

Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει οικοδομική άδεια (οπότε δεν μπορώ να πάρω και άδεια εργασιών μικρής κλίμακας που απαιτείται για τα φωτοβολταϊκά). Ο ιδιοκτήτης λέει ότι δεν ενδιαφέρεται να νομιμοποιήσει την αποθήκη (που βρίσκεται στη μέση του πουθενά), εκτός αν τον συμφέρει για να γίνει η επένδυση με τα φωτοβολταϊκά.

 

Διαβάζοντας εν συντομία παρόμοια θέματα, καταλαβαίνω ότι πρέπει να γίνει (1) εξαίρεση από κατεδάφιση (2) νομιμοποίηση;

 

Μπορείτε να μου δώσετε κάποια κατεύθυνση ή/και εκτίμηση κόστους, ώστε να καταλάβω λίγο τη διαδικασία και να πάω προετοιμασμένη στον πολιτικό μηχανικό που συνεργάζομαι;

 

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν έλεγξε αν μπορεί να νομιμοποιηθεί. Είσαι εντάξει από θέμα αποστάσεων, κάλυψης, δόμησης κλπ; Αν ήθελες να βγάλεις σήμερα μια άδεια ανέγερσης αυτής της αποθήκης θα δικαιούσουν;

Επειδή είσαι εκτός σχεδίου και δε μου έχει τύχει ανάλογη περίπτωση, για να κάνεις κοστολόγηση μίλα με την Πολεοδομία και ρώτα τι μελέτες απαιτούνται για την εξαίρεση κατεδάφισης και νομιμοποίησης ώστε να είσαι σίγουρη οτι δεν θα σου προκύψει κάτι μετά.