Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
kostassid

Έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας

Recommended Posts

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΠ 38283-ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΗΣΗΣ (17-9-13) ΗΡΑΚΛΕΙΟ (2).pdf

 

Κατερίνα

βάσει αυτής έκανα όσα αναφέρω στο παραπάνω μήνυμα μου

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έκανες ενημέρωση του φακέλου της οικοδομικής άδειαςδηλαδή.

Δεν κατάλαβα που διαφωνούμε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

KANA,

 

τόσο στην περίπτωση που διεκπεραίωσα πριν 2 χρονια όσο και στην τωρινή, συζητάω για αλλαγή χρήσης που γίνεται τώρα. Δεν έχει γίνει αυθαίρετα, επιδιώκω να γίνει νόμιμα - όπως νόμιμα έγινε και εκείνη προ 2ετιας που περιέγραψα στο τελευταίο ποστ μου.

 

danaikaterina, στην ΕΕΜΚ περα απο τον τιτλο που εγραφα αυτο που σου ειπα, οι εργασιες ηταν εσωτερικη διαρρυθμισεις και αλλαγη κουφωματων στις ιδιες θεσεις (ιθ και ιστ εργασιες απο τη λιστα). Και προσκομισα κατοψη που θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει για ενημερωση φακελου, αλλα δε την εκανα - δε ξερω αν εγινε ενδουπηρεσιακα, αλλα εγω δεν εκανα καν αιτηση για αυτο).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και προσκομισα κατοψη που θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει για ενημερωση φακελου, αλλα δε την εκανα - δε ξερω αν εγινε ενδουπηρεσιακα, αλλα εγω δεν εκανα καν αιτηση για αυτο).

 

Ίσως να έγινε αυτό τι να πω..

Πάντως κατάλαβες που έγκειται η διαφωνία μου.

 

Εσύ όπως και να χει θα ακολουθήσεις τις οδηγίες της αρμόδιας ΥΔΟΜ.

Με εφορεία νεωτέρων δεν θα χεις πρόβλημα όπως σου είπα αφού δεν πειράζεις τις όψεις.

Υπάρχει διαδικαστικό πρόβλημα όμως αυτή τη στιγμή με την έκδοση ΕΕΜΚ εφόσον η παλιά καταργήθηκε (αρ.51) και δεν υπάρχουν οδηγίες και έντυπο σύμφωνο με το νέο νόμο. Όπως αναφέρουν και άλλοι συνάδελφοι οι ΥΔΟΜ τηρούν στάση αναμονής. Οπότε κι εμείς αναμένουμε...

Edited by danaikaterina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατερίνα

δεν είπα πουθενά ότι διαφωνούμε

 

Απλά παλιά με την εγκύκλιο που ανάρτησα σε δηλωμένο αυθαίρετο με Ο.Α κατάστημα 

-λόγω υπέρβασης ύψους της Ο.Α προ του 1988 δηλαδή χωρίς Πυρ/κή μελέτη

πρώτα μπορούσες να κάνεις εσωτερικές αλλαγές με Ε.Ε.Μ.Κ, μετά να ενημερώσεις το φάκελο

(μόνο για τις εσωτερικές αλλαγές) 

και κατόπιν να εκδώσεις βεβαίωση αλλαγής χρήσης σε κατάστημα Υ.Ε

(που στην ουσία αποτελούσε αλλαγή χρήσης)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην περίπτωση 25 (φούρνοι, τζάκια, εστίες): αν έχουμε κατασκευή σε εξώστη έχετε εικόνα για το πώς τεκμαίρεται το ότι δεν επηρεάζεται η στατική επάρκεια του κτιρίου; ΜΣΕ, τεχνική έκθεση - υπεύθυνη δήλωση, κάτι άλλο;

απαιτείται συναίνεση όλων των συνιδιοκτητών;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα, αυθαιρετο ακινητο που τακτοποιηθηκε ολο με 4178/13

μπορει να εκδοθει ΕΕΜΚ γι εργασιες??

Edited by Πάνος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εάν δεν προσαυξάνεται ο όγκος του τακτοποιημένου, ναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσπάθησα να καταθέσω μικρής κλίμακας για την τροποποίηση διαστάσεων εξωτερικών κουφωμάτων στην πολεοδομία του Αιγάλεω.

Μου τη γύρισαν πίσω γιατί λέει εκκρεμεί υπουργική απόφαση που θα καθορίζει το νέο έντυπο.

Έχω την εντύπωση ότι σε άλλες πολεοδομίες το δέχονται.

 

Το έχει αντιμετωπίσει άλλος συνάδερφος?

Share this post


Link to post
Share on other sites

*** ΠΡΟΣΟΧΗ: Κατά  το άρθρο 51  Ν.4495/2017,ΦΕΚ Α 167/3.11.2017:
" Μετά την έκδοση της υπουργικής απόφασης που ορίζεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 33 του παρόντος καταργούνται

α] τα άρθρα 1 έως και 8 του ν. 4030/2011, εκτός από την παρ. 6 του άρθρου 2α του ν. 4030/2011,

β] η παρ. 5 του άρθρου 20 του ν. 4258/2014

και γ]  το άρθρο 4 του ν. 4067/2012 πλην των παραγράφων 2, 3 και 5 αυτού,

οι οποίες καταργούνται από την έναρξη ισχύος του παρόντος".

 

 

ν 4495, Αρθρο 33
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες

1. Η διαδικασία υποβολής, ελέγχου και έκδοσης των πράξεων εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών του άρθρου 31, καθώς και της γνωστοποίησης εκτέλεσης πρόσθετων εργασιών διενεργείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.

Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας καθορίζονται:

α) η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής των κατά περίπτωση δικαιολογητικών και στοιχείων της παραγράφου 1 του άρθρου 40 και της παραγράφου 1 του άρθρου 41, καθώς και οι τεχνικές προδιαγραφές των ηλεκτρονικών αρχείων,

β) το πληροφοριακό σύστημα και οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται στους ενδιαφερόμενους και τους πολίτες,

γ) το πληροφοριακό σύστημα και οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται προς τις δημόσιες αρχές για την κατά τις διατάξεις του παρόντος έκδοση των αναγκαίων διοικητικών πράξεων,

δ) οι διαδικασίες και τεχνικές προδιαγραφές της ψηφιοποίησης του αρχείου των Υ.ΔΟΜ.,

ε) οι όροι πρόσβασης και διάθεσης στα πληροφοριακά συστήματα, στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και πληροφορίες που αναφέρονται στο παρόν άρθρο,

στ) κάθε άλλο θέμα σχετικό με την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων και των μηχανικών, με σκοπό την εξασφάλιση της διαφάνειας,

ζ) κάθε άλλο είδος γεωχωρικών δεδομένων που απαιτούνται για τον εντοπισμό της θέσης του ακινήτου.

2. Μετά τη δημοσίευση της απόφασης της παραγράφου 1, κάθε είδους επικοινωνία ή υποβολή στοιχείων μεταξύ δημοσίων αρχών και πολιτών για την έκδοση, ενημέρωση, αναθεώρηση, ανάκληση και ακύρωση πράξεων προέγκρισης και εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών του άρθρου 29 εκτελείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά και με τεχνικά μέσα που προσφέρουν ιχνηλασιμότητα και διαφάνεια σε κάθε πολίτη.

3. Οι οικοδομικές άδειες, τα συνοδευτικά έγγραφα και οι μελέτες τηρούνται ηλεκτρονικά στο αρχείο κάθε Υπηρεσίας Δόμησης και στο κεντρικό αρχείο της Διεύθυνσης Ελέγχου Δομημένου Περιβάλλοντος και Εφαρμογής Σχεδιασμού.

4. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας καθορίζεται πρότυπο για τη μορφή και το περιεχόμενο του εντύπου της οικοδομικής άδειας.

5. Μετά τη χορήγηση οικοδομικών αδειών και προεγκρίσεων, εγκρίσεων εργασιών μικρής κλίμακας και εγκρίσεων αποπεράτωσης αυθαίρετων κατασκευών το τοπογραφικό διάγραμμα και το διάγραμμα κάλυψης εμφανίζονται αμέσως στο ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο είναι προσβάσιμο στον πολίτη.

6. Σε περίπτωση μη λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος ηλεκτρονικής υποβολής, η αίτηση για χορήγηση διοικητικής πράξης υποβάλλεται με συνημμένο φάκελο με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σε έντυπη μορφή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) και διαβιβάζεται αρμοδίως στην Υ.ΔΟΜ..

Edited by dimitris GM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.