Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί εκπαιδευτικών συστημάτων


el_cabron

Recommended Posts

Ιστορικό μιας κατάληψης (επί Μητσοτάκη):

Έκτακτη συγκέντρωση όλων των μαθητών υπό τον διευθυντή του σχολείου. Ο διευθυντής λαμβάνει τον λόγο και λέει τα εξής:

"Το υπουργείο ετοιμάζεται να εισάγει προαγωγικές εξετάσεις στο γυμνάσιο καθώς και την διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών. Εμείς ως καθηγητές δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι αλλά εσείς ως μαθητές θα μπορούσατε να κάνετε ας πούμε...κατάληψη του σχολείου. Σκεφτείτε το και αποφασίστε."

---------------------------------------------

Τί καταλαβαίνει κανείς από τα παραπάνω;

1) Είναι κακή η εισαγωγή του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών καθώς και οι εξετάσεις προόδου.

2) Αν δεν θέλεις να κάνεις κάτι βάλε άλλους να το κάνουν για σένα.

3) Ο καθένας μπορεί να κλείνει ένα σχολείο όποτε του καπνίσει αρκεί να έχει τους "σωστούς" λόγους.

Και όλα τα παραπάνω πέρασαν υποσυνείδητα στον τρόπο σκέψης των μαθητών. Φυσικά οι επόμενοι απλά αντέγραψαν τους προηγούμενους. Το αστείο είναι ότι όταν έγινε τελικά η κατάληψη ο ίδιος διευθυντής ωρύονταν στην κλειδωμένη είσοδο του σχολείου για την λύση της κατάληψης. Για να δείξει στους ανωτέρους του ότι αντέδρασε αλλά αυτά τα κ***παιδα δεν καταλαβαίνουν τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

να σου πω εγώ τι καταλαβαίνω

πως ο διευθυντής παρότι ήταν κομματόσκυλο κάποιου αριστερου κόμματος (αυτό που ήταν πριν το ΣΥΡΙΖΑ ή ΚΚΕ)

είχε πλάτες και στη ΝΔ , πιθανώς και στην προηγούμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ

 

βεβαια μπορεί να ήταν κομματοσκυλο του ΠΑΣΟΚ (γι'αυτό έγινε διευθυντής επί ΠΑΣΟΚ)

και προσπαθούσε να σαμποτάρει, αλλά έγλυφε και τη ΝΔ για να του συνεχίσει τις πλατες

 

είδες οι καλοί δε χάνονται

Link to comment
Share on other sites

τι περασε στα παιδιά;

να το κάνω πιο λιανό

 

1. το κομματικό συμφέρον πάνω από όλα

2. χειραγωγουμε τους ασθενέστερους χωρίς κανένα ηθικό φραγμό

3. γλύφουμε τον προιστάμενο

Link to comment
Share on other sites

βεβαια μπορεί να ήταν κομματοσκυλο του ΠΑΣΟΚ (γι'αυτό έγινε διευθυντής επί ΠΑΣΟΚ)

και προσπαθούσε να σαμποτάρει, αλλά έγλυφε και τη ΝΔ για να του συνεχίσει τις πλατες

 

είδες οι καλοί δε χάνονται

 

Φυσικά και δεν "χάνονται" :D

 

Μα αφήνει κανείς τέτοια "ταλέντα" υποκρισίας και διαπλοκής ανεκμετάλλευτα ;

 

Άλλος ένας λόγος που πάμε κατά διαόλου . Η παιδεία που δενπαρέχεται.

Link to comment
Share on other sites

καλά βρε παιδιά , πιστεύετε πραγματικά ότι λειτουργεί τίποτα καλά στην Ελλάδα για να λειτουργήσει και η εκπαίδευση? Το θεωρώ τελείως άτοπο να συγκρίνει κάποιος το ρημαγμένο από κάθε άποψη εκπαιδευτικό μας σύστημα του οποίου οι γνώσεις βασίζονται κατά κύριο λόγο στο "φιλότιμο" ενίοτε του φοιτητή παρά στην οργάνωση της γνώσης που προσφέρει η ίδια σχολή, με το σύστημα είτε της Φινλανδίας , είτε της Γερμανίας κ.α πιθανώς χωρών που δεν γνωρίζω . Εγώ προσωπικά αν είχα τα χρήματα όταν μπορούσα θα είχα φύγει από χρόνια. ..και μην ακούω για τους Έλληνες της διασποράς που διαπρέπουν εκτός Ελλάδας, γιατί αυτοί εξαίρεση αποτελούν και όταν τελικά διαπρέπουν δεν το χρωστάνε στη σχολή που τελείωσαν εδώ αλλά στον εαυτό τους και στο περιβάλλον( ακαδημαϊκό και εργασιακό) που βρήκαν στο εξωτερικό.

 

Συμφωνώ. Γενικά το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ο απίστευτος Ναρκισσισμός των ..κατοίκων της (έχουμε το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστήμα, την ομορφότερη χώρα κτλ), και είναι ένας απο τους λόγους που πάμε κατα διαόλου σχεδόν στα πάντα.

http://e-rooster.gr/08/2010/2643

 

Επίσης να πω και κάτι ακόμα. Ακόμη και αν ο φιλανδός, Άγγλος και όποιος άλλος απόφοιτος άλλης χώρας είναι κατώτερος από έναν ενχώριο αυτό γενικά πως οφελεί την οικονομία αν το Ελληνικό κράτος ξόδεψε 2-3 φορές παραπάνω λεφτά για να τον μορφώσει? (λόγω σπατάλης και όχι μόνο). Γιατί ο φορολογούμενος να ξοδεύει τόσα πολλά λεφτά για να μορφώνει κάποιους που στο κάτω κάτω θα πάνε να γίνουν σουφλατζίδες ή άνεργοι μόλις αποφοιτήσουν? Ποιος είναι απώτερος σκοπός των πανεπιστήμιών στο κάτω κάτω?

 

Επίσης σχετικά με το σύστημα εισαγωγής έχω να πω ότι αν θέλουμε ένα αντικειμενικό σύστημα θα έπρεπε οι μαθητές να δίνουν όσα μαθήματα θέλουν σε ότι ήθελαν και οι σχολές να έβαζαν τα ανάλογα κριτήρια για εισαγωγή στην κάθε σχολή. Ακόμη να καταργηθούν τα μόρια και οι μαθητές να βαθμολογούνται με Α, Β, Γ κλπ ανάλογα με το ποσοστό και μάλιστα να προσαρμόζεται σε μια gaussian distribution. Το Α να δίνεται σε βαθμολογία π.χ μόλις πάνω από 80% (δηλαδή 16). Αυτό θα καταργήσει εν μέρη την παπαγαλία αφού οι εξετάσεις θα ήταν πάρα πολύ δύσκολες και οι μαθητές που θα έγραφαν καλά θα ήταν αυτοί που κατανοούσαν το μάθημα και όχι αυτοί που είχαν παπαγαλήσει κατά λέξη όλο το κείμενο. Αλλώστε σε ένα τέτοιο σύστημα θα ήταν αδύνατον να αποστηθίσεις τα πάντα.

Κάτι παρόμοιο (αλλά όχι το ίδιο) με αυτό που προτείνω ήταν οι δέσμες ή τα A-levels στην Αγγλία.

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα ρε συ μυρι τα τελευταια σου ποστ ειναι ρεσιταλ :)

 

οχι μονο σε ειχα παρεξηγησει τωρα τελευταια, ανεβηκες ακομη πιο πολυ στην εκτιμηση μου (που ησουν ηδη πολυ ψηλα) χαχαχα ειδικα το "οι καλοι δεν χανονται" ειναι τρομερο σχολιο για την ιστορια...

 

εσυ παιδακι μου πρεπει μεσα στην καλπη να περνας μεγαλο δραμα για να αποφασισεις (σαν και μενα και πολλους αλλους δηλαδη) - καλα κρασια στις επομενες εκλογες :)

 

πεθαινω να μαθω τι ψηφισες στις προηγουμενες χαχα

Link to comment
Share on other sites

Βρε Myri, όταν λέω με "μερική κρατική χρηματοδότηση" εννοώ αυτό το οποίο γίνεται παντού: Χ% από το κράτος και τα υπόλοιπα από σπόνσορες οι οποίοι θα έρθουν μέσα από την καλή δουλειά και την έρευνα που κάνεις ως εκπαιδευτικός οργανισμός!

Στις ΗΠΑ υπάρχει αυτό το σύστημα σε όλα τα σχολία των "projects" areas και τα παιδιά φοιτούν ελεύθερα. Τώρα, αν τα έχεις, να πάς σε Ivy League School. Δεν μπορώ να σας καταλάβω... Νοσοκομεία δεν υπάρχουν κρατικά ΚΑΙ ιδιωτικά; Υπηρεσίες ασφάλειας; Ωδεία; Θέατρα; Νηπιαγωγεία; Δημοτικά; Γυμνάσια; ΙΕΚ;

 

Σχεδόν όλα τα ivy league βγαίνουν από πιο φτινά έως ...τζάπα από τα δημόσια πανεπιστήμια αν δεν είσαι βαθύπλουτος. Γιατί όλα δίνουν μεγάλες υποτροφίες. Ιδικά σε Harvard και cornell ξέρω προσωπικά ότι αν οι γονείς σου έχουν κάτω απο 60000 δολλάρια εισόδημα δεν πληρώνεις απολύτως τίποτα. Μερικοί φοιτητές μάλιστα αστιεύονται πόσο θα ήθελαν να φοιτήσουν στο state university τους αλλά αναγκαστικά λόγω οικονομικών δυσκολιών θα πρέπει να πάνε στο Harvard!

Link to comment
Share on other sites

Σταυρο, νομίζω πως την αδικείς

να μου έλεγες πως δεν άξιζε να μπει σε καμμία σχολή θετικών επιστημών άρα ούτε πληροφορική να το καταλάβω

 

Έχεις δίκιο. Την αδικώ. Το σωστό είναι πως δεν άξιζε να μπει σε σχολή πληροφορικής ΟΣΟ το παιδί που τελικά δεν πέρασε, παρόλο που έγραφε κώδικα C από τα 15.

Link to comment
Share on other sites

Και η άποψη για το εκπαιδευτικό σύστημα ενός... γνώριμου μας από την kathimerini.gr.

 

Οι βάσεις και οι στρουθοκάμηλοι του Θ.Π. Τάσιου

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.