Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ενέργεια και περιβάλλον.


Recommended Posts

εαν μπεις στο σαιτ αυτο genepax.com.jp θα δεις οτι ηδη οι γιαπωνεζοι το κατασκευαζουν, αλλωστε το εχω και εγω ηδη στο αυτοκινητο μου, σαν απλη ιδιοκατασκευη πειραματικα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 35
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Χωρις στοιχεια, επιστημονικες δημοσιευσεις και μετρησεις απο εγκυρα εργαστηρια προκειται για ασυναρτησιες και φουμαρα. Οπως οι μαγνητες που κανουν πιο καθαρη και δυνατη καυση, διαλυουν τα αλατα, κανουν οικονομια, φτιαχνουν καφε...

23864696um2.th.jpg

 

Automotive

Oxyhydrogen is often mentioned in conjunction with devices that claim to increase automotive engine efficiency.

 

Many of these claims, prima facie, violate the Law of conservation of energy. To date, none of these claims have been proven, and most have been fraudulent.

 

Garrett electrolytic carburetor

Henry Garrett from Dallas, Texas allegedly demonstrated a water-fuelled car, which was reported on September 8, 1935 in The Dallas Morning News. The car generated hydrogen by electrolysis as can be seen by examining Garrett's patent, issued that same year.U.S. Patent 2,006,676 This patent includes drawings which show a carburetor similar to an ordinary float-type carburetor but with electrolysis plates in the lower portion, and where the float is used to maintain the level of the water.

 

Garrett's patent fails to identify a new source of energy, so it is likely that the energy in the car battery would be used to electrolyze water into hydrogen, which in turn is combusted. Hydrogen can be obtained from water by electrolysis at 50 - 70% efficiency.[1] Combustion of the hydrogen would be converted to rotational kinetic energy by the motor at 25 - 30% efficiency. Hence only between 10% to 15% of the energy taken from the battery for electrolysis would be available to recharge the battery even if the vehicle were standing still. Although the vehicle might run for a while, after a short time the battery would discharge to the point that electrolysis would cease, and the car would stop. Simply using the battery to drive an electric motor would have been far more efficient, as is currently practiced in battery-powered cars. Such cars however require recharging.

 

Claimed water fuelled engines often obtain hydrogen by electrolysis of water. The electrolysis cell must be powered electrically. The hydrogen and oxygen obtained by this electrolysis can then be burned but more energy is required to drive the electrolysis cell than can be extracted from the resulting hydrogen-oxygen mixture. Otherwise, such a system would be equivalent to a perpetual motion machine.

 

When hydrogen is burned, the heat it creates can be converted into work by a conventional Otto cycle car engine, but the efficiency of such engines is limited by the second law of thermodynamics and is likely to be around 20%.[4][5] Because a conventional electric motor does not use heat, it can theoretically have an efficiency close to 100%. 94% efficient motors of sufficient power to drive a car are commonplace.[6]

 

A variation on the water-fuelled car hoax is Stanley Meyers' water fuel cell, where it is claimed that hydrogen and oxygen are produced by a mysteriously efficient form of electrolysis. This design also reduces to a perpetual motion machine and violates the second law of thermodynamics.

 

 

 

 

 

Εδω θα βρειτε ενα αρθρο ασυναρτησιες και ανακριβειες γυρω απο το αυτο θεμα.

 

Πλεον μπορουμε να καψουμε τα βιβλια θερμοδυναμικης μας, να σταματησει η διδασκαλια της στις σχολες, και να καταργηθουν οι αντιστοιχες εδρες. Η επανασταση αρχισε.

 

Οποιος θελει να ανεξαρτητοποιηθει απο το πετρελαιο και τα παραγωγα του μπορει να επισκευτει μια σελιδα να τον κατατοπισει, οπως αυτη εδω σε απταιστα ελληνο-συστρανικα. Αν δεν βγαλει ακρη να μην απογοητευεται δοξα το Θεο υπαρχουν πολλες αλλες, που δεχονται και πιστωτικη καρτα. Βαζει το μαραφετι κατω απο το καπω, γεμιζει απο την βρυση που πρεπει να εχει μαγνητη για τα αλατα και απολαμβανει μια υπεροχη και δωρεαν βολτα :lol: !!

Link to comment
Share on other sites

ακριβως σαν τεχνικοι ολα τα βασιζουμε στο πειραμα. εσεις παντα μιλατε για θεωρια. προ λιγες ημερες ο γιαπωνεζος παρουσιασε το αυτοκινητο στο κοινο. επαναλλαμβανω στο δικο μου εχω ηδη τετια συσκευη. πως αποριπτετε και αμφισβειτητε κατι χωρις να το εχετε δοκιμασει στην πραξη?

ως προς την θερμοδυναμικη φυσικα συμφωνω και ολοι εκει βασιζομαστε, απλα στην ελλαδα δεν την γνωριζουν πρακτικα μονο θεωρητικα γιαυτο και η ελλαδα δεν φτιαχνει πχ αυτοκινητα. και οι ελληνες με γνωσεισ ειναι οι πιο πολλοι σε αλλες χωρες.

Link to comment
Share on other sites

κανεις δεν μιλησε για το αεικηνιτο. απλα προσπαθουμε να απεξαρτηθουμε απο το πετρελαΙο και να στραφουμε σε αλλ μη ρυπογονα καυσιμα. οσο και να το αμφισβειτητε , πιθανως και απο πετρελαικα συμφεροντα η αγνοια, ολοι οι κατασκευαστες αυτοκινητων εχουν ηδη μηχανες υδρογονου. απλα εσεις δεν εχετε γνωση.

Link to comment
Share on other sites

Μπηκα στην Ιαπωνικη σελιδα. Προκειται απλα για μια αθλια και μισοφτιαγμενη σελιδα μιας εταιριας που ισχυριζεται οτι χρησιμοποιει ως ΜΟΝΗ πηγη ενεργειας το νερο.

Πως μπορειτε να γνωριζετε οτι δεν εχω γνωση; Δεν μου απαντησετε, ειστε μηχανολογος οπως λετε παραπανω;

Εξηγηστε μου παρακαλω για την συσκευη αυτη. Πως λειτουργει, απο που τροφοδοτειται με ενεργεια, τι δινει. Ειμαι ολος αυτια. ΜΗΝ αρχισετε παλι αοριστιες και γενικολογα. Συγκεκριμενα πραματα.

Link to comment
Share on other sites

δεν απαντω επι προσωπικου, εσεις με ρωτησατε επι προσωπικου. εδω παιζεται το μελλον του πλανητη με τον πολεμο μεταξυ πετρελαιαδων και ενναλακτικων μορφων ενεργειας.

δεν κρινω τις γνωσεις σας, απλα απο αυτα που γραφετε καταλαβαινω τι γνωσεις εχετε οπως και πολλοι αλλοι ελληνες μηχανικοι.δυστυχως δεν εχω τοσο χρονο για πολλα λογια γιατι προτιμω σαν τεχνικος επιστημονας τα πειραματα και την εφαρμογη απο την θεωρια.

μονο κατι να παραθεσω, ελληνας επιστημονας βραβευτηκε για καταλυτη παραγωγης υδρογονου με ηλιακη ενεργεια καΙ Αυτο κανεις δεν το εμαθε. ειανι τοσο τεραστια τα συμφεροντα. και η αγνοια στην ελλαδα.

post-767-131887200549_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τι να την κανω την φωτογραφια;

Εγω ρωταω τι και πως δουλευει η συσκευη που λετε οτι χρησιμοποοιειτε και επι της ουσιας απαντηση δεν βλεπω.

Τα πειραματα που κανατε τι αποτελεσματα ειχαν;

Link to comment
Share on other sites

Βρε ckiriako ηρέμησε λίγο. Είναι σαν να ζητάς από την Honda να σου δείξει πώς ακριβώς δουλεύει ο κινητήρας vtec ή το νέο της υβριδικό. Φυσικό είναι καμμία εταιρία να μην δίνει λεπτομέρειες των κατασκευών της ειδικά όταν αναφερόμαστε σε τεχνολογίες αιχμής (ειρήσθω εν παρόδω ήδη η Honda με την τεχνολογία vtec την πάτησε μια φορά μιας και είχε το σύστημα πατενταρισμένο για 50 χρόνια και όμως με μια μικρή διαφοροποίηση οι υπόλοιπες εταιρίες έβγαλαν το αντίστοιχο ελεύθερο πρότυπο vvti). Συμφωνώ μαζί σου ότι χωρίς επιπλέον ενέργεια από άλλη πηγή το σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει για περισσότερο χρόνο από όσον μπορεί να δώσει η αρχική φόρτιση της μπαταρίας. Αλλά πιό πάνω περιέγραψα μια μέθοδο την οποία χρησιμοποιούν τόσο το Toyota Prius όσο και το υβριδικό Honda Civic για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας σε περιόδους πέδησης κλπ κλπ. Σκέψου για παράδειγμα ότι σε μεγάλες κατωφέρειες το civic απενεργοποιεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, εκτός αν υπάρχει απαίτηση για κινητική ενέργεια όπως πχ σε προσπέραση, και παράγει ηλεκτρική ενέργεια μέσω του ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αλλάζει κατάσταση λειτουργίας και μετατρέπεται σε ηλεκτρογεννήτρια. Η ενέργεια αυτή φορτίζει τους συσσωρευτές του οχήματος. Οπότε πρακτικά έχουμε ένα αυτοκίνητο που παράγει και αποθηκεύει ηλεκτρική ενέργεια εντελώς αυτόνομα.

Link to comment
Share on other sites

στο δικο μου αυτοκινητο ~~~~30 % οικονομια καυσιμου.

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ-(PROSPECTUS)

 

ενα σοβαρο ζητημα σημερα και στο μελλον στην ελλαδα, ειναι το ενεργειακο.εχει δυο σκελη ,το οικονομικο και το περιβαλλοντικο,τα οποια πρεπει να επιλυθουν ταυτοχρονα και τα δυο και επ'ουδενι λογω,το ενα σε βαρος του αλλου,οπως γινεται τωρα.

 

για να δωσουμε, ολοι μαζι λυση, προτεινουμε αμεσα τα ακολουθα :

 

1) για τα βενζινοκινητα οχηματα οιουδηποτε μεγεθους,εγκατασταση μετατροπης του νερου σε αεριο Brown, ( υδρογονο H2 ) ,το οποιο υποκαθιστα την βενζινη σε ποσοστο απο

20-100 % με κοστος απο 200 - 6 000 ευρω αναλογως μεγεθους.

 

2) για τα πετρελαιοκινητα οχηματα οιουδηποτε μεγεθους :

 

α) εγκατασταση μηχανισμου καυσεως τηγανολαδων με κοστος~~500 - 5 000 ευρω.

β) μετατροπη τηγανολαδων σε βιοντηζελ,δεν απαιτει μετατροπη στο αυτοκινητο με κοστος

~~ 100 - 100 000 ευρω, αναλογως μεγεθους και παραγωγης καυσιμου.

γ) καλλιεργεια ενεργειακων φυτων , πχ ελαιοκραμβη, και παραγωγη βιοντηζελ.το οποιο λυνει και το προβλημα των ελληνων αγροτων και αρα και της ελληνικης γεωργιας,δηλ. γινεται η ελλαδα πετρελαιοπαραγωγος χωρα,τοσο απλο. δηλαδη, αντι να πηγαινουν τα χρηματα τις ελλαδας στους σειχηδες ,πηγαινουν παλι στους ελληνες.

δ) εισαγωγη ετοιμου βιοντηζελ απο το εξωτερικο, σε τονους. αποθηκευση και καταναλωση. για ιδιοχρηση η εμπορια.

 

3) εισαγωγη αυτοκινητων MDI με κινητηρα πεπιεσμενου αερα ( αερα κοπανιστο,sic) απο ινδια η καλυτερα απο ευρωπη. αυτονομια ~~300 χλμ με κοστος ~~2 ευρω.

ταυτοχρονα επιτυγχανουμε ταπεινωση θερμοκρασιας πολεων η πιο απλα ψυξη των πολεων, εφοσον η εξατμιση του οχηματος αντι να βγαζει καυτα καυσαερια ,βγαζει παγωμενο αερα.

ειρησθω εν παροδω, μπορουμε ευκολα να ψυξουμε την πολη, μεταφεροντας παγοβουνα στους θαλασσιους κολπους.

οπως και οι ψυκτες απορροφησεως με σωληνες κενου απο ηλιακη ενεργεια η γεωθερμια.

ολα αυτα υποκαθιστουν απολυτα την μαστιγα, το ενεργειακο εγκλημα των αιρ κοντισιον.

 

4) παραγωγη ηλεκτρισμου απο τον ηλιο η/και τον ανεμο, στο σπιτι μας και απεξαρτηση απο το μονοπωλιο ηλεκτρικου ρευματος. κοστος απο 100 -100 000 ευρω αναλογα με το μεγεθος της εγκαταστασεως μας.

πρεπει πολυ συντομα να μετατρεψουμε την ελλαδα σε ηλιακο εμιρατο.

ετσι μπορουμε και στην ελλαδα οπως στην σαουδικη αραβια, να μην χρειαζεται να πληρωνουμε φορους η να πληρωνουμε πολυ λιγο ,το απαραιτητο.

 

5) επαναφορα των ανεμομυλων και σαν κατοικιες. λυση ιδιαιτερα αισθητικη,και φθηνη.

 

6) χρηση ηλιακου φουρνου με μηδενικο κοστος και μηδενικη ρυπανση. κοστος~~100-200 ευρω

 

7) στα πλοια πυρηνικοι κινητηρες σε συνδυασμο με ιστια ,κοινως πανια. ετσι δεν καταναλωνουν ρυπογονο εισαγωμενο πετρελαιο.ετσι γινεται και το εισιτηριο πιο φθηνο.

 

8-) σε α' φαση κανουμε ιδιοπαραγωγη, σε β' δημιουργια συλλογου η ΜΚΟ,σε γ' δημιουργια καινουργιου πολιτικου κομματος με ονομα 'ΕΝΕΡΓΕΙΑ' , η/και συνεργασια με ηδη υπαρχον κομμα, η/και συλλογο ,οργανωση.

 

9) παρακαλεισθε και μονον εφοσον ενδιαφερεσθε σοβαρα, δωσατε πληρη στοιχεια σας και εγγραφη σας ως μελους, προσδιοριζοντας και τον τομεα που σας ενδιαφερει ,πχ πρακτικη εφαρμογη,προσφορα βοηθειας η/και χρηματων, δημοσιοτητα,πολιτικη, εμπορικη εφαρμογη κλπ.

 

10) ειδικα για δημοσιογραφους,πολιτικους, κλπ παρακαλεισθε οπως δωσετε πληρη δημοσιοτητα

 

γιωργος κων. κουμπενας, γραβιας 19, βαρη αττικη, GR-16672, τηλ/φαξ 210 89 91 192

μηχ/γος μηχανικος [email protected] κινητο 699 89 91 192

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.