Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Επιδοτούμενα προγράμματα νέων ελευθέρων επαγγελματιών


pallisi

Recommended Posts

Είμαι νέος ηλεκτρολόγος μηχανικός, σε λίγες μέρες θα έχω τα κάνει έναρξη επαγγέλματος στην εφορία. Μπορώ να ενταχθώ σε κάποιο πρόγραμμα;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα.είμαι νέος μηχανικός και ψάχνω να βρω κάποιο πρόγραμμα επιδότησης ώστε να με βοηθήσει στο ξεκίνημα μου. Θα θελα να ρωτήσω αν κάποιος από εσάς έχει μπεί σε κάποιο τέτοιο πρόγραμμα παλιότερα η αν γνωρίζει για κάποιο πρόγραμμα τώρα.

(όσο αναφορά μηχανικούς TE)

 

 

Καλώς όρισες συνάδελφε

 

Παρατήρηση: Τα κεφαλαία απαγορεύονται τόσο στο κείμενο των δημοσιεύσεων όσο και σ' αυτό των τίτλων. Παρακαλώ να διαβάσεις τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, gvarth.

Link to comment
Share on other sites

Ο ΟΑΕΔ από όσο ξέρω βγάζει σχεδόν κάθε χρόνο πρόγραμμα ''νέοι επιστήμονες''.

Ψάξε λίγο στο φόρουμ θα βρείς πληροφορίες,έχω δει πολλές φορές τέτοιο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Για το πρόγραμμα των Νέων Ελευθερων Επαγγελματιων-Επιστημόνων θα ήθελα την εμπειρία κάποιου που έχει επιδοτηθεί. Πιο συγκεκρμένα:

Επειδή άλλα μου είπαν 2 διαφορετικά γραφεία ΟΑΕΔ και επειδή στο "πληροφοριακό έντυπο του ΟΑΕΔ" αναφέρεται μόνο η δεύτερη δραστηριοτητά του εργολάβου σαν λόγος απόρριψης, η πώληση ηλεκτρολογικού εξοπλισμού σαν 2η δραστηριοτητα από ηλ. μηχανικό είναι λόγος απόρριψης?

Επισημαίνω ότι σε κανένα ΦΕΚ από αυτα τα 3 στο site του ΟΑΕΔ δεν αναφέρεται τίποτα για δευτερες δραστηριοτητες, παρα μόνο στο "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΕΝΤΥΠΟ" που όμως δεν είναι κάποιος νόμος για να στηρίζονται οι ελεγκτές σε αυτό.

Εαν κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού