Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Μηχανολογικά σε προσθήκες σπιτιού


Fade2Black

Recommended Posts

Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Μου δόθηκαν τα σχέδια ενός υπάρχοντος σπιτιού, στο οποίο ο πολ. μηχανικός έκανε δύο προσθήκες. Ένα δωματιάκι και μία αποθηκούλα (και έναν ημιυπάιθριο που νομίζω ότι δεν επηρεάζει) και μου είπε να του δω λίγο τα μηχανολογικά (θερμομόνωση, υδρ., αποχ., πυρασφάλεια) βάσει των νέων αυτών προσθηκών.

-Καταρχάς ύδρευση και αποχέτευση δεν έχει προστεθεί κάποια βρύση ή είδος υγιεινής στα νές δωμάτια, οπότε να υποθέσω ότι δεν πρέπει να κάνω κάτι;

- Για την θερμομόνωση και την πυρασφάλεια κάνω κανονικά την μελέτη τους από την αρχή;

 

Συγνώμη αν είναι κουτές οι ερωτήσεις αλλά είμαι εντελώς αρχάριος και θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσατε να με βοηθήσετε!

Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!

Link to comment
Share on other sites

Για την ύδρευση όπως το περιγράφεις δε φαίνεται να χρειάζεται κάτι.

 

Για την αποχέτευση έλεγξε μήπως προκύπτουν τίποτε αλλαγές που αφορούν τα όμβρια , όσον αφορά την παθητική την φτιάχνεις από την αρχή μιας έστω και τυπικά αλλάζουν τετραγωνικά /θωρητικός πληθυσμός και ίσως αναλογία ανοιγμάτων στους προσανατολισμούς και μέγιστα μήκη απροστάτευτης διαφυγής.

 

Τώρα για τη θερμομόνωση κατά την προσωπική μου άποψη το σωστό είναι να περάσεις από την παλιά θερμομόνωση του κτιρίου όλα τα στοιχεία (δομικά, παράθυρα κλπ) και να φτιάξεις μια καινούργια θερμομόνωση που να εξετάζει το κτίριο συνολικά.

 

Έχω συναντήσει βέβαια και περιπτώσεις που συνάδελφοι ελεγκτές δε δέχτηκαν στον έλεγχο αυτόν τον τρόπο και ζήτησαν μελέτη θερμομόνωσης μόνο για το κομμάτι της προσθήκης.

 

Τώρα το κατά πόσο στέκει μια μελέτη μόνο για την προσθήκη αυτό είναι άλλη ιστορία.....

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα σε ευχαριστώ πολύ MECH! Λίγο πολύ αυτό που λες και εσύ μου φαίνεται πιο λογικό. Ευχαριστώ πολύ και πάλι!

Link to comment
Share on other sites