Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
PAINTER

Υπολογισμός τραπεζοκαθισμάτων ανάλογα με το εμβαδό

Recommended Posts

Παρεπιπτώντως εχτές βρήκα έναν κανονισμό χρήσης κοινόχρηστων χώρων του Δήμου Αγρινίου. Επισκέφτηκα το δημο Ιλίου όπου είναι το κατάστημα για να μάθω σχετικές προδιαγραφές για αυτό που λες (χώρος κατάληψης, πλάτος πεζοδρομίου, πλήθος καθισμάτων κλπ.), αγνοούσαν το οτιδήποτε και με παρέπεμψαν στην νομαρχία δυτικής αττικής, τμήμα υγειονομικού...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,4τ.μ. / ατομο για κινητα καθισματα και 0,7τ.μ. / ατομο (αν θυμαμαι καλα)

για σκαμπο και σταθερα καθισματα.. Προσοχη θελει στο συνολικο αριθμο των ατομων που θα αναφραφει η αδεια λειτουργιας..

 

Ψαξε στι δικτυο για ιδρυση καταστηματων υγειον. ενδιαφερ.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρειάζεται προσοχή στην αποτύπωση γιατί αυτή θα πάει στο υγειονομικό, που αυτό θα γνωμοδοτήσει για την άδεια και όχι ο Δήμος, ο Δήμος απλά διεκπεραιώνει δεν γνωμοδοτεί. Σύμφωνα με την Υγειονομική διάταξη Υ1γ/Γ.Π/94643 (ΦΕΚ 1384/β/2007) "αν κατάστημα διαθέτει στεγασμένο χώρο και συγχρόνως χρησιμοποιεί και υπαίθριο χώρο για ανάπτυξη καθισμάτων, τότε η δυναμικότητά του θα υπολογίζεται από το σύνολο του εμβαδού της αίθουσας και του υπαίθριου χώρου διαιρούμενου δια 1,4 τ.μ.".

Στο σχέδιο θα αποτυπώσεις ακριβώς τόσα τραπεζοκαθίσματα ώστε να ικανοποιείς την παραπάνω απαίτηση.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

άρα μιλάμε για επαναπροσδιορισμό της δυναμικότητας του καταστήματος;άρα σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει εκτός από αίτηση για χρήση κοινόχρηστου χώρου, να κάνω και κάποια σχετική αίτηση για μεταβολή της δυναμικότητας;

 

και δεύτερον, πρέπει να δείξω ταυτόχρονα και τα καθίσματα έξω αλλά και μέσα στο κατάστημα; (υπενθυμίζω, μιας και το θέμα προέρχεται από διάσπαση άλλου θέματος, το κατάστημα ήδη λειτουργεί). Από τον δήμο μου είππαν να φαίνονται τα καθίσματα μόνο στον κοινόχρηστο χώρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Χρειάζεται προσοχή στην αποτύπωση γιατί αυτή θα πάει στο υγειονομικό, που αυτό θα γνωμοδοτήσει για την άδεια και όχι ο Δήμος, ο Δήμος απλά διεκπεραιώνει δεν γνωμοδοτεί. Σύμφωνα με την Υγειονομική διάταξη Υ1γ/Γ.Π/94643 (ΦΕΚ 1384/β/2007) "αν κατάστημα διαθέτει στεγασμένο χώρο και συγχρόνως χρησιμοποιεί και υπαίθριο χώρο για ανάπτυξη καθισμάτων, τότε η δυναμικότητά του θα υπολογίζεται από το σύνολο του εμβαδού της αίθουσας και του υπαίθριου χώρου διαιρούμενου δια 1,4 τ.μ.".

Στο σχέδιο θα αποτυπώσεις ακριβώς τόσα τραπεζοκαθίσματα ώστε να ικανοποιείς την παραπάνω απαίτηση.

 

συναδελφε, εχω παρομοια απορια. κανω τη μελετη ενος χώρου ο οποιος απο οβελιστηριο θα γινει αναψυκτήριο ειναι 30 τμ. θα γινει προσθηκη παταριου (εχω περιθωριο δομησης και θα βγαλω αδεια). η ερωτηση μου ειναι : επιεδη θα προσθεσω 10 τμ και επειδη θελω να μεταφερω πανω τα wc ποιο πρεπει να ειναι το πλατος της σκαλας; στην περιπτωση που τοποθετησω μονο τραπεζοκαθισματα αλλαζει το πλατος; το εμβαδο της σκαλας θα μετρησει στα 10 τμ; εμενα συμφωνα με τη διαιρεση που αναφερεις μου βγαινουν 12 ατομα. θα πρεπει να σχεδιασω τραπεζοκαθισματα για 12 ατομα΄;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καφετέρια που λειτουργεί νόμιμα θέλει να αξιοποιήσει ιδιόκτητο αδόμητο οικόπεδο που βρίσκεται στο απέναντι Ο.Τ. για την ανάπτυξη περισσότερων τραπεζοκαθισμάτων, την προφύλαξή τους με τέντα και την κατασκευή υπαίθριου μπαρ. Τι είδους άδεια απαιτείται ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δες αποφ. 8577/83, άρθο 37, καφετέριες, open bar, κ.λ.π. για την άδεια λειτουργίας της καφετέριας και τι χρειάζεται. Πρόσεξε, όμως πώς θα υπολογίσεις τον αριθμό καθισμάτων.

Για να βγάλει περισσότερα καθίσματα θα πρέπει να έχει και τα απαιτούμενα εμβαδά στους στεγασμένους χώρους εργασίας και βοηθητικούς χώρους, δηλ. κουζίνα, χώρο πλύσης, αποθήκη, κ.λ.π.

Ουσιαστικά, αν η άδεια του είναι τώρα για π.χ 30 καθίσματα, με τους ίδιους χώρους μπορεί να δουλέψει έως 50 καθίσματα. Αν, όμως, ανέβει κατηγορία και πάει 51<καθίσματα<100, θα χρειαστεί και κάποια μ2 παραπάνω.

Τώρα, αν θέλει να στεγάσει και χώρο στο αδόμητο οικόπεδο, τότε θέλεις και οικοδομική άδεια, εκτός από την άδεια λειτουργίας, η οποία έτσι κι αλλιώς θα αλλάξει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ catherine76, σαφής και κατατοπιστική.

Share this post


Link to post
Share on other sites

συναδελφοι  εχει κανεις σας καποιο υποδειγμα τοπογραφικου περιοχης  οπου προκειται να γινει καταληψη κοινοχρ χωρου με τραπεζοκαθισματα  καφε-ζαχαροπλαστειου 

ωστε να  δω τι στοιχεια χρειαζονται  και πως πρεπει να δειχθουν ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα δεις αυτο

 

http://www.thessaloniki.gr/portal/page/portal/DioikitikesYpiresies/GenDnsiDioikOikonYpiresion/DnsiDimProsodonPoron/TmimaDimForonTelon/TeliXrisisKoinoxristwnXorwn/AdeiesTeli/adeia-pezothromia-trapezokathismata

 

και την κανονιστικη αποφαση του αντιστοιχου Δημου

που λεει "ποσο" μπορεις να αναπτυχθεις, αν μπορεις να "παρεις" και απο διπλανο που δεν θελει... κλπκλπ...

Edited by dimitris GM
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.