Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Η Siemens παγώνει το Μετρό


Justice_Guard

Recommended Posts

Στα µέσα Δεκεµβρίου θα λειτουργήσει ο σταθµός του Μετρό στην Αγία Παρασκευή. Ωστόσο, από έξι µήνες έως έναν χρόνο θα καθυστερήσει η παράδοση των σταθµών στα δυτικά και τα νότια προάστια και αυτό υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο για το εάν µπορεί να συµµετέχει σε διαγωνισµούς η Siemens.

 

Το ζήτηµα παραµένει σε εκκρεµότητα στην Επιτροπή Θεσµών και Διαφάνειας στη Βουλή. «Σε ό,τι αφορά τις επεκτάσεις που αντιµετωπίζουν πρόβληµα σηµατοδότησης, σύντοµα θα σας µιλήσουµε µε λεπτοµέρειες», είπε χθες ο υπουργός Υποδοµών Δηµήτρης Ρεππας, οποίος δεν θέλησε να δώσει περισσότερες διευκρινίσεις «λόγω της πολιτικής συγκυρίας», όπως χαρακτηριστικά είπε.

 

Οι σταθµοί στο Περιστέρι, το Χαϊδάρι και την Ανθούπολη έπρεπε να είχαν παραδοθεί από το 2008, ενώ οι σταθµοί στην Ηλιούπολη, την Αργυρούπολη, το Ελληνικό και τον Αλιµο θα έπρεπε να παραδοθούν την άνοιξη του 2010. Για αυτούς τους σταθµούς η Siemens επρόκειτο µε βάση τον αρχικό σχεδιασµό να αναλάβει µε απευθείας ανάθεση τα έργα της σηµατοδότησης.

 

Στο µεταξύ, έχει παγώσει και η επέκταση του Μετρό προς τον Πειραιά, καθώς υπάρχει προσφυγή διαγωνιζόµενης εταιρείας στην Ε.Ε. Στον διαγωνισµό συµµετέχει και η Siemens για τον µηχανολογικό εξοπλισµό. «Είµαστε σε διάλογο µε την Ε.Ε.», ανέφερε ο κ. Ρέππας. «Η Ε.Ε. θα πει τον τελευταίο λόγο για το τι είναι ορθό να γίνει από νοµικής άποψης. Επειδή όµως έχει γίνει η ανάλογη προετοιµασία, πολύ σύντοµα θα είµαστε έτοιµοι να προχωρήσουµε».

 

Δηµοπράτηση

 

Στα µέσα Δεκεµβρίου θα λειτουργήσει µε δύο χρόνια καθυστέρηση ο σταθµός του Μετρό στην Αγία Παρασκευή. Παράλληλα, ο υπουργός Υποδοµών, αµέσως µετά τη σύσκεψη που πραγµατοποιήθηκε στα γραφεία της Αττικό Μετρό, ανακοίνωσε ότι το 2012 θα γίνει η δηµοπράτηση για την κατασκευή της γραµµής από το Αλσος Βεΐκου έως τον Ευαγγελισµό, συνολικού κόστους 1 δισ. ευρώ. Η γραµµή θα έχει 7 ενδιάµεσους σταθµούς (Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Οµόνοια, Κολωνάκι).

 

Πηγή: Τα Νέα

Link to comment
Share on other sites

Η πραγματικότητα είναι ότι, κανένας από την κυβέρνηση δεν αναλαμβάνει το πολιτικό κόστος να παραδεχτεί ότι η Siemens, καλώς ή κακώς, έχει αναλάβει τον μηχανολογικό εξοπλισμό των σταθμών του Μετρό και έτσι ο κοσμάκης ταλαιπωρείται και θα ταλαιπωρείται για πολύ καιρό ακόμη από τη μη ανάληψη πολιτικής πτωτοβουλίας στο τεράστιο θέμα αυτό, που έχει ως αποτέλεσμα τη μη λειτουργία των νέων γραμμών.

Link to comment
Share on other sites

συνάδελφε συμφωνώ, αλλά όταν έχει προκληθεί ένας τέτοιος σάλος για τις παράνομες αναθεσεις, που λογικό είναι να έχει παγώσει το Μετρό στα Ν.Προάστια...Και μένα αυτό με ενοχλεί γιατί θα με βόλευε απίστευτα, αλλά πρέπει να δούμε πως δόθηκαν αυτές οι αναθέσεις...

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι "να δούμε πως δόθηκαν αυτές οι αναθέσεις" γιατί, αν αποδεχτούμε αυτή τη λογική, κανένα έργο δεν θα κατασκευαζόταν αφού για κάθε επί μέρους ανάθεση (έργα πολιτικού μηχανικού, έργα ηλεκτρομηχανολογικά, κλπ) θα έπρεπε να επανεξετάζουμε (με ποιον τρόπο, με ποια επιτροπή, με ποια διαδικασία;) συνεχώς όλες τις διαδικασίες από την αρχή.

 

Το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδή ο εργολάβος, στη συγκεκριμένη και ΜΟΝΟΝ περίπτωση, λέγεται Siemens και όχι "φούφουτος", οπότε το επί μέρους έργο, αλλά και το συνολικό, θα είχε ολοκληρωθεί. Επιμένω ότι πρόκειται για ατολμία της κυβέρνησης στη λήψη της συγκεκριμένης πολιτικής απόφασης.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει Μακαρ , παρέλαβε το υποβρύχιο που γέρνει , τι άλλο να κάνει ?:rolleyes:

Τα άλλα θα τα λύσει η οικουμενική του Δεκεμβρίου , μαζί με την ελεγχόμενη η εκτός ελέγχου πτώχευση , η αναδιάρθρωση , η κούρεμα , η όπως αλλιώς το πούνε .8-)

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδή ο εργολάβος, στη συγκεκριμένη και ΜΟΝΟΝ περίπτωση, λέγεται Siemens και όχι "φούφουτος", οπότε το επί μέρους έργο, αλλά και το συνολικό, θα είχε ολοκληρωθεί. Επιμένω ότι πρόκειται για ατολμία της κυβέρνησης στη λήψη της συγκεκριμένης πολιτικής απόφασης.

 

 

Έτσι ακριβώς είναι. Το θέμα είναι ποιος υπουργός θα "χρεωθεί" το πολιτικό κόστος βάζοντας την υπογραφή του για να παραλάβει το έργο.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.