Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κανένα ελληνικό πανεπιστήμιο στη λίστα των 200 κορυφαίων ΑΕΙ της εφημερίδας "Times"


ilias

Recommended Posts

To γνωστό ETH που κάποιος κάποτε έκανε το αστείο και το είχε συγκρίνει με το ΕΜΠ...

Όποιος πάει εκεί, θα ντραπεί να μπει μέσα...για να μην μιλήσω για τις αίθουσες διδασκαλίας, αμφιθέατρα, βιβλιοθήκες...

Επίσης από εκεί ξεκίνησε και το πρόγραμμα Cubus Statik.

 

Πετάξτε τις παρατάξεις έξω !!! Αλλιώς ο κάθε τυχαίος θα παίρνει νύχτα πτυχίο από το ΕΜΠ και κάθε ΕΜΠ επειδή είναι σε παράταξη !!!

 

 

Πράγματι μια πρώτη επιφανειακή σύγκριση των δύο πολυτεχνείων ίσως προξενήσει θυμηδία.

Αλλά και η σύγκριση των δύο χωρών σε όλους τους δείκτες τι συμπεράσμα πιστεύεται ότι προκύπτει;

 

Γιατί όμως όταν ένας τελειόφοιτος δομοστατικός του ΕΜΠ, με βαθμό πτυχίου γύρω στο 8, έρθει σε επαφή με το ΕΤΗ για να συνεχίσει για μεταπτυχιακές, του απαντάνε ότι δεν έχει νόημα να ακολουθήσει κατεύθυνση για master, γιατί αυτοί αναγνωρίζουν το 5ετές δίπλωμα ως master. Και του προτείνουν να ακολουθήσει κατευθείαν την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής.

 

Μήπως πίσω από την επιφάνεια η οποία δείχνει πολλές αδυναμίες και αρνητικά των δικών μας πολυτεχνείων σε σύγκριση με ξένα πολυτεχνεία υπάρχουν σχολές οι οποίες, αν αναζητήσεις πίσω από την επιφάνεια (παρατάξεις, αφίσες, συνελεύσεις κτλ), θα διακρίνεις μια σειρά θετικά στοιχεία, τα οποία επιτρέπουν τις ελληνικές αυτές σχολές να μην είναι στην πραγματικότητα τόσο απαξιωμένες όσο νομίζουμε;

 

Και ιδιαίτερα σημειώνω

πολύ υψηλό μορφωτικό επίπεδο των εισαγομένων με πανελλήνιες εξετάσεις,

πολύ καλό και υψηλό επίπεδο θεωρητικών μαθημάτων μαθηματικά, μηχανική, στατική τα δύο πράτα έτη

πολύ υψηλό επίπεδο διδασκόντων (οι περισσότεροι έχουν αφήσει σημαντικές καριέρες στα μεγάλα πολυτεχνεία των ΗΠΑ και της Ευρώπης),

ύπαρξη μιας σημαντικής ομάδας φοιτητών, ιδιαίτερα σε κάθε τέταρτο και πέμπτο έτος κάθε χρονιά, η οποία εργάζεται σκληρά σχεδόν όλες τις ημέρες του χρόνου και όλες τις ώρες με ασκήσεις, θέματα, διαλέξεις κτλ ( υπάρχει το φαινόμενο να παίρνει κάποιος 7 και στην επόμενη εξεταστική να ξαναδιαβάζει για βελτίωση)

 

Πιστεύω ότι σε αυτά τα χαρακτηριστικά οφέιλεται η μεγάλη επιτυχία των αποφοίτων στο εξωτερικό και για μεταπτυχιακές αλλά και για εργασία.

Και αυτά τα χαρακτηριστικά πολλές φορές διασώζουν τις πολυτεχνικές σχολές και ιδιαίτερα του ΕΜΠ αλλά και των υπολοίπων, όταν τις συγκρίνουμε χωρίς προκαταλήψεις και σκοπιμότητες ακόμα και με τα κορυφαία πολυτεχνεία του κόσμου.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 255
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Η απάντηση

 

"Για μία ακόμα φορά η Ελλάδα εκτίθεται στις Βρυξέλλες και στα μάτια των Ευρωπαίων πολιτών ελέω κάποιων μεγαλοκαθηγητών υπεράνω κάθε υποψίας. Δεν χρειάζονται άλλωστε πολλές ακόμη αποδείξεις ότι πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες υποθέσεις απάτης που έχουν ποτέ αποκαλυφθεί στην Ευρώπη. Με 10 εισαγγελείς της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Καταπολέμησης της Απάτης και έναν Ελληνα εισαγγελέα Εφετών να ασχολούνται με την υπόθεση, είναι δεδομένο ότι τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. Ωστόσο το ερώτημα είναι γιατί ποτέ σε αυτή τη χώρα κανείς εφοριακός δεν αναρωτήθηκε πώς ένας καθηγητής ΑΕΙ με μισθό 1.500-2.000 ευρώ τον μήνα έχει στην κατοχή του βίλες και πανάκριβα αυτοκίνητα. Ευτυχώς, όμως, που υπάρχουν και οι κουτόφραγκοι…"

 

Και αφήνω από έξω τους καθηγητές παιδιά, συγγενείς αδέρφια, ξαδέρφια που εν μια νυκτί έγιναν καθηγητές.

Για τα ερευνητικά έργα τα ξέρετε...

Για τις παρατάξεις τα ξέρετε...

Επίσης έξω κάνεις απευθείας διδακτορικό, δεν χρειάζεσαι master...

Τα άλλα τα λέτε σε αυτούς που δεν ξέρουν τι χρώμα έχει το διαβατήριο...

Link to comment
Share on other sites

Επίσης έξω κάνεις απευθείας διδακτορικό, δεν χρειάζεσαι master...

Τα άλλα τα λέτε σε αυτούς που δεν ξέρουν τι χρώμα έχει το διαβατήριο...

 

Αγαπητέ συνάδελφε η ερώτηση ήταν:

"Γιατί όμως όταν ένας τελειόφοιτος δομοστατικός του ΕΜΠ, με βαθμό πτυχίου γύρω στο 8, έρθει σε επαφή με το ΕΤΗ για να συνεχίσει για μεταπτυχιακές, του απαντάνε ότι δεν έχει νόημα να ακολουθήσει κατεύθυνση για master, γιατί αυτοί αναγνωρίζουν το 5ετές δίπλωμα ως master. Και του προτείνουν να ακολουθήσει κατευθείαν την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής."

 

Η επαφή με την Ζυρίχη έγινε μέσω internet και δεν χρειάστηκε να εκδόθεί διαβατήριο.

 

Ομως, έχω την εντύπωση ότι την Ελβετία μπορείς να την επισκεφθείς και με ελληνική ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες.

 

Θα ζητήσω συγνώμη γιατί χρησιμοποίησα την ειδικότητα δομοστατικός ΕΜΠ γιατί τέτοιος όρος δεν υπάρχει. Προφανώς πρόκειται για τελειόφοτο της σχολής Πολτικών Μηχανικών του ΕΜΠ, ο οποίος έχει ακολουθήσει την κατεύθυνση του δομοστατικού.

 

Και ένα τελευταίο. Μάλλον πρέπει η συζήτηση να συνεχιστεί

σε θέμα που να έχει συνάφεια με τα επαγγελματικά δικαιώματα.

Link to comment
Share on other sites

"Γιατί όμως όταν ένας τελειόφοιτος δομοστατικός του ΕΜΠ, με βαθμό πτυχίου γύρω στο 8, έρθει σε επαφή με το ΕΤΗ για να συνεχίσει για μεταπτυχιακές, του απαντάνε ότι δεν έχει νόημα να ακολουθήσει κατεύθυνση για master, γιατί αυτοί αναγνωρίζουν το 5ετές δίπλωμα ως master. Και του προτείνουν να ακολουθήσει κατευθείαν την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής."

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Απλά το ελληνικό σύστημα είναι αντιγραφή του γερμανικού, (και το ελβετικό δεν έχει διαφορές) βασίζεται στο δίπλωμα. Το δίπλωμα είναι 5 χρόνια.

Όσοι έχουν δίπλωμα κάνουν απευθείας διδακτορικό έξω.

 

Ομως, έχω την εντύπωση ότι την Ελβετία μπορείς να την επισκεφθείς και με ελληνική ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες.

 

Ναι μπορείς και με ελληνική ταυτότητα.

Link to comment
Share on other sites

Αφίσες ενάντια στον καπιταλισμό, φοιτητικές (κομματικές) παρατάξεις και ενίωτε αγώνες κατς, γόπες στα αμφιθέατρα, αιώνιοι φοιτητές που ξενυχτάνε στα μπαράκια, αλλά και συνεπείς που θα περάσουν το μάθημα με "τον δικό' τους, βιβλιοθήκες της πλάκας, τι άλλο θες για να μείνεις έκτος της λίστας?

Link to comment
Share on other sites

Αφίσες ενάντια στον καπιταλισμό, φοιτητικές (κομματικές) παρατάξεις και ενίωτε αγώνες κατς, γόπες στα αμφιθέατρα, αιώνιοι φοιτητές που ξενυχτάνε στα μπαράκια, αλλά και συνεπείς που θα περάσουν το μάθημα με "τον δικό' τους, βιβλιοθήκες της πλάκας, τι άλλο θες για να μείνεις έκτος της λίστας?

 

Θέλω να διώξω και τις εταιρίες που έρχονται για εκπονήσεις διδακτορικών και έρευνας... γιατί η παιδεία είναι δημόσια...και δεν ανέχομαι εταιρίες μέσα στις σχολές για έρευνα...

 

Όσοι δε, έχουν το θράσος να συγκρίνουν ελληνικά καφενεία με σχολές εξωτερικού είναι βαθιά νυχτωμένοι (και ενίοτε δεν έχουν περάσει τα σύνορα...έχουν μείνει στην κουλτούρα της Βίσση και του "άρχοντα" Νότη....).

Το ξαναλέω, εάν ήμουν σχολή του εξωτερικού δεν θα αναγνώριζα τις ελληνικές σχολές (στην Γερμανία μερικές έτσι και αλλιώς δεν αναγνωρίζονται και αυτοί που πήγαν για διδακτορικό με πτυχίο βγάλανε το πτυχίο το γερμανικό, και μετά τους αναγνώρισαν)...μιλάμε για μεγάλο ανέκδοτο οι ελληνικές σχολές...ΜΕΓΑΛΟ !!!

 

Διώξτε τα παράσιτα τις παρατάξεις από τις σχολές !!!

Να ξεκινήσει επιτέλους αξιολόγηση σε κάθε σχολή !!!

Link to comment
Share on other sites

Διώξτε τα παράσιτα τις παρατάξεις από τις σχολές !!!

αυτό είναι πρόβλημα αλλά πραγματικά δεν νομίζω πως μπορεί να επιλυθεί

 

δηλ τι θα γίνει οι φοιτητές δε θα έχουν δικαίωμα εκλογής δικών τους εκπροσωπων;

όσο έχουν δικαίωμα εκλογής τόσο θα υπάρχουν παρατάξεις

 

από την άλλη ειδικά εσύ γκρινιάζεις για τα "αναρχοκουμούνια" όμως ειδικά στο ΕΜΠ η ΔΑΠ βγαίνει καθε χρόνο πρώτη στις εκλογές

 

οι παρατάξεις υπάρχουν διότι συμφέρουν τα κόμματα

και τα βούρλα οι φοιτητές ακολουθούν με το αζημίωτο όπως κάνει όλη η ελληνική κοινωνία

Link to comment
Share on other sites

αυτό είναι πρόβλημα αλλά πραγματικά δεν νομίζω πως μπορεί να επιλυθεί

 

δηλ τι θα γίνει οι φοιτητές δε θα έχουν δικαίωμα εκλογής δικών τους εκπροσωπων;

όσο έχουν δικαίωμα εκλογής τόσο θα υπάρχουν παρατάξεις

 

από την άλλη ειδικά εσύ γκρινιάζεις για τα "αναρχοκουμούνια" όμως ειδικά στο ΕΜΠ η ΔΑΠ βγαίνει καθε χρόνο πρώτη στις εκλογές

 

οι παρατάξεις υπάρχουν διότι συμφέρουν τα κόμματα

και τα βούρλα οι φοιτητές ακολουθούν με το αζημίωτο όπως κάνει όλη η ελληνική κοινωνία

 

H απάντηση μου...

 

Νομίζω ότι στην Ελλάδα πρέπει να γίνει ριζική αλλαγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πρώτα από όλα τα προγράμματα σπουδών πρέπει να γίνουν από την αρχή. Σήμερα επικρατεί το ένα επιστημονικό πεδίο να υπάρχει σε άλλο επιστημονικό πεδίο.

 

1. Επίσης η διοίκηση να γίνει από επαγγελματίες managers που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο και γνωρίζουν. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα έχουμε φαινόμενα παρατάξεων και εκλογών στα ιδρύματα. Ούτε θα έχουνε επιρροή οι καθηγητές σε τίποτα. Θα λέει η ομάδα των managers. Αγαπητέ κ. Βάγια θα κάνετε το μάθημα των σιδηρών τάδε ημέρα τάδε ώρα. Η ομάδα θα κρίνει ανάλογα τις ανάγκες του τμήματος για τον εργαστηριακό εξοπλισμό. Τέρμα οι μίζες !!!

 

2. H ομάδα θα κρίνει για το δυναμικό των καθηγητών.

 

3. Η ομάδα θα ελέγχει την σωστή λειτουργία του ιδρύματος.

 

4. Τέρμα ο τομέας και τα πράσινα άλογα. Το έργο των καθηγητών είναι να παραδίδουν μαθήματα και όχι να εμπλέκονται στα διοικητικά του ιδρύματος. Για αυτό υπεύθυνοι είναι οι managers.

 

5. Επίσης η ομάδα θα εγκρίνει και τα ερευνητικά προγράμματα κατόπιν συμβουλίου με τους καθηγητές.

 

6. Ακόμα να συγκροτιστεί ομάδα φοιτητών ενιαία για τυχόν αναφορά προβλημάτων.

 

7. Η ομάδα φοιτητών αξιολογεί τους καθηγητές ανάλογα από το έργο τους και τις παραδόσεις. Καθηγητής που δεν πληρεί προϋποθέσεις για παράδοση ή θα απορρίπτεται ή θα καταλήγει σε εργαστήριο.

 

8. Θα υπάρχει αξιολόγηση των καθηγητών ανά δύο χρόνια. Αν ένας είναι αντάρτης τον στέλνουν σπίτι του.

 

9. Να εξαφανιστούν οι φοιτητικές παρατάξεις από τα ιδρύματα. Το ίδρυμα δεν είναι βουλή. Μόνο κακό επιφέρουν και τίποτα άλλο.

 

10. Να υπάρχει επιρροή από την ομάδα των φοιτητών για τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του ιδρύματος.

 

11. Να εκδοθεί επιστημονικό περιοδικό του κάθε ιδρύματος για την πορεία του ιδρύματος. Έτσι θα υπάρχει συνεχή αξιολόγηση.

 

12. Να δοθεί το απαραίτητο ενδιαφέρον στα εργαστήρια και στους εξοπλισμούς.

 

13. Εαν γίνονται ερευνητικά προγράμματα από ιδιώτες να πληρώνονται οι φοιτητές.

 

14. Επίσης από τα ιδιωτικά προγράμματα να δίνεται και ανάλογα ποσό για εκπαιδευτικές εκδρομές, αφού για αυτόν τον λόγο το υπουργείο είναι ανίκανο, άπραγο και άσχετο από θέματα παιδείας.

 

15. Το κάθε ίδρυμα να είναι αυτοκέφαλο, που σημαίνει στην διοίκηση της ομάδας δεν αναμιγνύεται κανείς.

 

16. Να ιδρυθεί από το κράτος τράπεζα για τα ιδρύματα και για τους φοιτητές. Ανάλογα να δίνονται και ποσά σε πρόσθετη έρευνα, εξοπλισμούς ή εκπαιδευτικές εκδρομές.

 

17. Να ιδρυθεί λέσχη επί μικρής πληρωμής της τάξεως 3-4€ για την σίτιση. Έτσι θα υπάρχει καλύτερο φαγητό. Επίσης από την ομάδα των φοιτητών να γίνεται καθημερινά υγειονομικός έλεγχος. Φυσικά γαι τον έλεγχο θα δίνεται ένα μικρό συμβολικό ποσό στο ίδρυμα για τους εξοπλισμούς του ιδρύματος.

 

18. Τέλος και σημαντικότερο να μείνει το άσυλο όπως είναι δηλαδή το πνευματικό άσυλο. Κάθε άλλο που δεν συσχετίζεται με το πνευματικό άσυλο να δίνει την δυνατότητα στην επέμβαση των αστυνομικών αρχών.

 

19. Προτείνω το μοντέλο των managers, (από εδώ και στο εξής στο παρόν thread ονομάζεται ομάδα) οι οποίοι τουλάχιστον ξέρουν από διοίκηση, διότι είναι επαγγελματίες και αυτό είναι και το αντικείμενο σπουδών τους.

Έπειτα με την εξαφάνιση των φοιτητικών παρατάξεων οι όποιοι στόχοι για νοθεία ή εκμετάλλευση από την πλευρά της ομάδας μειώνονται αισθητά.

 

20. Ύστερα δεν έχουν όφελος καθώς θα πληρώνονται για κάνουν την δουλειά τους, δηλαδή την διοίκηση όποια και αν είναι αυτή.

 

21. Προτιμώ αυτήν την ομάδα γιατί είναι πολύ καλύτερη από τους καθηγητές και τις δικές τους κλίκες.

 

22. Επίσης δεν θα χάνονται μαθήματα και ώρες με συμβούλια που κάνανε οι καθηγητές για την διοίκηση του ιδρύματος.

 

23. Οι καθηγητές θα μπορούν να συγκεντρώνονται στο μάθημα και στην έρευνά τους. Τα όποια κονδύλια είναι απαραίτητα για το ίδρυμα είναι δουλειά της ομάδας.

 

24. Η ομάδα είναι ανεξάρτητη και θα λειτουργεί αυτόνομα.

 

25. Με την αξιολόγηση σε εθνικό επίπεδο θα υπάρχει μια σημαντική προσπάθεια για αναβάθμιση και καλυτέρευση της ομάδας.

 

26. Και αυτό γιατί μετά από αξιολόγηση των ιδρυμάτων θα δίνεται bonus στην ομάδα που έφερε σε πρώτη θέση το ίδρυμα.

 

27. Το bonus αυτό θα πηγαίνει στο ίδρυμα για δικούς του σκοπούς.

 

28. Θα υπάρχει ισότητα σε όλα τα ιδρύματα από την αρχή. Όλα θα ξεκινήσουν με ίδια κεφάλαια. Είναι στο χέρι της ομάδας και των καθηγητών να γίνει το ίδρυμα ένα elite πανεπιστήμιο. Με αυτόν τον τρόπο θα υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των ιδρυμάτων που θα οδηγήσει σε αναβάθμιση των κάθε ιδρυμάτων.

 

29. Οι φοιτητές πρέπει να συνεισφέρουν στην έρευνα και να αμείβονται. Φοιτητικοί διαγωνισμοί μεταξύ των ιδρυμάτων σε ερευνητικά θέματα και όχι μόνο θα κρατάει σε αφύπνιση τους καθηγητές και τους φοιτητές.

30. Τέλος η ομάδα θα ελέγχεται από την κεντρική ομάδα του κράτους. Αντικείμενο θα είναι η αξιολόγηση των μελών της ομάδας και των πειθαρχικών συμβουλίων. Θα κάνει έρευνα κάθε χρόνο στα μέλη για αξιολόγησή τους και ενημέρωση για την πορεία του κάθε ιδρύματος. Θα είναι ανεξάρτητη αρχή. Τα κεντρικά μέλη θα διορίζονται έπειτα από ψηφοφορία των μελών και των φοιτητών. Έτσι δεν θα μπορούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο καθώς θα υπάρχουν και οι φοιτητές που θα ψηφίζουν. Έτσι ανάλογα την πορεία του ιδρύματος και την διοίκηση οι φοιτητές που γνωρίζουν πολύ καλύτερα τα εσωτερικά θα έχουν και μεγαλύτερη επιρροή. Η κεντρική ομάδα του κράτους και το προεδρείο θα έχει διάρκεια 3 ετών. Μετά θα αλλάζει. Δεν μπορεί να υπάρχει το ίδιο προεδρείο για δεύτερη συνεχή χρονιά.

31. Και η κεντρική ομάδα του κράτους θα εκλέγεται από τους φοιτητές επί πτυχίω, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς.

 

32. Βάζοντας τους φοιτητές σε ενεργό δράση τους ανοίγονται καινούργιοι ορίζοντες.

 

33. Μην κρίνεις από την τωρινή κατάσταση των φοιτητών.

 

34. Με το παραπάνω σχέδιο υπάρχει μια πολύ ζεστή συνεργασία φοιτητή-καθηγητών.

 

35. Όλα τα ιδρύματα θα συναγωνίζονται προς όφελος των φοιτητών και των ιδρυμάτων.

 

36. Οι καθηγητές θα είναι ποιο ενεργοί και δεν θα εμπλέκονται με τα διοικητικά.

 

Μα αν δεν αξιολογήσει ο φοιτητής τον καθηγητή ποιος θα τον αξιολογήσει ???

 

Το υπουργείο που δεν ξέρει που είναι η κάθε σχολή ???

 

Εννοείται ότι τον αξιολογεί και η ομάδα και η κεντρική ομάδα αφού είναι υποχρεωμένη να αξιολογεί και να ελέγχει τα ιδρύματα.

 

36 προτάσεις κύριοι από ένα άτομο. Το υπουργείο παιδείας ήθελα να ήξερα τι σκ@τ@ κάνει !!!

Link to comment
Share on other sites

Διώξτε τα παράσιτα τις παρατάξεις από τις σχολές !!!

 

Σωστος!!! Δεν έχω δει σε καμία σχολή του εξωτερικού αυτό το πράγμα, τι πάει να πει κομματικές παρατάξεις στις σχολές? Δηλάδή αν δεν εκλέγουν εκπροσώπους ποιο είναι τι πρόβλημα. Στο Πανεπιστημίο άλλος είναι ο σκοπός και όχι ο συνδικαλισμός. Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά...

Link to comment
Share on other sites

Επίσης η διοίκηση να γίνει από επαγγελματίες managers που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο και γνωρίζουν.

όπως στα νοσοκομεία , οπου οι managers δεν ήξεραν τι είναι τα οργανα που έκαναν παραγγελία κλπ

 

Με αυτόν τον τρόπο δεν θα έχουμε φαινόμενα παρατάξεων και εκλογών στα ιδρύματα. Ούτε θα έχουνε επιρροή οι καθηγητές σε τίποτα. Θα λέει η ομάδα των managers. Αγαπητέ κ. Βάγια θα κάνετε το μάθημα των σιδηρών τάδε ημέρα τάδε ώρα. Η ομάδα θα κρίνει ανάλογα τις ανάγκες του τμήματος για τον εργαστηριακό εξοπλισμό. Τέρμα οι μίζες !!!

 

H ομάδα θα κρίνει για το δυναμικό των καθηγητών.

 

Η ομάδα θα ελέγχει την σωστή λειτουργία του ιδρύματος.

θα παρακαλάν οι καθηγητές και οι φοιτητές για εξοπλισμό και λοιπές ανάγκες

με ποια προσόντα θα κρίνουν πράγματα που δεν κατέχουν

οι φοιτηές δεν θα επροσωπούνται ;

 

καλα οι μίζες θα πέφτουν συννεφο , ειπαμε όπως τα νοσοκομεία, απλά θα τα παίρνουν οι αρμόδιοι σε αυτά οι οικονομολόγοι :P

 

Επίσης η ομάδα θα εγκρίνει και τα ερευνητικά προγράμματα κατόπιν συμβουλίου με τους καθηγητές.

μα γιατί να μην το κάνουν μόνοι τους, αφου τα ξέρουν όλα

 

Ακόμα να συγκροτιστεί ομάδα φοιτητών ενιαία για τυχόν αναφορά προβλημάτων.

 

Η ομάδα φοιτητών αξιολογεί τους καθηγητές ανάλογα από το έργο τους και τις παραδόσεις. Καθηγητής που δεν πληρεί προϋποθέσεις για παράδοση ή θα απορρίπτεται ή θα καταλήγει σε εργαστήριο.

με ποιά διαδικασία;;;

με εκλογές; άρα νατα πάλι τα κομματα

ή με αυθαίρετες διαδικασίες;

 

βλέπεις πως δυστυχώς τις παρατάξεις δεν τις αποφέυγουμε

 

Θα υπάρχει αξιολόγηση των καθηγητών ανά δύο χρόνια. Αν ένας είναι αντάρτης τον στέλνουν σπίτι του.

Δεν διαφνεί κανείς με την αξολόγηση

 

Τι θα πει αντάρτης;

Απο τέτοιες γενικότητες και αφορισμούς έχουμε καταστραφεί.

Δηλ αν κάποιος καθηγητής ακολουθεί τη μη πεπατημένη οδό (μια προτωποριακή μεθοδο) και πολλοί δυσαρεστούνται θα μπορούν να το πετάξουν έξω :shock:

 

Να εκδοθεί επιστημονικό περιοδικό του κάθε ιδρύματος για την πορεία του ιδρύματος. Έτσι θα υπάρχει συνεχή αξιολόγηση.

στην Ελλάδα αυτό ονομαζεται ευκαιρία για μάσα :)

 

Εαν γίνονται ερευνητικά προγράμματα από ιδιώτες να πληρώνονται οι φοιτητές.

αυτό γίνεται

 

Το κάθε ίδρυμα να είναι αυτοκέφαλο, που σημαίνει στην διοίκηση της ομάδας δεν αναμιγνύεται κανείς.

αυτό γίνεται

 

Να ιδρυθεί από το κράτος τράπεζα για τα ιδρύματα και για τους φοιτητές. Ανάλογα να δίνονται και ποσά σε πρόσθετη έρευνα, εξοπλισμούς ή εκπαιδευτικές εκδρομές.

δεν το κατάλαβα ..... για δάνεια μιλάς ;;

 

Να ιδρυθεί λέσχη πει μικρής πληρωμής της τάξεως 3-4€ για την σίτιση. Έτσι θα υπάρχει καλύτερο φαγητό.

αυτό γίνεται

 

Επίσης από την ομάδα των φοιτητών να γίνεται καθημερινά υγειονομικός έλεγχος.

αυτό δεν γίνεται, υπαρχουν θεσμοθετημένα όργανα της πολιτείας για αυτό

δεν είναι δουλεια των φοιτητών

 

 

Κάθε άλλο που δεν συσχετίζεται με το πνευματικό άσυλο να δίνει την δυνατότητα στην επέμβαση των αστυνομικών αρχών.

εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα

ας το κάνουν αυριο το πρωί

αλλα δε θέλουν γιατί μετά δε θα υπάρχει καμμία δικαιολογία

 

(επειδή εγώ φοιτησα στο κτιριο της Πατησίων, σε πληροφορώ πως τα ΜΑΤ οδηγούν σαν κοπάδι στο μαντρί τους χουλιγκαν στο ίδρυμα)

 

 

Προτείνω το μοντέλο των managers, (από εδώ και στο εξής στο παρόν thread ονομάζεται ομάδα) οι οποίοι τουλάχιστον ξέρουν από διοίκηση, διότι είναι επαγγελματίες και αυτό είναι και το αντικείμενο σπουδών τους.

οι managers έπεξαν το αποθεματικό των ταμείων στο χρηματιστήριο, διοικούσαν τον ΟΣΕ, την Ολυμπιακή κλπ,

 

πρότειναν στις Ελληνικές κυβερνήσεις να μαγειρέψουν τα στατιστικά μας στοιχεία σε ότι αφορα την οικονομία μας, αφού πέρασαν στο αντίπαλο στρατόπεδο άρχισαν να διαδίδουν εχέμυθες πληροφορίες εναντίων της χώρας μας ...

 

πληρώνονται με παχυλούς μισθούς και ανεβάζουν τον μέσο όρο των εισοδημάτων των δημοσίων υπαλήλων στα 50.000 ευρώ

(σκέψου πόσα παίρνουν)

 

επίσης δεν έχουν καμμία κύρωση για τις λανθασμένες αποφάσεις τους (αν είναι λανθασμένες, και όχι μεθοδευμένες)

 

Επίσης δεν θα χάνονται μαθήματα και ώρες με συμβούλια που κάνανε οι καθηγητές για την διοίκηση του ιδρύματος.

αυτό κανονικά δεν επιτρέπεται

 

 

 

Τέλος η ομάδα θα ελέγχεται από την κεντρική ομάδα του κράτους. Αντικείμενο θα είναι η αξιολόγηση των μελών της ομάδας και των πειθαρχικών συμβουλίων.....

σωθηκες!!!!!

άρα δεν είναι ανεξάρτητοι

 

 

Τα κεντρικά μέλη θα διορίζονται έπειτα από ψηφοφορία των μελών και των φοιτητών....

 

Και η κεντρική ομάδα του κράτους θα εκλέγεται από τους φοιτητές επί πτυχίω, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς.

 

Βάζοντας τους φοιτητές σε ενεργό δράση τους ανοίγονται καινούργιοι ορίζοντες.

 

Μα αν δεν αξιολογήσει ο φοιτητής τον καθηγητή ποιος θα τον αξιολογήσει ???

1ον και σημερα οι φοιτητές έχουν λόγο σε εκολγες πχ τις Πρυτανικές

όμως ποιοι τελικά πάνε να ψηφίσουν .... οι κομματικοποιημένοι

άρα μην περιμένεις να γίνουν οι σούπερ αλλαγές

 

2ον πως θα εκλέξω καποιον που δεν γνωρίζω για την κεντρική ομάδα του κράτους;

πρακτικώς ή θα επιλέξω κάποιον από το ιδρυμά μου

(που και πάλι αν είναι από άλλη σχολή επίσης δεν τον γνωρίζω, αλλά και από τη σχολή μου να είναι μπορεί να είναι καραγιόζης ο υποψήφιος)

ή κάποιον με βασει κομματικά κριτίρα

 

άρα πάλι πέταξε το πουλάκι

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.