Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Δελτίο Αποστολής Σκυροδέματος


 

Recommended Posts

Προσωπικα θα ηθελα να ρωτησω τους εμπειροτερους πρωτα ως προς το παχος του σκυροδεματος καθαριοτητας. Τι παχος συνηθως ριχνεται ??

 

Τωρα για τα κυβικα που κουβουλαει η μπετονιερα (βαρελα) πως μπορει ενας μηχανικος να ειναι απολυτα σιγουρος οτι θα του ριξει τα κυβικα που ζητησε, οπως επισης πως βεβαιωνεται οτι καθοδον δεν σταματησε καπου να ριξει κανα δυο κυβικα ?? Αν υποθεσουμε οτι ειχαμε κανει ογκομετρηση και τελικα δεν εφτασε το σκυροδεμα τι απο εκει και υστερα μπορει να πραξει ενας μηχανικος ?

Link to comment
Share on other sites

1) Πάχος σκυροδέματος καθαριότητας: ~10εκ (αλλού θα είναι 5, αλλού 15 ανάλογα με την εκσκαφή)

2) Αυτό μπορείς να το πετύχεις μόνο με ζύγιση της μπετονιέρας βγαίνοντας απο το εργοστάσιο παραγωγής και με την λήξη της σκυροδέτησης (προσοχή στη διαφορά απο τις δεξαμενές νερού και ρευστοποιητή). Πρακτικά αδύνατο να το κάνεις εσύ...

3)...και έτσι, βασιζόμαστε στις προμετρήσεις (+5-7%). Μπορείς άνετα να δείς αν σε κλέβουνε. Τον μάστορα τον ελέγχεις και ξέρεις πόσο καλούπωσε την πλάκα (εκεί και στη θεμελίωση γίνεται το μεγάλο "κλέψιμο"), άρα μένει μόνο η μπετονιέρα.

4) Αν υπάρχει τρελή διαφορά (και είσαι σίγουρος πως ευθύνεται το εργοστάσιο) παίρνεις τον υπεύθυνο και το το λές απαιτώντας την αφαίρεση απο τον λογαριασμό. Αν έχει αντιρρήσεις, η πιό καλή λύση είναι να πάτε να κάνετε επιμέτρηση επί τόπου... Να δούμε τί θα σου πει...

 

Πάντως απο ιδία πείρα, όταν μου έτυχε αυτό, ξαναέκανα την προμέτρηση και μετά πήγα χωρίς τον σκυροδεματά και έκανα επιμέτρηση (να μην γίνουμε και ρεζίλι) και είδα πως η διαφορά υπήρχε αλλά ήταν σε "ανεκτά" επίπεδα...

Link to comment
Share on other sites

¨Ενα επιθυμητό πάχος για μπετόν καθαριότητας είναι αυτό τών 10 εκατοστών και φυσικά να βάζεις δάρι πρίν την τοποθέτησή του.Τώρα σε ότι αναφορά το πώς ξέρουμε πόσα κυβικά μας φέρνει η βαρέλα αυτό φίλε μου είναι δύσκολο.Εάν ξέρει κάποιος συνάδελφος κάποιο τρόπο ας το θέσει γιατί κι εγώ είμαι νέος μηχανικός.Θα έλεγα οτι εάν μπορούσες να είσαι παρόν την ώρα που τοποθετείται το σκυρόδεμα στήν βαρέλα θα ήταν καλό.Αλλιώς θα πρέπει νομίζω να κόβει καλά το μάτι σου την ώρα που τοποθετείται το σκυρόδεμα.Ελπίζω κάπως να σε βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

Το πάχος και η οικονομία στο μπετό καθαριότητος εξαρτάται από την ποιότητα εκσκαφής. Συμφέρει να βάλεις εργάτη και να σου την εξομαλύνει (την εκσκαφή) μετά που θα φύγει το μηχάνημα εκσκαφής. Επίσης καλό είναι για την οικονομία του έργου να είναι όσο το δυνατό αλφαδιασμένη. Εάν το όρυγμα που δημιουργήθηκε είναι πολύ μεγαλύτερο από τις διαστάσεις της θεμελίωσης, συμφέρει πάλι να καλουπωθεί πρόχειρα η επιφάνεια με ένα ταβλάκι περιμετρικά ώστε να μην πηγαίνει το μπετό στο βρόντο. Σημειωτέον ότι συνήθως οι μπετατζήδες πληρώνονται με το κυβικό κι ότι κυβικά πέσουν στην οικοδομή κι αναλόγως του έργου βέβαια. Το άλλο με τις βαρέλες εκτός από την ογκομέτρηση των στοιχείων που σκυροδετείς, υπάρχει και το ζύγισμα της βαρέλας σε πλάστιγγα και είναι ασφαλέστερος. Μάθε που έχει στην περιοχή σου πλάστιγγα για να μπορείς να ζυγίσεις. Δεν θα ζυγίζεις όλες τις βαρέλες, θα χρειασθείς και βοηθό γιατί έχει και λίγο τρέξιμο η υπόθεση, αλλά μία-δύο στην τύχη. Αν βρεις διαφορά, κάνε φασαρία στην εταιρία για να σε θυμούνται. Την επόμενη φορά που θα ξαναπαραγγείλεις μπετό θα τους λες 8Μ3 και θα σου φέρνουν δέκα. Εμένα πριν από χρόνια μου έκαναν δώρο μια βαρέλα (το μπετό εννοείται, όχι το μηχάνημα).

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρει κανείς άρθρο στον ΚΤΣ για το τι πρέπει να αναγράφει το Δ.Α.

Όταν μιλαμε με εργολάβους πρέπει να μιλάμε με νόμους

Link to comment
Share on other sites

Το βρήκα τελικά

ΦΕΚ 537 1-05-2002 παρ 12.1.1.16

 

είναι απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ με Αριθμ. Δ14/50504

Link to comment
Share on other sites

στην 12.1.1.17 λέει για λήψη δοκιμίων μετά από προσθήκη υπερρευστοποιητικού, χρήσιμο γιατί γκρινιάζουν καμια φορά οι βαρελάδες

...

 

"θα πάρεις δοκίμιο μετά το φάρμακο? :shock: !"

Link to comment
Share on other sites

Κατεβάστε από ΕΔΩ ένα φυλλάδιο της "ΤΙΤΑΝ" για τον ΚΤΣ-97.

Στις σελίδες 10 και 11 αναφέρει το τι ακριβώς πρέπει να αναγράφει το Δελτίο Αποστολής Έτοιμου Σκυροδέματος.

 

*Επειδή είναι λίγο παλιό αναφέρονται τέσσερις κατηγορίες κάθισης ενώ πλέον είναι πέντε.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.