Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Διαφορά ΜΜ και ΜΠΔ


Mpampiskal

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλο το forum.

Είμαι μαθητής γ'λυκείου και φέτος δίνω πανελλήνιες.Θέλω να πάω για ΜΜ αλλά μιας και μένω Χανιά η σχολή ΜΠΔ με ελκυεί πολύ.Με έχει προβληματίσει ιδιαίτερα η βάση της σχολής αλλά και κάποια σχόλια που διάβασα σε αρκετά παρόμοια θέματα στο forum.Απο οτι διαπίστωσα οι απόψεις διιστανται.Θα ήθελα να ρωτήσω, υπεύθυνα κάποιον απόφοιτο, εαν εργάζεται στο αντικείμενο του ΜΜ, εαν είχε να αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα λόγω "ρετσινιάς" του ονόματος, και εαν η σχολή πραγματικά καλύπτει αυτά που οφείλει να ξέρει ένας ΜΜ που έχει πάρει τη κατευθυνση παραγωγής.Επίσης έχω ακούσει πως οι ΜΠΔ απασχολούνται και ως σύμβουλοι επιχειρήσεων...αυτή η σχολή μπορεί να χρησιμεύσει σε κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με καθαρά κάτι τεχνικό όπως π.χ Η/Μ μελέτες, επίβλεψη εγκατάστασης και επίβλεψη λειτουργίας Η/Μ κτλ.Θα το εκτιμούσα αν κάποιος ΜΠΔ που απασχολείται στους παραπάνω τομείς με κατατοπίσει λίγο.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 251
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Χωρις να θελω να υποτιμησω τους ΜΠΔ θεωρω σαν ονομα και μονο

οι ΜΜ ειναι πιο ψηλα. Αλλα πρακτικα η σχολη δεν κανει τον φοιτητη

και τον αποφοιτο μαλλον ο ιδιο ο αποφοιτος κανει την σχολη...

Ειτε περασεις ΜΠΔ ειτε ΜΜ κοιτα εσυ να εισαι καλος φοιτητης με

αρκετες γνωσεις αυτο ειναι το πιο σημαντικο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Εγώ προσωπικά όπως και άλλοι απόφοιτοι ΜΠΔ, εργάζομαι στο αντικείμενο του ΜΜ χωρίς κανένα πρόβλημα. Προσωπικά, στο εργοστάσιο που δουλεύω ξεκίνησα από υπεύθυνος παραγωγής και τώρα είμαι τεχνικός διευθυντής και κανω επίβλεψη εγκατάστασης και λειτουργίας Η/Μ. Εργασιακά δεν έχω συναντήσει κανένα πρόβλημα εκτός του άγχους και του ωραρίου αλλά αν σ'αρέσει αυτό που κάνεις αυτά ξεπερνιούνται. :)