Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πρόβλημα με τακτοποίηση ημ. χώρου


jonstam

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους,

Είμαι νέος μηχανικός και δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία ειδικά σε θέματα ΓΟΚ, όμως όπως και αρκετοί άλλοι ασχολούμαι τώρα τελευταία με τους Η/Υ. Μου έχουν έρθει μέχρι στιγμής κάποιες περιπτώσεις στις οποίες δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα. Όμως στην τελευταία, όταν πήρα τα σχέδια από την πολεοδομία διαπίστωσα το εξής. Στην κάτοψη του ορόφου αρκετές διαστάσεις δε είναι σωστές και πιο συγκεκριμένα αυτές που βοηθούν στον υπολογισμό του Η/Υ. Επίσης τα σχέδια είναι στο χέρι και επικρατεί ένα γενικό μπάχαλο. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι αφενός η κακή εικόνα της κάτοψης όπου δύσκολη βγάζει άκρη κανείς για το ποιος ακριβώς είναι ο Η/Υ και αφεταίρου ότι ο υπολογισμός μου για το εμβαδόν δε συμφωνεί με αυτόν του αρχιτέκτονα.

Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Και επίσης πως χειριζόμαστε το θέμα με τον πελάτη;

Κάποιος φίλος αρχιτέκτονας με συμβούλευσε να πάρω ως δεδομένο το εμβαδόν που υπολογίζει στην κάτοψη ο συντάξας αρχιτέκτονας και απλά να προσπαθήσω να το οριοθετήσω όσο καλύτερα γίνεται πάνω στο σχέδιο... ποια είναι η δική σας πρόταση;

Επιπλέον ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ και πως να γλιτώσω τη διαδικασία πληρωμής αν αναλάβω τον Η/Υ που ιδιοκτήτης είναι ο πατέρας ή ο θείος μου.

Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

........Προσπάθησε να το ορίσεις όπως πολύ καλά σου λέει, συμβουλέψου ένα αρχιτέκτονα, πολ.μηχ...... Οντως κράτησε τον ημιυπαίθριο όπως τον λέει η κάτοψη αφαίρεσε μόνο της τοιχοποιϊες που εμφανίζονται.....δεν μπορεί να ναι , τόσο δύσκολο. Ξαναρώτα ένα αρχιτέκτονα που σου λέω (για να ανεβάσεις σχήμα δεν το συζητώ, θα είναι αδύνατο).

 

.....

.....

Δεν αξίζει. Κατα τη γνώμη μου αν τη θές δεν αξίζει να πάρεις απαλλαγή αμοιβών, θα γλιτώσεις κάνα 50άρι και θα τρέχεις 2 μέρες στο ΤΕΕ.

Link to comment
Share on other sites