Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σύστημα Τηλεματικής για λεωφορεία και τρόλεϊ


Engineer

Recommended Posts

αυτό δε με βοηθά όταν βρίσκομαι στη στάση

αυτό θα με βοηθούσε αν το γνώριζα την ώρα που αποφασίζω τη διαδρομή μου

Σε βοηθάει κι όταν είσαι στη στάση, γιατί δεν σε κρατάει σε αγωνία. Μπορεί να αναγκαστείς να πάρεις ταξί, και μετά από 1 λεπτό να περάσει το λεωφορείο. Αν το ήξερες θα περίμενες λίγο ακόμα.

 

Πάντως, με το νέο σύστημα προβλέπεται και η πληροφόρηση μέσω ίντερνετ ή κινητού τηλεφώνου. Έτσι σε καλύπτει και στο δεύτερο θέμα που έθεσες, δηλ, πριν ξεκινήσεις κοιτάς να δεις σε πόσην ώρα θα είναι στη στάση το τρόλεϊ.

 

Τέλος θα ήθελα να πως ότι σαν εργολαβία είναι τζάμπα πράμα. 300 χιλ. ευρώ για ολόκληρο το σύστημα και τα gps μαζί. Φυσικά χρειάζεται συντήρηση και συνεχή παρακολούθηση, κόσμο έχουν τα ΗΛΠΑΠ ας τον απασχολήσουν παραγωγικά.

Link to comment
Share on other sites

@myri Χαίρομαι που αποσαφηνίσαμε την έννοια της συνέπειας.

Στο αίτημα που αναφέρεις, σίγουρα είναι σημαντικότερο

να γνωρίζει κάποιος την κατάσταση του δικτύου ΜΜΜ

πριν επιλέξει να περιμένει στη στάση κάποιου μέσου.

 

Όμως θα συμφωνήσω με

Σε βοηθάει κι όταν είσαι στη στάση.

 

και όπως ανέφερα και παραπάνω,

ακόμα και όταν περιμένεις στη στάση,

είναι σημαντικό να γνωρίζεις την κατάσταση

του δικτύου και των επόμενων δρομολογίων που θα σε εξυπηρετήσουν.

 

Τρανταχτό παράδειγμα για το οποίο μπορούμε να αναρωτηθούμε όλοι μας

είναι η σύγκριση Ηλεκτρικού ΗΣΑΠ - και ΜΕΤΡΟ σε αυτό τον τομέα:

 

Στο μεν Ηλεκτρικό δεν υπάρχουν ηλεκτρονικές πινακίδες ανακοίνωσης δρομολογίων-

στο δε Μετρό υπάρχουν.

Τι λέτε, δεν είναι σαφής η ποιοτική διαφορά, πέραν των άλλων,

ακόμα και μόνο από αυτή την παρεχόμενη πληροφόρηση?

 

Και να σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για "μέσα σταθερής τροχιάς",

ότι βρισκόμαστε σε πλατφόρμες αναμονής με όλα τα άλλα μέσα

ηχητικής πληροφόρησης, ανακοινώσεων, κλπ.

 

Ας αναρωτηθούμε πόσο θα βοηθούσε αυτή η πληροφόρηση

όταν είμαστε μόνοι σε στάση ενός λεωφορείου, το οποίο δεν το παίρνουμε και συχνά,

έξω βρέχει, αναμένουμε κάποιο από τα τελευταία δρομολόγια

και δεν έχουμε τόσο ευκολία στο να διαθέσουμε λεφτά για ταξί.

 

Το παράδειγμα είναι εσκεμμένα ακραίο για έμφαση,

αλλά οποιαδήποτε από τις ανωτέρω συνθήκες μεμονωμένα,

είναι μάλλον συνηθισμένη.

---------------------------------------------------------

 

Επίσης, πολύ σωστά επιβεβαιώνω ότι

με το νέο σύστημα προβλέπεται και η πληροφόρηση μέσω ίντερνετ ή κινητού

Αυτό είχε εφαρμοστεί πριν 3-4 χρόνια

πολύ επιτυχώς στο Ηράκλειο της Κρήτης,

μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα

που ανέπτυξε το τοπικού ΤΕΙ, αν δεν κάνω λάθος.

 

------------------------------------------------------------------

 

το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός πως δεν υπάρχει η βούλιση

 

Στην παρατήρηση αυτή κολλάει αυτό που λέμε ότι

"η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά"!

 

Εμείς ως τεχνικοί, καλούμαστε να δώσουμε λύσεις και να προτείνουμε

τρόπους για τη βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμών πόρων.

Όλα τα παραπάνω που αναφέρουμε ισχύουν με την προϋπόθεση

ότι υπάρχει η πολιτική βούληση και δέσμευση για εφαρμογή του προγραμματισμού

και ότι τα δεδομένα που μας έχουν δώσει, όντως ισχύουν.

 

Κατά τη διάρκεια της ερεύνάς μου, δεν είχα διαπιστώσει μεγάλες επεμβάσεις,

τόσο ώστε καθ' έξιν να "καταργούνται" στην πράξη δρομολόγια και να

2πλασιάζεται ο χρόνος αναμονής.

Βέβαια μιλάμε για μια Αθήνα 7 χρόνια πριν.

Σήμερα ζω σε μικρή πόλη - στην ουσία, ΜΜΜ δεν έχουμε καν.

 

Την επόμενη όμως φορά που πρόκειται να επισκεφθώ την Αθήνα,

αν και σε πιστεύω θα το ελέγξω ξανά -γιατί όχι- και ευχαρίστως να το σχολιάσουμε.

 

 

-----------------------------------------------------------------

Συμπερασματικά:

η διεθνής εμπειρία μας λέει ότι

η πληροφόρηση είναι από τους πυλώνες

της ποιοτικής λειτουργίας

των ΜΜΜ.

Αυξημένοι δείκτες ποιότητας συμβάλλουν στην μεγαλύτερη κατανομή

ποσοστού της "πίτας" των καθημερινών μετακινήσεων με τα ΜΜΜ,

έναντι, κυρίως, του Ι.Χ.

Είναι πλέον αποδεκτό θεωρητικά, αλλά και όλοι μπορούμε λογικά να συμπεράνουμε,

ότι η "βιώσιμη κινητικότητα" στις μεγαλουπόλεις

πραγματώνεται μόνον με αυξημένο ποσοστό χρήσης ΜΜΜ.

Link to comment
Share on other sites

Τρανταχτό παράδειγμα για το οποίο μπορούμε να αναρωτηθούμε όλοι μας

είναι η σύγκριση Ηλεκτρικού ΗΣΑΠ - και ΜΕΤΡΟ σε αυτό τον τομέα:

 

Στο μεν Ηλεκτρικό δεν υπάρχουν ηλεκτρονικές πινακίδες ανακοίνωσης δρομολογίων-

στο δε Μετρό υπάρχουν.

και όμως υπάρχουν!!!

εχουν μπει στις αρχές του καλοκαιριού

και μάντεψε!

ειναι ακόμη σε ζελατίνες και δεν λειτουργούν!

(γι' αυτο μιλώ για βουληση και μίζες)

 

Τι λέτε, δεν είναι σαφής η ποιοτική διαφορά, πέραν των άλλων,

ακόμα και μόνο από αυτή την παρεχόμενη πληροφόρηση?

προσωπικά δεν το θεωρώ και τόσο σηματικό

επιπλέον έχω παρατηρήσει να αναγράφονται και ΨΕΜΜΑΤΑ !!! :shock:

 

δηλ ενω στις 2 αντίθετες κατευθύνσεις γρ'αφει τον ίδιο χρόνο αναμονής πχ 7 λεπτά

τα 2 τρένα να έρχονται με σημαντική χρονική διαφορά

 

φαντάζομαι πως μόνο στην Ελλαδα θα μπορούσε να συμβεί αυτό

 

Κατά τη διάρκεια της ερεύνάς μου, δεν είχα διαπιστώσει μεγάλες επεμβάσεις,

τόσο ώστε καθ' έξιν να "καταργούνται" στην πράξη δρομολόγια και να

2πλασιάζεται ο χρόνος αναμονής.

εδώ και 1-1,5 χρόνο ξεκίνησε αυτή η ιστορία,

νομίζω πως σχετίζεται άμεσα με την πρόθεση για την ιδιωτικοποίηση των ΜΜΜ

ωστε να πουληθούν κοψοχρονιά

 

Είναι πλέον αποδεκτό θεωρητικά, αλλά και όλοι μπορούμε λογικά να συμπεράνουμε,

ότι η "βιώσιμη κινητικότητα" στις μεγαλουπόλεις

πραγματώνεται μόνον με αυξημένο ποσοστό χρήσης ΜΜΜ.

συμφωνώ και επαυξάνω!!

ειμαι άνθρωπος που γεννήθηκε και μεγάλωσε στο κέντρο της πόλης και μου αρέσει να μένω στο κέντρο

και είναι από τις λιγες περιοχές όπου μπορεί κανείς να εξυπηρετηθεί ικανοποιητικά με τα ΜΜΜ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Είμαι κι εγώ παιδί της πόλης και του κέντρου, κι αγαπώ τα ΜΜΜ. Πιστεύω πως η τηλεματική, αν εφαρμοστεί σωστά, θα πολλαπλασιάσει τους πόρους του συστήματος και θα κάνει τα ΜΜΜ ποιό φιλικά στον επιβάτη. Το κόστος της είναι πολύ χαμηλό σε σχέση με την προσφορά της, ας ελπίσουμε να υλοποιηθεί σύντομα.

 

Στο site των ΗΛΠΑΠ βλέπω νέα μετάθεση του διαγωνισμού για τις 31-5-2011

http://www.oasa.gr/news.php?id=funk316

Link to comment
Share on other sites

ο ΗΛΠΑΠ ας καταφέρει πρώτα να αναπτύξει το δίκτυο πώλησης των εισητιρων του

τουλάχιστον και στους σταθμούς του ΗΣΑΠ

 

γιατί δυστυχώς δεν υπάρχουν εκδοτήρια ειστηρίων ούτε καν στις αφετηρίες

δε μιλάμε για περίπτερα κλπ

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.