Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μελέτη ανελκυστήρα χωρίς μηχανοστάσιο


pagouras

Recommended Posts

Δύο φορές έχω περάσει MRL σε Πολεοδομία. Εφόσον έχει πιστοποίηση CE και τους δώσεις το πιστοποιητικό το δέχονται. Ένα τηλέφωνο όμως πριν γίνει η μελέτη δε βλάπτει..

 

Τα mrl αν συνοδευονται και με πιστοποιητικο εξετασης τυπου και δηλωση συμμορφωσης και εχουν τοποθετηθει οπως λενε αυτα τα 2, περνανε απο τον λεγομενο 'ΤΕΛΙΚΟ' ελεγχο απο τον φορεα ελεγχου και μετα παιρνεις πιστοποιητικο, οποτε δεν θα εχεις προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 35
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Και μια που είπα μελέτη, έχω το πρόγραμμα της γνωστής εταιρείας που χρησιμοποιούμε οι περισσότεροι για Η/Μ μελέτες, αλλά για τον Ανελκυστήρα δεν έχει επιλογή για τη μη ύπαρξη μηχανοστασίου..Τι κάνουμε εκεί ?

Δε θα εκδόσεις τεύχος από το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Ένα υπόμνημα στο σχέδιο με κάποια στοιχεία λειτουργίας από την εταιρία αρκει. (στάσεις, διαδρομή, διαστάσεις κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Από την εμπειρία μου σε εταιρεία εγκατάστασης ανελκυστήρων όσες φορές μου είχε τύχει ανελκυστήρας χωρίς μηχανοστάσιο (MRL), στα σχέδια που είχαν δοθεί στην πολεοδομία τον εμφάνιζαν σαν τυπικό ανελκυστήρα με μηχανοστάσιο, ενώ στην πραγματικότητα κατασκευαζόταν ανελκυστήρας χωρίς μηχανοστάσιο. Τα σχέδια του φακέλου που καταθέταμε στον φορέα πιστοποίησης έδειχναν την πραγματικότητα και συνοδευόταν από όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα.

 

Αλλη μια ερώτηση...............έχω ένα ανελκυστήρα μεζονέτας 2ου 3ου ορόφου και στην πλάκα του δευτέρου δεν έχει αφεθεί "φρεαρ" (βάθος) ώστε να πάει το μηχάνημα πιο κάτω. Πως θα τον κατασκευάσω ώστε στην πλάκα του 2ου να μην μου κάνει σκαλοπάτι?

 

Γενικά στην περίπτωση που δεν έχεις τον απαιτούμενο χώρο στο κάτω μέρος του φρεατίου τοποθετείς κινητό δάπεδο με κάποια διάταξη επαφών, έτσι ώστε όταν ο συντηρητής πατάει πάνω στο δάπεδο να μην είναι δυνατή η κίνηση του θαλάμου. Συμβουλέψου το φορέα που θα κάνει τον έλεγχο για λεπτομέρειες.

Στη δική σου περίπτωση όμως υπάρχει πρόβλημα αν κάτω από τον πυθμένα του φρεατίου υπάρχει κατοικίσιμος χώρος. Συγκεκριμένα στη δήλωση του πολιτικού μηχανικού για την αντοχή του φρεατίου αναφέρεται κατά λέξη "3. ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΕΑΤΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΟΙΚΗΣΙΜΟΣ ΧΩΡΟΣ"

Link to comment
Share on other sites

Και αν στην Πολεοδομία δεν υπάρχει χώρος μηχανοστασίου ανελκυστήρα τι κανεις?

 

Για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω αν για τα MRL που έχω ασχοληθεί, είχε εξαρχής προγραμματιστεί να γίνουν χωρίς μηχανοστάσιο και απλά εμφάνισαν στην πολεοδομία κάποιο χώρο ως χώρο μηχανοστασίου για να μην έχουν πρόβλημα, ή αν αυτό αποφασίστηκε μεταγενέστερα.

Σίγουρα παντως το σωστότερο είναι να φαίνεται και στα σχέδια που θα κατατεθούν στην πολεοδομία ότι πρόκειται για ανελκυστήρα ανευ μηχανοστασίου, μετά απο συνεννόηση με τον υπάλληλο βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Σε πολεοδομία της Αττικής, για κτίριο με <9m αλλά δόμηση >300m2 μου ζητήθηκε μελέτη ανελκυστήρα στην οποία δεν είμαι υποχρεωμένος να τηρήσω ελάχιστες διαστάσεις (πχ 8 ατόμων). Ο συγκεκριμένος μηχανολόγος δεν δέχτηκε ανελκυστήρα MRL, καθώς δεν υπάρχει κάποια εγκύκλιος που να τα επιτρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Δε θα εκδόσεις τεύχος από το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Ένα υπόμνημα στο σχέδιο με κάποια στοιχεία λειτουργίας από την εταιρία αρκει. (στάσεις, διαδρομή, διαστάσεις κλπ)

 

ευχαριστω φιλε slalom.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Γνωριζει καποιος αν για τη μελετη ανελκυστηρα χωρις μηχανοστασιο (MRL) μπορει να υπαρξει καποιο προβλημα με την Πολεοδομια κατα τον ελεγχο; Υπαρχει περιπτωση να μη γινει δεκτη;

Τελικά υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο που να μας καλύπτει? Και ειδικά τώρα που θα γίνεται έλεγχος στην κατασκευή και δεν εξαρτάται από το αν θα το δεχτεί ο μηχανολόγος της πολεοδομίας, αλλά αν θα το δεχτεί ο ελεγκτής δόμησης, τι κάνουμε? Πάντως από το 2011 η 4Μ δίνει την δυνατότητα επιλογής MRL.
Link to comment
Share on other sites

πρέπει να έχει βγει διευκρινιστική εγκύκλιος σχετική με MRL. νομίζω πλέον δεν τίθεται θέμα με πολεοδομίες.

 

μπορείς να έρθεις σε επικοινωνία με κάποια εταιρεία ανελκυστήρων. σίγουρα θα μπορούν να σε κατατοπίσουν σχετικά

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

πρέπει να έχει βγει διευκρινιστική εγκύκλιος σχετική με MRL. νομίζω πλέον δεν τίθεται θέμα με πολεοδομίες.

 

μπορείς να έρθεις σε επικοινωνία με κάποια εταιρεία ανελκυστήρων. σίγουρα θα μπορούν να σε κατατοπίσουν σχετικά

κανείς για το προηγούμενο?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.