Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Επάρκεια τοιχωμάτων και ικανοτικός


 
sundance

Recommended Posts

Και εγώ κάνω όταν έχω pilotis ή μαλακό όροφο σε κτίρια που η μόρφωσή τους με προβληματίζει πλέον. Παλιότερα έκανα σε όλα με pilotis.

Και ο λόγος είναι "ο φόβος φυλάει τα έρμα"

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις επάρκεια τοιχωμάτων σε μια διεύθυνση δεν απαιτείται από τη νομοθεσία ικανοτικός έλεγχος στη διεύθυνση αυτή.

Από εκεί και πέρα είναι θέμα του μελετητή να θα κάνει ή όχι.

Προσωπικά δεν κάνω όπως και επιλογή μου είναι να έχω επαρκή τοιχώματα είτε απαιτείται αυτό λόγω πχ pilotis είτε όχι.

Link to comment
Share on other sites

Η απαντηση στο ερωτημα βρισκεται στην & 4.1.4.2β του ΕΑΚ 2000 οπου ρητα προκυπτει οτι για την αποφυγη του ικανοτικου ΔΕΝ φτανει μονο το ην>0.60 αλλα απαιτειται και η ικανοποιηση μιας των τριων περιπτωσεων για τη διαταξη των τοιχειων .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστά, kfill, παράλειψή μου λόγω του ότι στις μελέτες μου πάντα ισχύει τουλάχιστον το ένα από τα (α), (β), (γ) κριτήρια της [3] οπότε κοιτάω μόνο το nv.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πότε απαιτούνται τοιχεία? Άλλαξε ο ελεγκτής στην πολεοδομία και ζητά άλλα πράγματα. Απαιτούνται μόνο σε περίπτωση πυλωτής? Υπάρχει κάποια απαίτηση ανάλογα με τους ορόφους και αν ναι, από που προκύπτει αυτό? Αν χρησιμοποιηθεί q=1.00 τότε τι γίνεται? Πυλωτή και q=1.00?

Σχετικά με το ερώτημα που τέθηκε όπως και ο Χάρης φροντίζω αφενός για το ηv >0.60 στην εξεταζόμενη στάθμη, αφετέρου δεν να ισχύει ένα εκ των α.β.γ και κυρίως το α, και δεν κάνω ικανοτικό

Link to comment
Share on other sites

αυτο που θυμαμαι απο μια εγκυκλιο ειναι οτι για δυοροφο με pilotis μπορεις να κανεις μονο ικανοτικο χωρις επαρκεια (βεβαια η αγκυκλιος χωρουσε κι αλλη ερμηνεια,δηλαδη αφορουσε κτιρα 2οροφα με το ισογειο Pilotis δηλαδη pilotis +1-----δεν ξερω ποιο ισχυει)

 

το q νομιζω δεν επηρεαζει την απαιτηση επαρκειας.

Link to comment
Share on other sites

τοιχεία απαιτούνται όταν χρειάζεσαι να έχεις nv για όποιους λόγους αυτός απαιτεί, ή όταν θέλεις να μειώσεις τις παραμορφώσεις του κτιρίου. Αυτό είναι σχεδόν μονόδρομος σε πολυόροφα και ας μην έχουν πιλοτή.

Αν δεν αγνοώ κάποια άλλη περίπτωση, από εκεί και έπειτα η τοποθέτηση τοχείων είναι καθαρά επιλογή του μηχανικού.

Καλό είναι να μπαίνουν παντού κατά την γνώμη μου. Ακόμα και σε κτίρια με λίγους ορόφους.

 

Χάρη επάρκεια τοιχωμάτων κάνεις και σε π.χ δυόροφα - τριόροφα?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.