Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οικοδομική άδεια ή εργασίες μικρής κλίμακας


Recommended Posts

Συνάδελφοι/σες καλησπέρα.

 

Είμαι νέος Πολιτικός Μηχανικός, και θέλω να κάνω μια ερώτηση που με έχει κάπως μπερδέψει.. :confused:

 

Χρειάζεται ή όχι αλλαγή χρήσης για τεχνικό γραφείο (το δικό μου) που το ανοίγω στο πατρικό μου??

 

Θα διαρρυθμίσω τμήμα της οικίας (θα "φάω" από τα 120 m2 τα 26 m2 για το γραφείο) ώστε να διαχωριστεί εντελώς με το υπόλοιπο σπίτι. Με 2 διαφορετικές εισόδους (1 για το γραφείο, 1 για το εναπομείναν σπίτι), αυτόνομο WC για το γραφείο, ταμπέλα από έξω κτλ..

Γυψοσανίδες, γκρέμισμα ενός δρομικού τοίχου 1,6 m2 κτλ..

 

Το σπίτι έχει οικοδομική άδεια του '75.

 

Το ερώτημά μου είναι το εξής:

 

Θα χρειαστώ από την Πολεοδομία αλλαγή χρήσης τμήματος της κατοικίας σε επαγγελματικό χώρο, ή με καλύπτει άδεια μικρής κλίμακας?

Με καλύπτει η εγκύκλιος Εγκ-77/89 που λέει :

"Επιτρέπεται να μεταβάλλονται η σύμφωνα με την οικοδομική άδεια χρήση του κτιρίου ή μέρους αυτού καθώς και οι διαστάσεις των χώρων του που προορίζονται για κοινή χρήση, χωρίς να απαιτείται η έκδοση σχετικής οικοδομικής άδειας από την αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία, εφόσον η νέα χρήση ή η μεταβολή των διαστάσεων:

α) Δεν αντίκειται στις γενικές ή ειδικές Πολεοδομικές διατάξεις ή σε όρους και περιορισμούς δόμησης που ισχύουν στην περιοχή.

β) Δεν αντίκειται στις διατάξεις κτιριοδομικού κανονισμού.

γ) Δεν συνεπάγεται μεταβολή τιμής μονάδος όγκου από την κατηγορία του κτιρίου στην οποία ανήκει και

δ) Δεν δημιουργούνται πρόσθετες θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων"

 

Και επειδή δεν φοβάμαι για καρφωτές κτλ, θα μου χρειαστεί κάπου η μικρής κλίμακας (εφορία, ενδεχόμενο πρόγραμμα ΟΑΕΔ ..) ή πολύ φασαρία για το τίποτα?

 

Στην πολεοδομία ο ένας υπάλληλος μου έλεγε ότι θέλω μελέτη υδραυλικών

αφού φτιάχνω WC καινούργιο, ο άλλος μου έλεγε ότι επειδή είναι προ του 75 δεν θέλει..

Link to comment
Share on other sites

1ον για τεχνικό γρφείο δε θες αλλαγή χρήσης