Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
Χ Επισκέπτης 1

Κόστος υποστήριξης-συντήρησης λογισμικού Η/Υ.

Recommended Posts

Στο θέμα αυτό θα παραθέσουμε το κόστος υποστήριξης-συντήρησης λογισμικού Η/Υ για να μη βρεθούν οι νέοι συνάδελφοι-πελάτες προ δυσάρεστων εκπλήξεων μια και το κόστος αυτό μπορεί να αντιπροσωπεύει μακροπρόθεσμα σημαντικό κόστος στη χρήση ενός λογισμικού.

 

Ξεκινώ από τα προγράμματα της LH-Λογισμική (Fespa, Τέκτων τα πιο γνωστά) που μέχρι στιγμής δεν έχουν κανένα κόστος στην υποστήριξη (μπορείς ακόμα και να στείλεις με e-mail τη μελέτη σου και να σου απαντήσουν). Δεν υπάρχει ετήσιο ή άλλο περιοδικό κόστος συντήρησης/συνδρομής και όταν κυκλοφορεί καινούρια έκδοση απλώς πληρώνεις το αντίτιμο που δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό. Σε μικρότερες διορθωμένες εκδόσεις δεν πληρώνεις τίποτα και μπορείς να τις κατεβάσεις μέσα από τον ιστότοπο της εταιρείας.

 

Συνεχίζω με την CCS και το Instant με Συνδέσεις που έχει προαιρετικό ετήσιο κόστος συντήρησης 530€+ΦΠΑ. Αυτό μετά το πρώτο εξάμηνο από την αγορά του προγράμματος και αφορά:

α) την τεχνική υποστήριξη μέσω τηλεφώνου και email,

β) τις νέες εκδόσεις για το εν λόγω χρονικό διάστημα,

γ) έκπτωση 20% στην αξία οποιασδήποτε έκδοσης του MultiSteel και

δ) έκπτωση 35% στην αξία άλλων προγραμμάτων για μεταλλικές της CCS.

Υπενθυμίζω ότι η αρχική τιμή αγοράς είναι 1.800€+ΦΠΑ χωρίς όμως εκπαίδευση.

Από την ίδια εταιρεία για το StruCAD μπορείτε να βρείτε πληροφορίες εδω

 

Η Runet (Fedra, WoodExpress, BetonExpress τα πιο γνωστά) μέχρι στιγμής δεν έχουν κανένα κόστος στην υποστήριξη. Δεν υπάρχει ετήσιο ή άλλο περιοδικό κόστος συντήρησης/συνδρομής και όταν κυκλοφορεί καινούρια έκδοση απλώς πληρώνεις το αντίτιμο που δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό. Σε μικρότερες διορθωμένες εκδόσεις, οι οποίες είναι αρκετά συχνές, δεν πληρώνεις τίποτα και μπορείς να τις κατεβάσεις μέσα από τον ιστότοπο της εταιρείας.

 

Ο Τ.Ο.Λ. (ΔΙΑ.ΣΚ., Αμοιβές) έχει προαιρετικό ετήσιο κόστος συντήρησης:

1) 90€+ΦΠΑ για το Αμοιβές και τη βασική έκδοση του ΔΙΑ.ΣΚ.

2) 130€+ΦΠΑ για την προχωρημένη έκδοση του ΔΙΑ.ΣΚ.

Αυτό μετά το πρώτο έτος από την αγορά του προγράμματος και αφορά:

α) την τεχνική υποστήριξη μέσω τηλεφώνου και email,

β) τις αναβαθμίσεις της έκδοσης (πχ από 3.1 σε 3.2 - ο πρώτος αριθμός της έκδοσης παραμένει σταθερός) για το εν λόγω χρονικό διάστημα,

γ) προνομιακή τιμή για εντελώς νέα έκδοση

 

Η Civiltech (Civil, Metal, Roof, Geo κ.ά.) έχει προαιρετικό ετήσιο κόστος συντήρησης. Αυτό μετά το πρώτο τρίμηνο από την αγορά του προγράμματος και αφορά::

1) 120€+ΦΠΑ για το Civil ή Civil LT.

2) 200€+ΦΠΑ για το Metal.

3) 100€+ΦΠΑ για το Roof.

4) 100€+ΦΠΑ για το Geo.

με μέγιστη για προγράμματα πολιτικού μηχανικού, ανά θέση εργασίας 300€+ΦΠΑ.

 

Τα StereoStatika της π-Systems έχουν ετήσιο κόστος συντήρησης 450€+ΦΠΑ.

 

Για τα προγράμματα της Multisoft (Statics, MetalCAD, Piscina, Toixos, Pepe, Disk, Architect) η υποστήριξη είναι εφ' όρου ζωής. Αναβαθμίσεις βγαίνουν ανά 12-20 μήνες και έχουν κόστος 150~300€, αναλόγως των βελτιώσεων που έχουν προστεθεί. Για κάποιον που θέλει να πάρει 3~4 ενημερώσεις μαζί, το κόστος είναι χαμηλότερο από το άθροισμα των επιμέρους, και δεν ξεπερνάει ποτέ το 50% του κόστους της βασικής έκδοσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κόστος υποστήριξης - συμβόλαιο συντήρησης ScadaPro πέρυσι (και πρόπερσι) 320€+ΦΠΑ.

Πέρυσι είχε μια έκπτωση 20% - άγνωστο τι θα γίνει φέτος.

Στα χρήματα αυτά παίρνεις τα upgrades του προγράμματος. Για νέες releases υπάρχει κάποια έκπτωση στην τιμή της νέας έκδοσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ποιο ακριβό από αυτά είναι του Instant.

Το Fespa μπορεί να μην έχει συντήρηση, αλλά σε καλές αλλαγές στα παίρνουν για2-3 χρόνια μαζί. Π.χ Δίνεις 1000-1500 ευρώ που είναι 3 χρόνια για το Instant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για το λογισμικό της αντιγράφω από την σελίδα της:

 

Με την αρχική αγορά παρέχεται σε κάθε πελάτη μας τρεις μήνες απεριόριστη Υποστήριξη (τηλεφωνική και με e-mail), χρονικό διάστημα που υπερεπαρκεί για την πλήρη εξοικείωση του χρήστη με το πρόγραμμα. Στο διάστημα αυτό ο χρήστης δικαιούται και οποιαδήποτε τυχόν νέα έκδοση του προγράμματος που προμηθεύτηκε.

 

Στην συνέχεια, μετά τη λήξη του τριμήνου, παρέχεται προαιρετικά το δικαίωμα για Συμβόλαια Συντήρησης-Υποστήριξης (σε ετήσια βάση), με δύο σημαντικά πλεονεκτήματα για τον χρήστη:

- Live updates: Αυτόματη απόκτηση των αναβαθμισμένων εκδόσεων μέσω internet με το πάτημα ενός πλήκτρου

- Υποστήριξη: Σε 9ωρη βάση καθημερινά, τηλεφωνική και με e-mail

 

Κόστος συντήρησης (αντιπροσωπευτικά):

 

Η/Μ ADAPT/FCALC μέχρι 5 εφαρμογές Τιμή: 120.00 EUR

Η/Μ ADAPT/FCALC πάνω από 5 εφαρμογές Τιμή: 145.00 EUR

Η/Μ Σχεδιαστικός Πυρήνας FINE/AutoFINE Τιμή: 85.00 EUR

 

Αρχιτεκτονικό IDEA-PhotoIDEA-WalkIDEA Τιμή: 155.00 EUR

 

Μελέτες Αδειας ADEIA Τιμή: 85.00 EUR

 

STRAD & STRAD PLUS Τιμή: 245.00 EUR

STEEL & STEEL PLUS Τιμή: 225.00 EUR

 

 

 

Για το λογισμικό της Ti-Soft αντιγράφω από την σελίδα της:

 

H Ti-Soft παρέχει τεχνική υποστήριξη σε πελάτες που διαθέτουν συμβόλαιο συντήρησης. Το συμβόλαιο συντήρησης είναι ένα συμφωνητικό διάρκειας ενός έτους το οποίο εξασφαλίζει ότι λαμβάνετε την τεχνική υποστήριξη που χρειάζεστε και ότι χρησιμοποιείτε την τελευταία και πιο ενημερωμένη έκδοση των προγραμμάτων που έχετε αγοράσει. Το πρώτο ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης συμπεριλαμβάνεται στην τιμή αγοράς κάθε προγράμματος. Έτσι από την ημερομηνία αγοράς του προγράμματος και για ένα χρόνο έχετε συμβόλαιο συντήρησης.

 

Το κόστος του συμβολαίου συντήρησης ανέρχεται στο 15% της αξίας των προγραμμάτων ή πακέτων προγραμμάτων που χρησιμοποιείτε.

 

Αποδεχόμενοι το συμβόλαιο συντήρησης δικαιούστε:

Αναβάθμιση στην τελευταία έκδοση των προγραμμάτων που έχετε αγοράσει και σε κάθε νέα έκδοση που βγαίνει μέσα στο έτος.

12 μήνες τεχνική υποστήριξη διαθέσιμη μέσω τηλεφώνου, τηλεδιάσκεψης, fax, email, web φόρμας υποστήριξης ή με επίσκεψή σας στα γραφεία μας.

Άμεση επίλυση προβλημάτων που αφορούν τη λειτουργία των προγραμμάτων μας.

Προτεραιότητα στην υλοποίηση βελτιώσεων/προσθηκών που χρειάζεστε ή ιδέες που έχετε και θα θέλατε να υλοποιηθούν στα προγράμματά μας.

Η τηλεφωνική υποστήριξη και η υποστήριξη με τηλεδιάσκεψη είναι διαθέσιμη τις εργάσιμες ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή και 09:00 - 17:00

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

με την multisoft τι γινεται?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για το κόστος υποστήριξης και την εν γένει πολιτική της Multisoft κοίταξε την πρώτη δημοσίευση την οποία και ενημέρωσα σχετικά.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

γενικότερα να ξέρετε οτι για νέους μηχανικούς (3 έτη) είναι δυνατόν να υπάρχουν εκπτώσεις

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι όταν γίνεται αναφορά σε νέους μηχανικούς μιλάμε για πενταετία από την εγγραφή στο ΤΕΕ, όσο διαρκούν οι μειωμένες εισφορές στο ΤΣΜΕΔΕ. Τίποτα βέβαια δεν είναι απόλυτο. Επίσης, οι μειωμένες τιμές έχω την αίσθηση ότι αφορούν περισσότερο την αγορά και όχι την υποστήριξη/συντήρηση.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Logismiki Χάρη νομίζω μετράει 3ετία αν δεν κάνω λάθος.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

και η Civiltech παρομοίως

 

φυσικά όποιος είναι πάνω από 3 και λιγότερο από 5 μπορεί να αρχίσει τη γκρίνια

δεν ειναι δα και θεσφατο!!!!!!

 

επίσης νομίζω πως πριν τα Χριστούγεννα κάποιοι έκαναν εκπτώσεις :shock: :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.