Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αρχάριος Autocad


Geo22

Recommended Posts

Έχετε να μου προτείνετε κάποιο καλό βιβλίο να αγοράσω για το autocad 2008.Είμαι τελείως αρχάριος και δεν θέλω να δώσω λεφτά έξω(γιατί δεν μου περισσέυουν) αλλά προτιμώ να ασχοληθώ μόνος μου.Τουλάχιστον αν γνωρίζετε κάποιο βιβλίο να είναι κατανοητό όσο περισσότερο γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα βιβλία που κυκλοφορούν είναι κάτι τεράστια και βαρετά τούβλα, την ίδια δουλειά κάνει και το help του autocad (και τζάμπα). Τσέκαρε το user's guide, ή καλύτερα κάτσε ένα απόγευμα με ένα πιο έμπειρο να κάνετε ένα πλήρες σχέδιο, και τα βασικά θα τα έχεις καλύψει.

Απο'κεί και πέρα η καθημερινή εξάσκηση και το reference (πάλι στο help) είναι φίλοι σου.

Link to comment
Share on other sites

Απο'κεί και πέρα η καθημερινή εξάσκηση και το reference (πάλι στο help) είναι φίλοι σου.

Η τριβή στην πράξη είναι η πιο σημαντική!

Πάρε ένα έτοιμο σχέδιο και προσπάθησε να το αντιγράψεις.................θα παιδευτείς αλλά θα μάθεις.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα βιβλία που κυκλοφορούν είναι κάτι τεράστια και βαρετά τούβλα, την ίδια δουλειά κάνει και το help του autocad (και τζάμπα). Τσέκαρε το user's guide, ή καλύτερα κάτσε ένα απόγευμα με ένα πιο έμπειρο να κάνετε ένα πλήρες σχέδιο, και τα βασικά θα τα έχεις καλύψει.

Απο'κεί και πέρα η καθημερινή εξάσκηση και το reference (πάλι στο help) είναι φίλοι σου.

συμφωνω να ξεκινήσεις με εναν πιο εμπειρο...σε 3 ωρες θα εχεις πληρη εικονα για ενα σχεδιο ,μετα ο δρομος βεβαια ειναι μακρυς,αλλα σιγα-σιγα και μετα απο πολλες εργατοωρες,θα μπορέσεις να μπεις και στα μυστικα του προγράμματος.

Παντως μη ξεχνας οτι εισαι μηχανικος και οχι σχεδιαστης και μερικα λάθη συγχωρουνται.επίσης μπορείς να άνοίξεις ενα ετοιμο σχεδιο και να πειραματιστεις

με διορθωσεις πάνω του (θα ειναι ετοιμη η κλιμακα,το zoom,μερικα στοιχεια τυπου block-επιπλα κτλ....αλλα θές τη βοήθεια για αρχη καποιου πιο εμπειρου....

Link to comment
Share on other sites