Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Αρμοί διακοπής εργασίας σε υποστυλώματα


 
areti

Recommended Posts

Γεια σας. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος που μπορώ να βρω νομοθεσία που να αφορά στους αρμούς διακοπής σε υποστυλώματα. Είμαι νέα μηχανικός, αλλά νομίζω πως η σκυροδέτηση υποστυλωμάτων-δοκαριών γίνεται ταυτόχρονα και η διακοπή της σκυροδέτησης, αν είναι να γίνει, θα γίνει στα μέσα του ορόφου και όχι στην κορυφή και στη βάση του! Ο ΕΚΩΣ δεν αναφέρει κάτι για αυτό. Κάνω την πρακτική μου σε ένα γραφείο και προέκυψε μια διαφωνία με έναν εργολάβο και για να στηρίξω την άποψή μου πρέπει να βρω την νομοθεσία.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 50
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

αυτα ειναι τα ασχημα των ελληνικων τει και αει...κριμα αλλα ο εργολαβος εχει δικιο, αρμος γίνεται στο πανω μερος της πλακας ή του δοκαριου έχοντας αφησει αναμονες για να συνεχισει το υποστυλωμα...σε αυτο τον αρμο πρεπει να κανειςενα ελεγχο σε ολισθηση, ειδικα στους πιο ψηλους οροφους αφου εχεις λιγοτερο φορτιο αξονικο και σημαντικο ειναι να καθαρισεις τους οπλισμους απο μπετα και λασπη που θα εχουν πεσει κατα τη σκυροδετηση των πιο κατω....επισης αλλοι βαζουν και λιγο ρητινη στον αμο πριν τη σκυροδετηση και οπως δηποτε στις αναμονες του υπεκειμενου υποστυλωμτος πρεπει να δεσεις ενα τσερκι με ολα τα κολωνοσιδερα σε 2 σταθερα σημεια αλλιως με τον αερα και μονο θα κουνιουνται τα σιδερα και χανεις τη προσγυση σου με το μπετο....

αν δεις μια οικοδομη στα χτισιματα και τη χαζεψεις μονη σου για καμια ωρα θα καταλαβεις και περισσοτερα απο ενα εργολαβο.

ουφ!

μετα απο edit...η σκυροδετηση των υποστυλωματων φτανει μεχρι τη κρεμαση του δοκαριου σου ωστε πλακα και δοκαρια να ειναι ενα σωμα που εδραζονται στα υποστυλωματα

Link to comment
Share on other sites